🦋1🦋

143 16 50
                                    

🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋












𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔, 𝑖𝑘𝑖 𝑔𝑢̈𝑛𝑑𝑢̈𝑟 𝑜𝑙𝑑𝑢𝑔̆𝑢 𝑔𝑖𝑏𝑖 𝑦i𝑛𝑒 𝑦𝑒𝑑𝑖𝑔̆𝑖 𝑏𝑢̈𝑡𝑢̈𝑛 ℎ𝑒𝑟 𝑠̧𝑒𝑦'𝑖 𝑐̧ı𝑘𝑎𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑏𝑖𝑟 𝑦𝑎𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑑𝑎 𝑜𝑛𝑢 𝑟𝑎ℎ𝑎𝑡𝑙𝑎𝑡𝑚𝑎𝑦𝑎 𝑐̧𝑎𝑙ı𝑠̧𝑎𝑛 𝑒𝑠̧𝑖𝑛𝑖 𝑖𝑡𝑚𝑒𝑦𝑒 𝑐̧𝑎𝑙ı𝑠̧ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢.

𝑀𝑖𝑑𝑒𝑠𝑖𝑛𝑑𝑒 ℎ𝑖𝑐̧ 𝑏𝑖𝑟𝑠̧𝑒𝑦 𝑘𝑎𝑙𝑚𝑎𝑚ı𝑠̧ 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑟𝑎𝑔̆𝑚𝑒𝑛 ℎ𝑎̂𝑙𝑎̂ 𝑚𝑖𝑑𝑒𝑠𝑖 𝑏𝑢𝑙𝑎𝑛ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢. 𝑀𝑖𝑛𝑖𝑘 𝑜𝑚𝑎𝑔𝑎𝑛ı𝑛 𝑔𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖 𝑑𝑜𝑙𝑎𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜, 𝑒𝑠̧𝑖𝑛𝑖𝑛 𝑜𝑛𝑢 𝑒𝑛𝑔𝑒𝑙𝑙𝑒𝑚𝑒𝑦𝑒 𝑐̧𝑎𝑙ı𝑠̧𝑚𝑎𝑠ı𝑛𝑎 𝑟𝑎𝑔̆𝑚𝑒𝑛, 𝑦𝑢𝑚𝑢𝑠̧𝑎𝑘 𝑠𝑎𝑐̧𝑙𝑎𝑟ı 𝑘𝑖𝑟𝑙𝑒𝑛𝑚𝑒𝑚𝑒𝑠𝑖 𝑖𝑐̧𝑖𝑛 𝑡𝑢𝑡𝑚𝑢𝑠̧ 𝑣𝑒 𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔'ı𝑛 𝑠ı𝑟𝑡ı𝑛𝑎 𝑚𝑎𝑠𝑎𝑗 𝑦𝑎𝑝ı𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢.

𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜; 𝑂𝑚𝑒𝑔𝑎𝑚 𝑖𝑛𝑎𝑡 𝑒𝑡𝑚𝑒 ℎ𝑎𝑠𝑡𝑎𝑛𝑒𝑦𝑒 𝑔𝑖𝑑𝑒𝑙𝑖𝑚 ℎ𝑒𝑚 𝑏𝑎𝑘 𝑦𝑒𝑚𝑒𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑛 𝑘𝑜𝑘𝑢𝑠𝑢 𝑏𝑖𝑙𝑒 𝑟𝑎ℎ𝑎𝑡𝑠ı𝑧 𝑒𝑑𝑖𝑦𝑜𝑟 𝑎𝑟𝑡ı𝑘 𝑠𝑒𝑛𝑖.

𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔; 𝐴𝑙𝑓𝑎𝑚 𝑔𝑖𝑡𝑚𝑒𝑦𝑒𝑙𝑖𝑚 𝑙𝑢̈𝑡𝑓𝑒𝑛 𝑘𝑜𝑟𝑘𝑢𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚.

𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜; 𝐵𝑒𝑏𝑒𝑔̆𝑖𝑚 𝑜𝑙𝑚𝑎𝑧 𝑘𝐼̇ 𝑏𝑜̈𝑦𝑙𝑒. 𝐵𝑎𝑘 𝑖𝑘𝑖 𝑔𝑢̈𝑛𝑑𝑢̈𝑟 𝑏𝑖𝑟 𝑠̧𝑒𝑦 𝑦𝑒𝑚𝑖𝑦𝑜𝑟𝑠𝑢𝑛, 𝑧𝑜𝑟𝑙𝑎 𝑦𝑒𝑑𝑖𝑘𝑙𝑒𝑟𝑖𝑚𝑖 𝑑𝑒 𝑔𝑒𝑟𝑖 𝑐̧ı𝑘𝑎𝑟𝑡ı𝑦𝑜𝑟𝑠𝑢𝑛!

𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔; 𝐴𝑚𝑎-

𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜; 𝐻𝑎𝑑𝑖 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙𝑖𝑚 𝑏𝑎𝑘... 𝐵𝑎𝑠̧𝑘𝑎 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑙𝑎𝑟𝑙𝑎 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑢𝑟𝑢𝑚!

𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔; 𝑇𝐴𝑀𝐴𝑀 𝐺𝐼̇𝐷𝐸𝐿𝐼̇𝑀!! 𝑎𝑚𝑎 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑙𝑎𝑟𝑙𝑎 𝑘𝑜𝑛𝑢𝑠̧𝑚𝑎 𝑡𝑎𝑚𝑎𝑚 𝑚ı~

𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜; 𝑇𝑎𝑚𝑎𝑚 𝑏𝑒𝑏𝑒𝑔̆𝑖𝑚 ℎ𝑎𝑑𝑖 ℎ𝑎𝑠𝑡𝑎𝑛𝑒𝑦𝑒 𝑔𝑖𝑑𝑒𝑙𝑖𝑚 𝑠𝑜𝑛𝑟𝑎 𝑠𝑎𝑛𝑎 𝑠𝑢̈𝑡𝑙𝑢̈ 𝑐̧𝑖𝑘𝑜𝑙𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑙𝑎𝑐𝑎𝑔̆ı𝑚.

𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔; 𝑂𝑙𝑒𝑦! 𝐺𝑒𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚~~

𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜; 𝑈̈𝑧𝑒𝑟𝑖𝑛𝑖 𝑔𝑖𝑦𝑑𝑖𝑟𝑚𝑒𝑚𝑖 𝑖𝑠𝑡𝑒𝑟 𝑚𝑖𝑠𝑖𝑛 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑚?

𝐽𝑖𝑠𝑢𝑛𝑔; 𝐻𝑎𝑦ı𝑟 𝑎𝑙𝑓𝑎𝑚 𝑏𝑒𝑛 𝑔𝑖𝑦𝑖𝑛𝑖𝑟ı𝑚!

𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜; 𝐵𝑒𝑘𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙𝑖𝑚.

𝑀𝑖𝑛ℎ𝑜, 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑠ı𝑛ı 𝑏𝑒𝑘𝑙𝑒𝑟𝑘𝑒𝑛 𝑑𝑢𝑣𝑎𝑟𝑑𝑎𝑘𝑖 𝑑𝑢̈𝑔̆𝑢̈𝑛 𝑓𝑜𝑡𝑜𝑔̆𝑟𝑎𝑓ı𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑘𝑚ı𝑠̧ 𝑣𝑒 𝑔𝑢̈𝑙𝑢̈𝑚𝑠𝑒𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖. 𝑀𝑖𝑛𝑖𝑘 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑎𝑏ı 𝑘𝑎ℎ𝑣𝑒𝑟𝑒𝑛𝑔𝑖 𝑠𝑎𝑐̧𝑙𝑎𝑟ı 𝑣𝑒 𝑏𝑒𝑦𝑎𝑧 𝑡𝑎𝑘ı𝑚ı𝑦𝑙𝑎 𝑐̧𝑜𝑘 𝑔𝑢̈𝑧𝑒𝑙 𝑔𝑜̈𝑧𝑢̈𝑘𝑢̈𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢.

"Endless Love" BTS x SKZ x TXTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin