Iejeam d la scl sh inkepusem sha ma imbrc k sa ies sha mrg la scl. :)
Pn p mn nist teneshi roy bombom nikie blugy ruptz d kuloqarea keurului o blzqa k mneca scrta verke k karouqri roshy sh ini yau jnta abla ,pregerata mes.
Arhatam bn. Ft bn dup parerta meah sh a bayetzulor d la mn dn likeu. :))) (pwp bayetzi dak vdeti asta)
Asha. N may mnc k n e mma akasa. Styu k nuam mncat d 5-6 zle dwr e ttul oc.
Knd ajng la sc vne eml ma mn.
El r kel mai poplsr bayet dn orsh. (Sh eo kea may poplara fta:))) sh lmea zikr n portivim). :**** :))
-sall! cf??
-bn p3 aiki. U?
-p aiki papushik. :)) zike s dintro dta ma apuk d sholf d ma trg aprpe d el.
-ke galy eml???? spn agytata sh rd.
-kev k treb d mlt s fac!!!!!!! :))) :/ :** sh ma srta pashyonal p buye liba li dnd in ameA.
Erm dja ecsitata dr imybplakea.
-mmmm!!!! Eml!! grm eo.
-sha fcem asbta!!!! Akm! kicie el pnandumi mna pe kr.
-n ptem!!! May als aiki!!! E likrul m,e...mmmm!!! zik eo dr m oprek knd im bagha mna in pntaloni sh strnghe krul bn d tt.
-eml!! Hi in bae!!! i sugerz eo
-mmmm...ahh...t vreu! T vr mlt!!! Mmmmmmm!!! Ah!! *gme le incontynure dup kare ini prnde fesha may tre!
Bn k asunsasam mai d vreme k 4 ore d kt totzi. Ash ajngem mr eu sh eml. Er 4 dim sh likeul s deskjdea offycual la 7 sh 90 d min.
-hai i pmbaeee!!
-n pt sha asthept pn in bae. T vr akm!!!
-bn zik dupa kar i majez skla kar er sklata.
-hmmmmmmm!! Yoana!!! zikie n tmp k ma pip bn p kr sh dintro dta ini pne mand i fatza krilui masndumi pssrica.
-ah! Ahhhhhhhmmmmmmmm!!!!! :O gm eo Intrducemio!!!
Sh my intrduke n deghet n pssrica.
-AHHHHHHHHHHH!!!
Fake un rtm bn. --.--
-yoana!!!! Aghh!
S descakr l pntaloni.
V urmA!!!!!!!
K s va ontampla ore?????