A rendőrség hangosan szírénázik, a síri csöndet megszakítva. Ahogy megérkeztek a riporterek nekik is szegezték kérdéseiket.
-Elnézést, elnézést nyilatkozzanak kérem!
-Tudnak már valamit az esetről?
-Kérem hagyjanak minket dolgozni-Szólalt meg az egyik rendőr-Önök is látják hogy csak most érkeztünk ide!-Szállt ki dühösen az autóból és lökte át magát a tömegen. Ahogy felnéztek az épületre borzalmas kép tárúlt eléjük. Az egész hely lángokban állt és fojtogató füst vett körbe mindent. A tűzoltók amíg oltották a tüzet a híradó az egész világ tudtára adta, hogy ég mindenki kedvenc szórakozó helye, az újság írók mindent is le fotóztak és pontról-pontra le írtak, hogy éppen mi történik e-közben a mentősök próbálták megmenteni két embert, de sajnos nem ébredtek fel.
-A halottszállító pár percen belül megérkezhet.-Mondta az egyik mentős .
-Mi történt?-Szaladt oda az egyik rendőr.
-Két ember életét vesztette...-Válaszolt egy másik mentős és látszott rajta, hogy nagyon megviseli az eset.
-Meg kérdezhetem hogy hogyan?
-Ő Vanessza-mutatott rá a testére-le esett az épület tetejéről...-Mi ez a ruha rajta?-kérdezte a rendőr.
-Mi se tudjuk pontosan...olyan mint egy nyúl pizsama.
-És ki a második?
-Ő...-mutatott rá egy kisfiú testére-2 kés szúrást találtunk a gerincénél, 1-et a hasába és amikor kezdett elvérezni nyakon szúrták...-válaszolt bekönnyezett szemekkel.
-Szegény... túl fiatal volt...-mondta az egyik rendőr.
-Tudom...-sírta el magát.
-Hé Jack! Itt van a halottas kocsi!-Kiabált egy másik mentős. Jack letörőlte könnyeit az arcáról, letakarta a holttesteket és segített őket betólni az autóba.
-A rendőr még végig nézte ahogy el megy az autó és utánna vissza ment társához hogy el mesélje mi tőrtént.
YOU ARE READING
Fnaf: Új Kezdet
HorrorAz unoka testvérem meghalt... Igaz hogy alig találkoztam vele, de mégis nagyon hiányzik... Idegesített hogy nem mondták el hogy pontosan mi történt... Sajnálom de muszáj még nyomoznom hogy kiderítsem mi lett vele.