Randevumuzu almamızdan yaklaşık 2 saat geçti,saat gecenin 12'si.Changbin odasına gitti,uyuyor Chan da.Felix sizce ne yapıyor?Ne dediğinizi biliyorum doğru cevap!Tabii ki telefona bakıyor.Ben ise öylece yarın gideceğimiz kampı düşünüyorum.Bu arada varma saatini 13.00 yaptık.Hadi bakalım hayırlısı.Ben de şimdi yatacağım.
Sabah saat 8.30'tu.Alarmımı bilerek erkene kurmuştum.Kampa yetişebilelim diye.Bu evde kahvaltı hazırlayabilen bi Allah'ın kulu olmadığı için yine iş başıma düştü.Gidip kahvaltıyı güzelce hazırladım.Sonra horul horul uyuyan bizimkileri uyandırmaya gittim.İlk önce Felix'ten başlayacaktım.
J:Felix,hadi uyan!Sizin yüzünüzden geç kalıcaz bu ne uykuculuk amk
F:Off sabah sabah ne küfür ediyon
J:Siz de kalkın bi kere zamanında ben napıyım yani?
F:Bikere güzel dille yapsan kalkacak ztn
J:tmm bak deniyorum izle kalkmazsan seni var ya!Hadi gel Felixciğim lütfen kalkar mısın acaba?Geç kalıcaz da canım.Oldu mu?
F:tmm oldu kalkıyorum
Daha ilkinden bu kadar zorlandıysam beni Changbin'de neler bekliyor acaba?
Felix kalktı sapsarı civciv gibi saçları dağılmıştı.Çok tatlı görünüyordu.Kendimi tutamadım ve gidip Felix'in saçları karıştırdım.Bu çok hoşuma gidiyordu.Bu bizim aramızda bi tür anlaşma türüydü.Bazen birbirimize söver bazen ise flörtleşirdik.Ne tuhaf değil mi?Neyse ben gidip şu Changbin malını uyandırayım.Ama ona tatlı dil kullanamaz vallaha o ancak öküz dilinden anlar.J:Changbin malı kalk hadi geç kalcaz
*ses çıkmadı
J:kalksana lan geç kalcaz diyom
Changbin yine aldırış etmeden sağa doğru döndü.
J:offf kalk bak dövcem seni
Anlaşılan bu işe yaramayacak ben Changbin için özel uyandırma servisimi deneyeyim bari.Hemen mutfağa girdim ve buzdolabından sürahiyi çıkardım ve bardağa su doldurdum.Tekrardan Changbin'in odasına girdim ve hiç tereddüt etmeden bi anda suyu güzelce Changbin'in kafasının üstüne döktüm.Tabii ki gülmemi tutamadım.Ay SISWSUANSHSJ.
Cg:Naptın gene piç
J:kalksaydın valla ztn bizim kamp işi de birazdan yalan olacak yani
Cg:Ne kampı la
J:salak dün konuştuk ya
Cg:Hee şimdi hatırladım.
J:süzme salak ya nys hadi git yüzünü yıka gel mutfağa
Cg:tmm hanımefendi
J:Ne diyon ya gerizekalı
Changbin'den cevap gelmedi.Hızlıca Chan'ın odasına girdim.Neyseki Chan uyanıktı ve bana bol boş bakıyordu yine.Ya bu çocuk alem gerçekten!
Ch:tmm geliyorum
Ben hiçbir şey söylemeden cevap verdi.Çok seviyom bu çocuğu ya
J:Afferin benim aslanımaKahvaltıya geçtik.Konuşma yazmama gerek yok çünkü kimse konuşmadı,hayret.Bunlar böyle zorla uyandırılınca böyle oluyorlar,tripçilere bak sen!
Kahvaltıdan sonra eşyalarınızı toparladık ve evden çıktık.Chan'ın volvosunun olduğu yere doğru yürümeye başladık.
F:olm kulaklığımı unuttum siktir!
J:gerizekalı kulaklığı napcan orada
F:Ya çok önemli ama
Cg:knk oraya tatile gitmiyoruz haberin olsun diye söylüyorum unuttun herhalde sen
F:Aman ya siz ne anlıcanız zatenKimse cevap vermedi ve arabaya bindik.Navigasyondan yolun tarifini açtık ve Chan arabayı sürmeye başladı...
