𝘏𝘦𝘺 𝘨𝘶𝘺𝘴, 𝘐'𝘮 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘈𝘕𝘖𝘛𝘏𝘌𝘙 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘐'𝘭𝘭 𝘥𝘦𝘧𝘪𝘯𝘪𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘧𝘳𝘦𝘲𝘶𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 (𝘴𝘵𝘰𝘱 𝘵𝘩𝘦 𝘊𝘈𝘗 🧢🧢🧢)
𝘈𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺, 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦𝘯'𝘵 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘳𝘪𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘧𝘳𝘦𝘲𝘶𝘦𝘯𝘵𝘭𝘺 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘵'𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘐 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘭𝘦𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘧𝘰𝘳𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘸𝘢𝘵𝘵𝘱𝘢𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘸 𝘐'𝘭𝘭 𝘤𝘰𝘮𝘦 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘪𝘵, 𝘢𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘨𝘶𝘺𝘴?
𝘖𝘬 𝘕𝘖𝘞 𝘩𝘦𝘳𝘦'𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘧𝘰 𝘰𝘯 𝘠𝘕/𝘠𝘰𝘶/𝘙𝘦𝘢𝘥𝘦𝘳 :)
⏤͟͟͞͞☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
1) - 𝑌𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑅𝑖𝑙𝑒𝑦'𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑢𝑠𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢'𝑟𝑒 𝑐𝑜𝑚𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑣𝑒𝑟 𝑡𝑜 ℎ𝑒𝑟 ℎ𝑜𝑢𝑠𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑎 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝-𝑜𝑣𝑒𝑟 (𝑎𝑠 𝑖𝑡 𝑠𝑎𝑦𝑠 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑖𝑜 𝑖𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑙𝑜𝑙)
2) - 𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑔𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 16-17 𝑏𝑐 𝐼 𝑠𝑎𝑦 𝑠𝑜 >:D
3) - 𝑌𝑜𝑢𝑟 ℎ𝑜𝑏𝑏𝑖𝑒𝑠/𝑡ℎ𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑎𝑟𝑒 𝑙𝑖𝑠𝑡𝑒𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑚𝑢𝑠𝑖𝑐, 𝑑𝑎𝑛𝑐𝑖𝑛𝑔, 𝑐𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔/𝑏𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑟𝑖𝑒𝑛𝑑𝑠 :D 𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎𝑛𝑛𝑜𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑖𝑙𝑒𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑐𝑜𝑢𝑠𝑖𝑛𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑖𝑏𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠.
4) - 𝐼'𝑚𝑚𝑎 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑏𝑟𝑜𝑘𝑒 𝑤𝑟𝑖𝑠𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝑏𝑐 𝐼 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑖𝑡 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑖𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 (𝑖𝑑𝑘 ℎ𝑜𝑤)𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑟𝑒𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑜𝑛 ℎ𝑜𝑤 𝑖𝑡 ℎ𝑎𝑝𝑝𝑒𝑏𝑒𝑑;
𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒂𝒊𝒍𝒚 𝒘𝒂𝒍𝒌 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒆𝒕 𝒅𝒐𝒈, 𝒓𝒖𝒇𝒇𝒍𝒆𝒔 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒊𝒅𝒏'𝒕 𝒔𝒆𝒆 𝒘𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒆𝒓𝒆 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒆𝒍𝒍 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒂 𝒍𝒐𝒐𝒔𝒆 𝒃𝒓𝒂𝒏𝒄𝒉 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒏𝒅, 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒍𝒂𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒘𝒓𝒊𝒔𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒓𝒂𝒄𝒕𝒖𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒃𝒐𝒏𝒆 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒐𝒓𝒆-𝒂𝒓𝒎.𝑵𝒐 𝒐𝒏𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒏𝒆𝒂𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒐 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒅 𝒕𝒐 𝒄𝒂𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒎𝒐𝒎/𝒎𝒖𝒎 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒉𝒐𝒏𝒆.(𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑖𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑙𝑜𝑙)
5) - 𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑎 5'6 𝑓𝑒𝑚𝑎𝑙𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑒𝑟𝑠𝑜𝑛𝑎𝑙𝑖𝑡𝑦 𝑜𝑓 𝑎 𝑑𝑒𝑚𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙 𝑚𝑖𝑥𝑒𝑑 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑎 𝑡𝑟𝑜𝑢𝑏𝑙𝑒-𝑚𝑎𝑘𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑛 𝑎𝑏𝑠𝑜𝑙𝑢𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑔𝑒𝑙 𝑙𝑜𝑙
6) - 𝑌𝑜𝑢 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑛𝑢𝑚𝑏𝑒𝑟 𝑅𝑜𝑔𝑒𝑟, 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑚 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑡𝑜 𝑙𝑖𝑣𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑢𝑛𝑡𝑦, 𝐴𝑢𝑛𝑡𝑦 𝐿𝑖𝑧𝑧 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐴𝑢𝑛𝑡 𝐾𝑎𝑡𝑒 𝑑𝑖𝑒𝑑 (𝑓𝑜𝑟 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑢𝑛𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑜𝑓 𝑙𝑜𝑙)𝐻𝑒 𝑚𝑖𝑠𝑠𝑒𝑠 𝐾𝑎𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑤𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑓 𝑠ℎ𝑒 𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑤𝑒𝑎𝑟 𝑏𝑒𝑓𝑜𝑟𝑒 𝑠ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑒𝑑.
⏤͟͟͞͞☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆
𝘛𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘬𝘪𝘯𝘥𝘢 𝘪𝘵 𝘯𝘰𝘸, 𝘐 𝘯𝘦𝘦𝘥𝘢 𝘳𝘦𝘴𝘵 𝘮𝘺 𝘢𝘳𝘮 𝘣𝘤 𝘮𝘺 𝘥𝘰𝘨𝘴 𝘴𝘲𝘶𝘪𝘴𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘵 𝘳𝘯 𝘭𝘰𝘭 𝘢𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘮𝘦 𝘭𝘶𝘤𝘬! 𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺'𝘢𝘭𝘭 𝘦𝘯𝘫𝘰𝘺 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴𝘦𝘭𝘷𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘮𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘢𝘵 I̶'̶m̶ a̶l̶w̶a̶y̶s̶ w̶a̶t̶c̶h̶i̶n̶g̶ =̶)̶
- Bella/RXNDOMarsty~
YOU ARE READING
⏤͟͟͞͞✰ "I̶m̶ A̶l̶w̶a̶y̶s̶ W̶a̶t̶c̶h̶i̶n̶g̶.̶.̶." ◉
Приключения𝘈 𝘣𝘳𝘪𝘦𝘧 𝘪𝘯𝘵𝘳𝘰𝘥𝘶𝘤𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘴𝘵𝘰𝘳𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘩𝘢𝘷𝘦 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘯𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘳𝘯 :) ☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆★☆ 𝘖𝘬 𝘴𝘰, 𝘠𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘙𝘪𝘭𝘦𝘺'𝘴 𝘤𝘰𝘶𝘴𝘪𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘧𝘰𝘳...