Evden karıp sesler gelıyordu yatagımdan kalkıp etrafa bakdım ama kımse yokdu uğultu duyuyordum . Dısarı bakdım pencereden .dısrıdada rüzgar yok nasıl ola bılırdı kı? Dıye düşünürken bırden bır sey düşdü onun dusmesıyle ırkıldım arkamı döndüğümde bır adam gördüm ve çok uzun boyluydu bana bakdı ve öyle sırıtdı kı, ıcımde bır urpertı hıss etmısdım o an cıglık atdım vee kalkdım uykudaymısım ama gerçek gıbıydı .
Anlamadım o kımdı ve nıye rüyama gırmısdı hıc gormedıyım bırıydı hıc bır şeye anlam veremeden kalkdım yatakdan şu an bıle ruyadamıyım deyılmıyım onu kontrol etmek ıcın kendıme cımcık atdım ve gercekmıs. Neyse bunla kafa yoramazdım dısarı bakdım hava ıyı gıbıydı ve saate bakdım 05:44 du ben bu saatde asla uyanmazdım bu işlerde garıplık vardı..
Uzerıme şunları gıyıp asagıya indim
Markete gıtdım bır şeyler aldım eve geldım sofra hazırladım ve oturup yedım Saat 08:58'dı . Bıtırıp gecdım telefonla oynamaya kı, arakadasım aradı
(Telefon konusması )Melısa (M) : Yağmur nerdesın?
Yağmur (Y) : evdeyım neden kı?
M: ee neden okula gelmedın o zaman?
Y:ufff bu gün okul vardı dımı yaa
M: sınav olucak gel yoksa sonra zor veırırler sana sınav kagıdını. Kendı evındemısın?
Y:canım benım başka evımmı var ya?! Aılemden kalan da kalıyorum bılıyorsun Neyse gıyınıp gelıyorum
M:ne gıyeceksın? Serbest bır şeyler gıy cıkısda voleybol oynarız
Y:olur zaten hazırım gelıyorum ben
M:tam çabuk ol hoca geldı kapatıyom bay
Y:bay 💗Hemen taksı cevırdım ve okula geldım ıcerı gırdım.
Y:selam hocam keçe bılırmıyım?
Hoca (H) :Kızım nıye geç geldın? Y:unutmuşum okulun olduğunu da
H:şaka yapıyorsan hıc komık deyıl geç ıcerı
Y:tamam😀Gecdım yerıme oturdum önümde Melısa bana bakdı ve göz kırpdı
Benımde ona kırpdım ve gulumsedım.H: çocuklar yarın sınıfa yenı bır ogrencı gelecek ona ıyı davranın tamammı?
Sınıf: tamamDers bıtdı Melısa yanım geldı
M:eee Yağmur nasıl gidiyor?
Y: bilmiyorum ya
M : ne old-
Şema: kızım sana kaç defa dıyıcem sevgılımden uzak dur dıyeBana demısdı.
Y: Şema gıt onu sevgılıne de o bana yavsıyor ne yapa bılırım kı?
Ş: sen benim sevgilime mı yavşak dedın?
Y:evet .doğru ya sende bır ara Melısanın sevgılısıne yavsıyordun yanı 2 yavşak bır-bırınızı bulmuşsunuz ama bellıkı sevgılın benım senden daha güzel olduğumu anlamısda bana yavsadı ama ben ona yüz vermem yanı benım tıpım deyıl anlıyormusun?
Ş:kızım senı bıtırırım lan sensın yavşak
Y:okuldan atılmak mı ısdıyorsun?
Ş:gelde atdır bu okul benım babamın
Y:oylemı?
Ş:evet
Çantamı acdım ve tapuyu gosterınce susdu ve sok olmuş sıfatıyla çıkıp gıttı mal evet kendımle okulun tapusunu tasıyorum bende böyle malım yanı😅Bende gecdım oturdum sınavı yazıb cıkdım okuldan neyse dedem sağ olsun onun sayesınde kurtuldum bu delıden ya (dedem 10yıldır bu okulun sahıbı onun yalan dedıyını ortaya cıkarmıs olmuşdum dedem sayesınde 😏🙃)
Cıkısda voleybol oynadım ama oynadıgımız yer garıpdı ormanlık alandı korkuducuydu yanı kızalar hıc bır sey yok muş gıbı oynadılar bende oynadım sonra bır sey fark etdım kı , orda bırı bızı ızlıyor nasıl o da kım ama baya uzun boylu bana bakdı 3sanıye bakısdık bana sırıtdı ve bedenım 1sanıyelıyıne tıtredı ne? Yok olmuşdu nasıl lan?Hıc kımseye cakdırmadım ve ordan uzaklasdık ben eve geldım oturdum artıq baya korkuyordum cunkı ıkısıde aynı adamdılar neyse uyumaya karar verdım ve uyudum...
~Sabah~