"Sağa dönün,ardından hedefiniz solda kalacaktır"
J:geldik!
Cg:lan burası ne güzel iş böyle
F:Cidden
Ch:tam benlik haArabadan çıktık ve bizi bi güvenlik karşıladı.
Yeji(güvenlik):Hoşgeldiniz!Adlarınız neydi?
J:Han Jisung
Cg:Seo Changbin
Ch:Bangchan
F:Lee Felix
Y:Tamamdır!Randevunuz burada gözüküyor.Girmeden önce buradaki yemekleri yiyebilmeniz için size şu bileklikleri takacağım.
Güvenlik bilekliklerimizi taktı.
Cg:Yemekler paralı mı?
Ya Changbin yok bedava veriyorlar sen de bir alemsin ya rezil etti bizi dakika bir gol bir.
Y:Tabii ki efendim.Ama çok fazla bir ücreti yok.
Cg:Ama siz bedava olacak demiştiniz.
Y:Yemekler için geçerli değil maalesef efendim.
Cg:peki
Y:İyi yarışmalar dilerim görüşürüz
Cg:Ya birşey daha so-
J:Teşekkürler görüşürüz.
Ben kesmeseydim burada daha çok kalırdık.İçeri girdik ve çadır işlemimizi hallettik.Çadırlar gayet büyük olduğu için hepimiz aynı çadırda kalacaktık.Çadırımıza yerleştik ve yarışmaların 14.00'da başlayacağını öğrendiğimiz için meydan denilen yere indik.
F:bişi dicem bize hala şu ödülün ne kadar olduğunu söylemediler yalnız.
J:şimdi söylerler merak etme,yarışmalar hakkında bilgi verilecekmiş
F:umarım PlayStation 5 almamıza yeter ya
Cg:Aynen aynen ben zaten onun için geliyor buraya
Ch:Ben de
J:vallaha ne yalan söyleyeyim ben de
F:UQKSUKAJSS siz de oyun meraklısı çıktınız.
Kai(kampın sahibi):Merhabalar efendim sizi şuraya alıyım.Birazdan yarışmalar hakkında bilgi vereceğiz.
*dedi adam ilerideki 4 sandalyeyi göstererek.
Ch:Tamam teşekkür ederiz
Adamın gösterdiği yere oturduk ve dinlemeye başladık.Bu arada dün bana mesaj adam bu olmalıydı.O da kampın sahibi olduğunu söylemişti.
K:Evet sayın doğa severler
Cg:O para sevenler olmasın yoksa*Changbin fısıldayarak söyledi
Ben göz devirdim
F:UWJSJSSUSWSJ doğru
Ch:olm susun dinleyin sonra kaybedince zırlıcanız
J:doğru söylüyor
Sonunda sustular ve Kai'yi dinlemeye başladık.
K:Size bahsettiğimiz yarışmalardan toplam 5 tane olacak.Yani çok fazla değil.Birincisi "Gizli eşyayı bul"adlı challange.Bu challangeda notları takip ederek eşyayı bulmanız.Kaybolmamanız için size bir haritada verilecek.Bulduğunuz eşyayı meydana ilk getiren kazanacak.Toplam 1 saat süreniz olacak.Diğer challangeları birincisini bitirdikten sonra anlatırım.Bu arada bütün yarışmaları kazandığınızda verilecek para bir milyon Won.Sorunuz var mı?
Kimseden cevap gelmedi.
Cg:olm para baya iyiymiş yalnız.
F:Evet bizim hedefe rahat rahat yeter.
Ch:Aynen afferin lan benim Jisunguma hepsi senin sayende
J:sonunda beni övdünüz ya...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
°Suprise Love Camp°
FanficHan Jisung telefonunda gezinirken bir kamp gezisi teklifi alır.Kampta bütün challangeları kazanan para alacaktır.Felix,Chan ve Changbin ile oraya başvururlar ve giderler.Orada görevleri yaparken Han bir çocukla karşılaşır ve onu bir yerden hatırlıyo...