(Han Jisung'un anlatımıyla)
Her gün olduğu gibi yine Felix,Changbin ve Chan ile evimin balkonunda elimize bir paket cips almış oturuyorduk.Felix telefonundan bir oyun oynuyordu,Chan etrafa boş boş bakıyordu,Changbin ise yine birisini bulmuş onunla mesajlaşıyordu.Ben de telefonumu öylesine kurcalıyordum işte.Biraz tweeterda dolandım sonra sıkılıp instagrama girdim.Changbin "Seo Changbin işte"adlı hesabında şuan bulunduğumuz halin fotosunu çekip atmıştı.Hemen like butonuna bastım.Sonra biraz yorumlarda gezdim.Üstlerde işte bizimkilerin sıradan esprili mesajları vardı,ama aşağıda daha önce görmediğim birinin mesajı vardı kullanıcı adı "Lee Know"du.Yoruma da şey yazmıştı "Bizim Jeongini ağlatıyorsun böyle paylaşımlar yaparak haberin olsun"nedense bu yoruma güldüm.Şaşıracak halim yoktu Changbin'in her zamanki hali,bulmuştur yine birisini.Ama şu Lee Know adlı çocuk ilgimi çekmişti.Kimdiki bu çocuk?Merakımı durduramadım ve hesaba girdim.Benim stalklama time'ı başlıyordu.Sadece 3 tane post atmıştı.Üçünde de 3 kişi ile beraber çekmişti.Adlarını bilmiyordum.Büyük ihtimalle aralarından birisi Jeongin'di.Lee Know denilen çocuğa da Minho diye hitap ediliyormuş.Yalnız fena çocuk değil ha,acaba Changbin'e ayarlatsam mı ya?Aman aptal!Salak salak düşünceler işte.Nedense sinirle instagramı kapattım 2 dk boyunca ekrana öylece baktım.Ta ki yukarıdan bir bildirim gelene kadar.Bildirim whatsaptan değildi,normal mesajlardandı.Merakla bildirime tıkladım ve "Do you want camping?"adlı bir kullanıcı mesajı atmıştı.
Kimden:Do you want camping?
Kime:Han JisungMerhaba Han Jisung!Ben bir kamp alanının patronuyum.Nature Challenge adlı kamp alanımıza gelmek ister misiniz?Hiçbir ücreti yok,hatta kampımızdaki bütün challengeların üstesinden gelirseniz yüklü bir miktarda para bile var.Başvurmak isterseniz "Nature Challange Camp.com"sitesine başvurabilirsiniz,isteğiniz anında kabul edilecektir,iyi günler dilerim:)
Bu neydi şimdi ya saçma salak ilanlarda hep beni bulurdu yani.Hemen mesaj gönderen kişinin profiline girdim ve engelle tuşunu aradım.Ama sonra elimi butondan çektim.Çünkü aslında bu fikir neden saçma olsun ki?İşin ucunda para bile varmış.O anki kararlılıkla bizimkilere sormadan direk cevap yazdım.
Kimden:Han Jisung
Kime:Do you want camping?
Aslında bu çok
güzel bir fikir.Hem
para da var dediniz
Kabul edeyim madem.
Bahsettiğiniz siteye googledan
ulaşabilir miyim?Tabii ki ulaşabilirsiniz.Samimiliğiniz için
teşekkürler.İyi günler
İyi günler.Telefonu kapattıktan sonra bizimkilere baktım.Bence onlara söylemeliydim.Zaten onlar para diyince tıpış tıpış kabul ederler.
J:Pişt bi baksanıza bişi dicem
Cg:He söyle olm yine ne oldu
J:ama bu sefer seveceğiniz bişi
Felix sonunda telefondan başını kaldırıp konuşmaya başladı.
F:En son iyi bişi dediğinde başımıza bokt-
Cg:oha kafasını kaldırdı!Welcome to world baby!
Felix gözlerini devirdi.
