Bölüm 4:Büyük Kumarbaz

41 7 2
                                    

Dört kumarbazın en çok yetkiye sahip olanı. Hem dünya hem de imparator kartına sahip. Yıllar önce bu adaletsizliğe son vermek için bir masa kurdu kurduğu masada herkesin belirli yetkilere sahipken o tüm yetkilere sahipti. Herkesin imreneceği bir kişiliği vardı. Uzun boyu, sarı saçları, yeşil gözleri, kiraz kırmızısı dudakları ve yapılı vücudu ile herkesin isteyeceği özelliklere sahipti.

Dış görünüşü ne kadar güzel olursa olsun onu bu hale getiren şeyler onun kadar güzel değildi.

İmparator

Herkesin onu tanıdığı yada tanımadığı ismiydi. Kimse sesini duymaz yüzünü görmezdi. Gören birininse ilk ve son görüşü olurdu.

Ezbere bildiği kumar oyunları annesinden mirastı ve bu mirası adalet ve düzen için kullanmaktan ve bu mirasta sadece kendinin en iyi olduğunu göstermekten çekinmiyordu.  Belki de bu da onun saklama yöntemiydi...

Onunla kumar oynayan birinin tek şansı vardı; ya kaybederdi ya kaybederdi. Oyunlarının kendine ait kuralları vardı.

Kazandığın her bir oyun için ya canını ya kazananın istediği şeyi vermek zorundaydı. Hile yaparsan işkence görürsün. Elindeki en son kalan şeyi kaybedersen bir sonraki kaybedeceğin şey canın olur.

Ayrıca her bir oyunun da kendi içinde kuralları vardı. Kuralları bilmiyorsan oynayamazdın.

Hepsinin sahibiydi. Dünyanın yönetimi onun elindeydi. İmparator oydu. Lee Felix..

***

Herkes masaya toplanmış ve kumarda kimi seçeceğimi bekliyordu. Mal sahibinin söylediğine göre getirdiği mallar yeryüzünde bulamayacağımız derecede değerliydi. Onlar benim oynamamı istiyordu. Sadece hareketleri anlamama yeterdi. Sonuçta yıllardır bu işteydik ve çalıştığım insanları bilmeli ve anlamalıydım öyle değil mi?

-Felix
Sizce kim oynamalı?

-Chan
Bence sen oynamalısın İmparator. Mal sahibi elindekileri değerli olduğunu söylüyor.

-Minho
Bence de sen oynamalısın. Bu sayede kazanmamız kesinleşir.

Changbin'de onları onaylar gibi kafasını salladı.

***

Kumar *HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin