Günlerden 13 aralık çarşamba idi. Okullar tatildi,nihayet emreyle güzel bir gün yaşayacaktım. Sabahın 06:00 sı telefonuma bir mesaj geldi. Mesaj emredenmiş açmak için mesajın üzerine tıkladım. "Bu gün benimle güzel bir geziye çıkmaya nedersin?" yazmış. Hemen bekletmeden uzun bir mesaj çektim "SEN BENİM TEK ERKEĞİMSİN diye başlamak istedim aşkım . Öncelikle nereye gidiyoruz? Senden bunların tek tek cevabını bekliyorum. Sonra beni nerelere götüreceksin? Hangi oyuncaklara bineceğiz biraz çocukça ama ben senin yanında kendimi kaybediyorum sevgilim. Seni çook seviyorum emrecim."sonra bana verdiği karşılılk ile dünyalar benim olmuştu. "Aşkım sen benim herşeyimsin sen orada ne istersen iste ben istediğin herşeye hazırım." Düşündüm düşündüm saniyeler geçti dakiklar geçti ben hâlâ onu düşünüyodum. Aniden bir mesaj geldi. "Hazırsan seni salando bekliyorum " yazmış. İnanamadım hemen pijamalarım aşağıya salona indim gerçekten gelmiş babam ve annem ile karşı karşıya oturuyordu. Çok şaşırdım. Babamları unutarak boynuna bikaç saniyelik sarıldım. Arkama döndüğümde babam ile annem bana gülüyorlardı. Emre'nin kulağına " babamlardan nasıl izin alacağız, bi fikrin varmı?" diye sordum. "Herşeyi ben ayarladım sen giyinde bir an önce çıkalım" dedi. Hemen odama çıkıp en şık elbiselerimi giyip onu fazla bekletmeden saçımı yapıp aşağıya indim. Annemi babamı öpüp hemen dışarıya fırladım "gitmeye hazırız" diye heyecanla bağırarak arabaya bindim. Kültür parkın kapısına geldiğimizde çok sevinmiştim ama sevincim ona belli etmedim. Elimi tutup "hangisine binmek istersin" diye sordu. Bende"dönme dolaba binelim" diye kulağına doğru ses vermiştim. "Hadi ozaman" diyerek dönme dolabın kapısına gittik bileti verip dönme dolaba bindik. Dönme dolap çok güzel dönüyordu. Dönme dolptan inme zamanı gelmişti. Sonra emreye korku trenine binmek istediğimi söyledim. Bana "eminmisin" diye sordu "sanki ben çocuğum" dedim. Bana" kızma aşkım" diyip dudağıma yapışmıştı. O öpücükten sonra affetmiştim zaten bende onu. Beni kırmayıp korku trenine bindirdi. Tren yavaş yavaş ilerler iken birden hızlandı bende onun omzuna yatarak korkumun dinmesini bekledim. Aslında o yanımda iken hiç bişeyden korkmuyordum. Biraz zaman geçtikten sonra başka oyuncaklara binip gitme zamanımızın geldiğini söyledi. Ondan sadece bana pamuk helva almasını istedim, ama sadece bana aldı kendine almadı. Hep salak salak sırıtıyordu. Arabaya bindik biraz ilerledik. Ben pamuk helvamı yiyemicektim onun azına atı verdim. Arabayı sağa çekti ben bana kızacak sanmıştım ama bana "dudağımın yanında bir şey var sanki" dedi. Anlamıştım bende biraz yaklaştım tam öpücek iken o bana doğru hızla yaklaştı aramızda 1cm'lik mesafe vardı. O biraz daha yaklaştıktan sonra mesafe sona erdi camı açıp "ben bu kızı seviyorum diye bağırdı" sonra aklı başına geldi "biraz hızlı olmalıyız" diyerek arabayı hızlı kullanarak bi alış-veriş merkezinin önünde durdu "sen inme" dedi. Elindeki büyük poşeti bagaja koyup arabaya bindi. Eve gelmek üzereidik ve geldik. Elindeki bez ile gözlerimi bağlayıp, elimden tutup içeriye doğru soktu. Gözümü bir açtığımda şoklar içerisindeydim. Melis, Zehra,Büşra,Yaren,Hilal,Hatice ve sayamadığım bir çok arkadaşım salondaki kocaman masayı kaplamışlardı. Emreye doğru dönerek ona ne kadar teşekkür etsem az oldunu söyledim. Annem ve babam beni öperek hediyelerini verip gittiler. Annem çıkmadan önce bide emreye "kızım sana emanet" diyerek çıktı. Hiç moralimi bozmayıp Emrenin elinden tutup pastayı benim üflemesi gerektiğini söyledim ikimiz pastayı üfleyip ikimiz de dileklerimizi diledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın hikayesi
Random"Aşk dolu sevgiler" kitabı okunduğu zaman değil yaşandığı zaman anlaşılır... O kitabı okumaya başlamıştım. Tam 2. Sayfasına geçmek için sayfayı çevirir iken birisi sayfayı tuttu ona bakmak için kafamı tam kaldıracaktım o yere doğru eğilmişti. Onun y...