Tıp Tıp

70 3 3
                                    

(Sıradan bi evde sıradan insanların arsında sıradışı olaylar oldu ) Anne baba ve birde 9 yaşındaki bir çocuk mutlu mesut yaşan bir aileydiler taki o gün gelene kadar. Çocuk uyandı saate baktı ve 7 oluğunu gördü babası ise işe gitmemişti çünkü hastaydı. Çocugun annesi ise ev hanımıydı annesininde bakmaya gitti ve hayrete düştü bu saate kadar yatmazdı. Sonra çocuk annesinin yanına gitti ve gördüğü manzara karşısında şok oldu annesinin gözleri yoktu ve ağzından burnundan kan gelmiş şekilde buldu çocuk bayıldı kalktığında ise her tarafta polis vardı çocuk öyle çok korkmuş şaşmış ve üzlümüş ki artık kouşamıyordu dili tutulmuştu. Babası ise perişandı. Polisler kadının birisi tarafından öldürüldüğünü söylüyordu ama pencerede kapıdan girmemişti ve hiç bir zorlama yoktu parmak izi ayakizi bile yoktu polisler tam 1 ay uğraştılar ama bulamadılar. Olayın ardından 3 ay geçti ve çocuk rüyasında garip şeyler görmeye başladı. Rüyasında : simsiyah bir yaratığın söylediği şey annen gitti sıra babanda diyordu rüyayı tam 1 hafta üst üste gördü babasına anlattı ve babasıyla bir hocaya gittiler başından geçtikleri tüm olayı hocaya anlattılar hoca ise aniden birşey oldu suratı bembeyaz kesildi ve : Hemen gidin buradan defolunn gidin çıkın dışarı diye bağırdı aniden çıktık bu hoca en temiz kalpli agzından bir argo küfür incitici bir söz çıkmazdı çok şaşırdık böyle yapmasına.

Arkadaşlar devamı gelecek 5 vote sonra okuduğunuz için teşekkürler :-)

Biliyonuzmu ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin