Leültünk a fűbe egy takaróra a fejemet Timora hajtottam és közben pezsgőt osztogattak.
A telómat nyomkodtam amit a mellettem ülő srác nézett.-Kimerjem rakni instára ezt a képet?-tettem fel a kérdést felnézve rá.
-Ne érdekeljen mások véleménye! Ez a te életed!-felelte.
A galériámból kiléptem majd átléptem az instagramba és kiraktam a képet.
@sarahcarpenter
Je sais que tu sais qui il est😌❤️
Kommentek:
@benjamincarpenter: URISTEN!!!!
@madelyncline: VÉGREEEE❤️
*kedvelte az alkotó
@ava.rxsee: Anyasssss🫢🫢🫢
@tomholland: na erre nem számítottam
@carlwood: GRATUUUU✨
*kedvelte az alkotó
@chasewood: na neeeee🫢
Te még élsz?🤌🏻
Két óra hosszát voltunk ott majd elindultunk.
-New Jerseyben van egy házam ott aludhatunk-javasolta a srác majd leintett egy taxist.
-Rendben.
-Jó napot! New Jerseybe szeretnénk menni-mondta a Timo a sofőrnek.
New Jerseybe az út egy óra volt, de közben bealudtam.
-Héj Sarah kellj fel!-szólt Timothée.
Felébredtem majd kiszálltunk a kocsiból Timó kifizette a taxist.
-Neked mennyi házad van?
-Van egy pár-felelte majd elindult a kapu felé.
-Ez egy hétvégi bulizós háznak lett tervezve, de a történtek után ami a New Yorki házban történt nem szívesen mennék oda vissza max a cuccaimért-magyarázta.
-Tényleg...lehet egy kérdésem?
-Neked bármikor lehet Sarah-fordult felém a miután én is bementem a kapun.
-Lehet túl közel vagy Timo-feleltem.
-Nincs túl közel vagy túl messze, ha valakit szeretsz mindegy mekkora a távolság. Akár lehettek közel egymáshoz vagy akár messze mindig ott vagytok a másiknak.-suttogta és közben egyre közelebb jött.
-Sosem tudtam elmondani neked az érzéseimet, mert féltem, de már rájöttem miután ma megcsókoltalak, hogy te is pont így érzel-mutatott rám majd megcsókolt.
-Fáradt vagyok menjünk be aludni-ajánlottam fel.
-Hát menjünk hercegnőm-rakta a nyakamba a kezét.
Timo kinyitotta a bejárati ajtót. A házba beérve nem igazán tudtam eldönteni most még az Egyesült Államokban vagyok vagy Franciaországban.
-3x voltam Franciaországban és ott megfogtak a házak a második utam után határoztam el, hogy megcsinálom ezt a házat.-magyarázta.
-Hát nagyon szép lett!-jelentettem ki mosolyogva.
-Na menjünk fel aludni-fogta meg a kezem majd felszaladtunk a lépcsőn.
Timothée beugrott az ágyba és persze nem hagyhattam ki ráugrottam.
-Most megöllek!-jelentette ki nevetve.
Ezután elkezdett csikizni és nem tudom, hogy a pillanat hevében vagy miért már csókokkal hintette be a testemet az adrenalin amit éreztem eszméletlen volt és tiszta libabőr lettem a következő pillanatban már a melltartómat csatolta ki. Megtörtént. Nem hittem volna, hogy vele fog, de megtörtént gyengéd volt és aranyos.
Másnap
Szétterülve feküdtem az ágyon a takaróval körbe fedve.
-Jó reggelt!-mentem le a konyhába Timothéehoz aki egy csókot nyomott a homlokomra.
-Jó reggelt!-susmorogta majd a kezembe nyújtott egy kávét.
-Mi a fene?!-lepődtem meg.
-Mivan???-nézett rám aggodalmasan a srác.
-Reggelt? Bakker már mindjárt 11 óra mutattam a srác telójára.
Timo kellemes nevetésbe kezdett.
-Van itt valahol a közelben valami bolt?-tettem fel a kérdést.
-Kb 5 percnyire van egy pláza-mondta a srác.
-Na akkor ma oda megyek mert kell fürdőruha meg pár ruha is!
-Láttad a medencét mi?
-Láttam hát!
-Áthívtam mára a bátyádékat-avatott be Timothée.
-Azért erről hamarabb szólhattál volna....-sújtottam le a szemeimet.
Ig: rebs_iroioldal
Tiktok: reby_story
Vinted: rebs_cl16
YOU ARE READING
Legjobb barátokból szerelmesek (Befejezett)
RomanceSarah Carpenter nemrégiben New Yorkba költözött a bátyjához Benjaminhoz.......Az élete tökéletesen alakul majd amikor találkozik a legjobb barátjával Timothéeval akivel már évek óta nem is beszélt, felfordul az élete.....