.. seda inci akın (sedaaa bu karakter tam senlikk he :3)
...
"Hayıırr! Lütfen uyanın bırakmayın beni!"
Yine o uykularımı bölen geçmişimi görmüştüm. O çığlık sesi hep yankılanıyordu bırakmıyordu beni.
Herşeyin suçlusu benmişim gibi...18.12.2012
| yine bir akşam yemeğiydi sessizlik masaya tamamen hakim olmuştu. İşi gereği hep yurt dışına çıkan babamın evde olduğu nadir anlardandı. Kim bilibilirdi son akşam yemeğinin olacağını.
Annem beni ve ablamı terkedip gitmiş en azından öyle biliyordum.
Babamda tanımlayamadığım garip bir tedirginlik vardı. "Çocuklarım ben yine evde olmayacağım bu sefer uzun sürecek gibi ama hep arayacağım hiç merak etmeyin leyla seda sana emanet."
"Tabikide baba sedaya çok iyi bakacağım merak etmene gerek yok."
dedi ve devam etti. "Neden bizi bırakıp gidiyorsun ki işini burada yapamıyor musun ?"Babam cevap vermedi.
Bu cevapsızlığına karşılık cemre masayı terk etti.Bende arkasından gittim.
Yatağıma gitmiştim o içimdeki korku halâ gitmemişti. Acaba hissetmiş miydim olacakları onu o zaman anlayamazdım. Aniden düşüncemi 2 ateş sesi kesti. Ardından bir çığlık sesi... her gece uykularımı bölen o ses ablama aitti.
Üst katta olduğum için olanları bilmiyordum ama ablamın çığlığından sonra yine ateş sesi duydum...
Polislerin gelmesi ile birlikte beni saklandığım dolabımın içinden çıkardılar. Görmek istemezdim ama o an cemre yani ablamın kanlar içerisindeki görüntüsünü gördüm. o andan sonrasını hatırlamıyorum bile.
Aradan 1 yıl geçti 10 yaşına geldim ve yetimhanede büyümeye başladım. Bana ailemi öldürenin yakalandığını ve hapiste olduğunü söylediler. Ablamın ne suçu vardı, babam neler çeviriyordu hiçbirinin hesabını soramazdım. Ama kendime bir söz verdim sebepleri ve olanları öğrenmeden ölmek istemiyorum diye.
_______
Aradan hemen hemen 10 yıl geçti olan herşeyin üstesinden gelmiş olduğumu düşünüyorum. İstanbul'a taşındım ve 15 katlı binanın en üst katında yaşiyorum.
20 gün sonra 10 yıl tamamlanmış olacaktı. O katil, o cani hapisaneden çıkarılacaktı. Kim olduğu, adı, yaşı hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ama o sözü tutacaktım.
Adamın kaldığı hapishane istanbul'daydı. Buraya taşınma sebebim de buydu. O hapishane hakkında bişeyler ararken aniden kapı çaldı. İçeriye gelen Belinay'dı.
Kapıyı açar açmaz elinde poşetlerle içeriye daldı."Ee bulabildin mi birşeyler adamı ben tutcam sen gerekeni yapcan he-" sözünü kestim. "Belinay sakin ol daha birşey bulamadım 20 gün kaldı sonra..." dedim ve kötü ihtimalleri düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKOYA İNCİSİ
Teen Fiction10 yıl önce ailesinin öldürüldüğü bir geçmiş ile yaşamaya çalışan başrol sedanın ailesinin gerçek katilini bulmak istemesi ile başlayan olay örgüsüyle sizlerleyimm iyi okumalarr 😽