Sokağın karşısındaki parlak beyaz eve baktın.Sessiz, banliyö mahallenize yeni bir aile taşınmıştı. Sade ev tıpkı sizinki gibi tam ortada duruyordu. Karşınızdaydı ve Arkensaw evinin hemen yanındaydı. Ancak evin kendisine pek dikkat etmiyordun, evin dışında duran iki çocuğa tepeden bakıyordun.
Neredeyse aynıydılar. Onları birbirinden ayıran tek şey saç stilleri ve beyaz kapüşonlu olanın daha uzun olmasıydı.
Onları izlerken biraz ürkütücü hissettiniz, yani...yeni bir mahalleye taşındığınızı ve sizi ilk karşılayanın balkonlarından sizi izleyen yeni ürkütücü komşunuz olduğunu hayal edin. Muhtemelen sen de çıldırırdın.
Bu düşünce aklınızdan geçer geçmez çocuklardan biri başını kaldırdı ve seninle göz teması kurdu.
İkisinden daha uzun olan o olduğu için onun en büyük çocuk olduğunu düşündün. Yüzün utançtan kızardı ve bu sırada oldukça tuhaf bir gülümsemen oluştu. Çocuğa küçük bir el salladın ve vücudunu hızla ondan uzaklaştırmak için arkana döndün.
'Şansıma...', diye düşündün, 'Daha şimdiden kendimi rezil ettim ve onlarla tek bir kelime konuşmadım bile.' Düşüncelerin, babanın sesiyle hızla bölündü.
"(Y/n)?" Girmeden önce yatak odanın kapısını çalarak konuştu.
"Buradayım." Vücudunu balkonun kenarına yasladın, "N'aber?"
"Yeni komşulara göz atabildin mi?" Baban gülümseyerek balkona çıktı. Sadece başını salladın,
"Hayır, henüz değil." Dramatik bir şekilde iç çektin, "İkisi içeri girmeden önce çocuklara zar zor baktım."
Tam bir yalancıydın. Az önce içine soktuğun utancı babana anlatmak istemedin. Muhtemelen hayatının geri kalanında seninle dalga geçecekti.
"Oraya gidip merhaba diyebiliriz diye düşünüyordum. Mahalleye gelmelerini karşılayalım." Karşıdaki beyaz eve baktı,
"Tanrım," kafanı geriye yasladın, "Bu mahallede arkadaş olmayacağın kimse var mı?" alay ettin, gülümsedin. Baban sana şaka yollu bir şekilde baktı,
"Demek istediğim, yani, evet, tabii, sanırım...cep telefonumu alayım ve aşağıda olacağım." Odana geri dönmeden önce dedin.
"Siz çocuklar ve telefonlarınız. Hiç elinizden bırakamıyorsunuz, değil mi?" Baban büyükbaba gibi konuşuyordu, gözlerini devirdin,
"Anladım ihtiyar. Şimdi defol odamdan!" onu kapından dışarı ittin ve kapattın. İçini çektin ve tüm vücut aynanda kendine baktın. Başını yana eğdin ve onaylayarak başını salladın, yeterince düzgün görünüyordun. Masana gittin ve küçük kapaklı telefonunuzu aldın, arka cebinize tıkıştırdın ve aşağıya koştun.
"Hazır mısın?"
Mutlulukla başını salladın.
***
Şimdi babanla birlikte karşı kapıda sabırla bekliyordun, eve bakındın, Alabiliyorken bu evi almalıydık diye kendi kendine düşündün. Birden kapı açıldı.
Kapının diğer tarafında minyon beyaz bir kadın, (belki 30'lu yaşlarının ortalarında), omuzlarına zar zor gelen dalgalı, açık kahverengi saçları ve parlak mavi gözleri olan...
"Merhaba!" dudakları kocaman, rahatlatıcı bir gülümsemeyle cıvıldadı,"Merhaba! Ben (Baba ismi/ Soyismi) sokağın karşısında oturuyorum ve ben..." Zihniniz merak etmeye başladığında babanızın sesi sizden uzaklaştı. Daha önce gördüğün iki çocuğun oturma odasında, kadının arkasında olup olmadığını merak ettin. Ugh, o garip karşılaşmadan sonra onlarla yüzleşmek zorunda kalma düşüncesi, kusma isteği uyandırmıştı. "Ve bu benim çocuğum (y/n)." Adını duyunca canlandın,