J:Ya hadi konuyu saptırmayın aga şurada bişi anlatacam 2 dk dinleyin be
Cg:tmm ya sus senin dırdırını mı çekecem dinliyorum hadi söyle
J:dur bi dk chan bu dünyada mı şuanda?Chan!Chan
Ch:Ha!efendim?
J:olm sen iyi misin?
Cg:Yine ne düşünüyordun sen bakim acıların efendisi.
Ch:PUAHAHAHA
J:Tamam changbin Yine günün mükemmel hayat kurtarıcı esprisiyle chan'ı hayata geri döndürdü.Şimdi lütfen konuşabilir miyiz artık?
Cg:tmm
Ch:tmm
J:Felix?
F:He he tmm
J:Bırak ama şu telefonu
F:tmm tmm bıraktım amk He söyle
J:Tmm oh hele şükür.Şimdi ben telde geziniyordum bana bi mesaj geldi
Cg:eeee?
J:mesaj Do you want camping adlı birinden gelmişti
F:olm dolandırıcı onlar inanmasana öyle şeylere ne safsın ya
J:sen internette ıphone 13 çekilişlerine inanıp kredi kartı numarası verince iyi de mi?
F:Ya of tmm ya onu karıştırma şimdi.eeeee
J:Bana kamp alanlarında challange'lar olacağını ve kazananların yüklü miktarda para alacağını söyledi.Üstelik oraya gitmek beleş!
Cg:aga beleşse herşeye varım.Eee?
J:İşte bi site söyledi Nature Challange diye ona başvurabilirsiniz dedi.
Ch:Tmm hadi başvuralım
J:Bu kadar kolay mıydı yani?
F:olm sen bizi ne sandın para vereceklermiş para!
Cg:ha bu arada ne kadar vereceklermiş?
J:hassiktir onu sormayı unuttum
Cg:gerizekalı
F:Mal
Ch:Ya tmm olm birbirinize saydırmayı bi kenara bırakın da asıl konumuzla ilgilenelim.Hadi aç bakıyım şu siteyi Jisung
J:Tamam açıyorumHemen telefonumu elime aldım ve Google arama motoruna girip Nature Challange.com yazdım.Bizimkiler merakla telefona bakıyorlardı.Ben de farksız değildim.Çıkan linklerden üstekine tıkladım.Önümüzde Nature Challange'a başvur yazıyordu.
Cg:hadi bas
J:basıyım mı?
F:bassana mal korkuyon mu yoksa?
J:Ne alaka ya ne korkması?
Ch:bas o zaman hadi!
Dediklerini yapıp başvur yazan yere tıkladım.Bilgileri doldurduk işte adımızı filan sordular.Doğum tarihi falan filan.Yani dolandırıcılık bir durum yok.
En son randevu al diye bir sayfa çıktı.
J:Alıyorum?
Cg:al işte nazlanma
J:nazlanan mı oldu amk
Sayfadaki randevu al butonuna tıkladım.İlk soruda ne zaman yazıyordu.
J:Ne zaman gidelim?
Ch:yaz yarın
J:Ne?
Ch:Evt hadi yaz
Cg:Biraz çabuk olmadı mı ya?
F:Aynen?
Ch:Ya sanki bi işimiz var.Yazın işte yarının tarihini.
Aslında haklıydı evde yaptığımız tek şey boş boş yatmaktı.
J:tmm yazıyorum
Hemen yarının tarihini yazdım.Kaç kişi olacağımızı ekledim.Sonra işlemi bitir yazısı çıktı.Bu sefer onlara sormadan hemen tıkladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Suprise Love Camp°
FanfictionHan Jisung telefonunda gezinirken bir kamp gezisi teklifi alır.Kampta bütün challangeları kazanan para alacaktır.Felix,Chan ve Changbin ile oraya başvururlar ve giderler.Orada görevleri yaparken Han bir çocukla karşılaşır ve onu bir yerden hatırlıyo...