Mektup/10.Bölüm

42 14 26
                                    


Hayatımın anlamına,
Eğer bu mektubu okuyorsan seni kendimden soğutamadım demektir. Aidan ben özür dilerim sana o kadar kötü davrandım ki kendimden iğreniyorum senin o kaba sözlerine alınmadım korkma sadece biraz
üzüldüm ama bunu yapmam gerektiği için rolüme devam ettim eğer bozmadıysam. Seni nedense ilk gördüğümde anladım bu işin sonucunun iyi olmayacağını, sana ilk dokunduğumda hissettim ben bu duyguyu önce biraz garipsedim çünkü ben bu duyguyu bilmiyordum heralde bir duygu diyordum ama yanılıyormuşum. Sana ilk sarıldığım gün var ya ağlıyordum Hatırladın mı? O gün ağlamamın sebebi sendin yeminimi bozmuştum kabusumda kalbime kazık sapladığını görmüştüm, kan görmüştüm, kötü günlerimi görmüştüm ama o günleri görmemin nedeni sendin sen benden vazgeçmiştin. Önce bana umut vermiştin sonra sen gitmiştin yanımdan. Beni ölüme iten sendin. O kadar canım yanmıştı ki anlatamam, ama şimdi anlıyorum asıl o rüyada acı çekmemin sebebi benmişim. Seni kendimden uzaklaştırmak isteyen bendim eğer başka kadınlarla birlikte olursan benim umrumda olmamalı yani olamaz değil mi...İşkence çekmemin sebebide benim şuanki gibi,  sana karşı duygularımı kontrol edemem yani vicdan azabı çekme çünkü ben en başımdan beri biliyordum her şeyin sonunu. Hani sana demiştim ya eskiden bir tek gerçek yüzümü ay ışığı görüyor diye ben okuldayken yine baskı altındaydım tek bir şey dışında Benim ay ışığım sendin Aidan. Biliyorum belki duygularımı çok belli eden birisi değilim ama Aidan ben sana gerçektende aşık oldum biliyorum bazı günler atıştım korkmuştum o rüyadan sonra gerçekten beni bırakır mısın diye oysaki biliyordum senin beni ölsende bırakmayacağını... Biliyorum şu an aklında tek bir soru var "Neden beni kendinden soğutmaya çalıştın?" Senin için yaptım ben gittiğimde sen acı çekme bir ömür boyu diye yaptım. Bir tek bana aşık olup vicdan azabı çekerek bir ömür yaşama diye yaptım. Yaşıtların gibi gez, toz, eğlen, gerekirse sevgili bul ama Beni unut diye yaptım... Sakın senden sıkıldığımı düşünme ben sadece seni çok sevdim ve seveceğim Aidan. Artık o kadar çok sevdim ki kendi duygularım yerine hep senin için düşündüm belki şu an acı çekiyorum ama sen mutlu olduğun sürece o işkenceler bana gıdıklama gibi gelicek Hayatım. Belki bu dünyada kavuşamadık ama başka bir evrende en güzel halimizleyiz Aidan :)

Elveda Ay ışığım seni çok seviyorum <3

19.03.2017

Benim Ay Işığı'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin