Pek bolum atamadiğim için özür dilerim biraz usengeclik yapmis olabilirim..İyi okumalarr 😽
Hyunjin
"Kendin yıkanabilir misin?" diye sorduğumda,
"Beni yıkasana hyungg~~" diyordu.Herneyse.Felix'in üstündekilerini çıkartıp küvete oturttum.Bir süre ıslattım onu.Yavaş yavaş kendine geldiğini anlayınca onu küvetten çıkartıp yedek bornozumu giydirdim.Daha sonra onu kendi yatağıma yatırdım.Tam giderken elimi tuttu.
"Yanımda yatar mısın hyung~?" dedi bi an.Ses tonu ciddi ve seksiydi..Kendime hakim olmalıydım..
"Ben karşı odadayım" diyerek giderken bi an ses duydum..
"Hyunggg~~~~" dedi..TANRIM SESİ NEDEN BU KADAR DERİN VE CİDDİ.Yanına gidip uzandım biraz.Bir şey yapıcaz diye bir şey yok ki.
"Oldu mu?"
"Hmhm" diyerek başını göğüsüme koydu ve gözlerini kapattı.Kalp atışlarımı duyuyor olmalıydı.Çok hızlı atıyordu kalbim.
"Kalbin çok hızlı atıyo hyung~"
"Hmm öyle miymiş?" dedim.Bi an kalkıp bana baktı.
"Yüz hatların çok güzel" diyerek ellerini yüzüme koydu.Bi an yaklaştı.Daha çok yakınlaştı ve daha çok..Kendimi kontrol edemiyordum aşağıda bir şeyler hareket ettiğini fark ettim.
"Gitmem gerek." diyerek kalkmaya çalışırken bi an ellerini omzuma koyup engelledi beni.Ve tekrardan ellerini yüzüme koydu ve tekrar yakınlaştı.
"Gitme hyung, sana ihtiyacım var" dedi..Daha çok yakınlaştıktan sonra beni öptü..Bir süre sonra karşılık verdim..Kendimi alıkoymaya çalıştım ve geri çekildim.
"Şuan olmaz Felix..Kendinde değilsin.Sonra pişman olucaksın." diyerek odadan ayrıldım.Misafir odasına gidip uzandım..
Felix
Aslında kendimdeydim.Sadece sarhoş rolü yapmıştım.Beni böyle tahrik edip gitmesi hoş değildi.Karmayı yaşatıcam ona..Bu düşüncelerimi bir kenara alıp uyumaya karar verdim.Sabah olduğunda yataktan çıktığım zaman bornoz ile olduğumu fark ettim.Bornoz çok büyük gelmişti.Bu yüzden Hyunjin'in kıyafet dolabından bir şeyler baktım.Uzun bir tişört ile şort vardı.Onları giyip odadan çıktım.Etrafa baktığımda kimse yoktu.Sanırım hala uyuyordu.Belki bir teşekkür amaçlı ona kahvaltı hazırlamalıydım.Evine aldı sonuçta.Bi anda aklıma dün akşam yaşananlar geldi.Çok güzeldi dudakları...Kafam dağılmıştı.Mutfağı bulup girdim.Buzdolabını açtığımda pek bir şey yoktu.Ne yiyor bu çocuk..Yattığım odaya tekrar gidip çantamdan cüzdanımı ve telefonumu aldım.Bildirimlere baktığımda abimin bana attığı mesajları gördüm.
Oppam 😻😼:
Felix!İyi misin?Barda göremedim sizi işim vardı.Özür dilerim..Hyunjin'in evindesin galiba.İstediğin zaman seni alırım bana yaz yeter.
Siz :
Evet iyiyim.Burda kahvaltı yapmayı düşünüyorum.
Telefondan haritaları açıp en yakın markete baktım.Yakındı baya.Evden çıkmadan önce anahtar aradım.Kapının yanındaki askılıktaydı.Aldım ve çıktım.Markete gidip gerekli şeyleri aldım.Başka bir zamanda ısıtıp yiyebileceği şeyler de aldım.Eve gittiğimde hala etrafta yoktu.Kış uykusuna mı yattı acaba..Hafif kıkırdadım sonra tekrardan mutfağa geçtim.Güzel bir kahvaltı hazırlama umuduyla aldığım şeylerle bir şeyler hazırlamaya başladım.Tezgahta bir şeyler keserken arkamda bir sıcaklık hissettim..
AYY SMUT DÜŞÜNDÜM AMA SONRADAN VAZGECTİMM.Herneysee umarım begenmissinizdirr.Opuldunuzz 😻😽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mask Love | Hyunlix
RomanceModa düşkünü , özgür ruhlu Felix bir yarışmaya katılmak ister.Lakin modeli yoktur.Model aramaya başlar.Rastgele tuttuğu bir modelin onun aşkı olucağını kim bilebilirdi?