BENİM OLURMUSUN?

90 8 0
                                    

Okulda tenefüs zili çaldığında bizim kızlarla kantine inmiştik. İçimde kötü bir his vardı ben o hisi yenmek için gelen geçene güler yüzle bakıyordum. "Bir bakarmısın"diye bir ses duydum. Sağıma soluma önüme arkama baktım kimse yoktu zaten belliydi ses uzaktan geliyordu. İki adım attıktan sonra birden bir ses belirlendi bu sefer "zeynep bir bakarmısın"diye bir ses di bu. Arkama döndüğümde bizim sınıfa yeni gelen bir çocuk adı sanırsam Emre idi. Yanına giderek "banamı seslendin" diye sordum. "Evet sana seslendim" diyip saçımdan bir tel kopararak koşmaya başladı. Koşarken bile o uzun saçlarımı havalandırmıştı. Ama niye böle bişey yaptığını anlamamıştım. Sınıfa çıkarak sırama oturdum. Ders zili çalmıştı ama kimseden ses yoktu. Sonra bir kapı gıcırtlamasının sesini duymuştum. İçeri emre girmişti. Aniden ayağa kaltım. "Bana saygı duymak için içeri girdiğimde ayağa kalkmana gerek yok" dedi. "Seni öğretmen sanmıştım oyuzden yani seni saydığımdan değil" dedim. Birden o içeri girdiğinde çocuklaştığımı düşündüm neredeyse ergenlik dönemimden çıkacağım ama ona karşı hala çocukça bi hislerim vardı. Bana doğru yavaşça yaklaşıyordu. Kapının kolundan bir ses geldi ve ikimiz aynanda kapıya baktık. Emre kapının oraya doğru yol aldı kapıyı açmaya çalıştı ama kapı kilitli idi bide yüzsüz yüzsüz "napalım kaldık artık burda" dedi . Ona çok kızmıştım bağırıp çağırmıştım mersem okulda kimse yokmuş. Herkez bu günkü olan istanbul gezisine gitmişler bende hayalimdeki istanbula gitmek istiyordum. Ama bu yüzsüz yüzünden oraya gitmek imkansızdı. Arkadaşlarından birisine rüşvet karşılığında bir iyilik istemiş. Bide "sinirli iken çok tatlı oluyosun" diyor. Daha çok kızmıştım ama bi zaman sonra kızgınlığım dindi. Bu sefer ben ona doğru yaklaşırken o ayağa kalkarak "benim olurmosun?" dedi. "Ben zaten sana aitim "dediğim an "ozaman bana masum bir öpücük vericeksin" der demez dudaklarıma yapışmıştı. Benden gözlerimi kapatmamı istemişti. Bende onun her dediğini yapmaya hazırdım çünkü onu gerçekte seviyodum. 2-3dakikalık masum bir öpücükten sonra belime sıkı sıkı sarıldı. Beni bırakmak istemiyordu. Ona şu cevabı verdim " hiç korkma seni bırakmaya niyetim yok" dedim ve ikimizde kahkahalarca gülmeye başladık.

Aşkın hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin