Судний час (3)

9 1 0
                                    

Наступного ранку на вокзалі Гумхо відбулося кілька змін.Спочатку – зник Хан Мюнго.Він сховався, варто було битві розпочатись і розчинився після її закінчення. Я не знав, чи він ховався десь тут, чи перейшов на наступну станцію.


«Давайте про нього не думати. Мені він не сподобався із самого початку. До того ж зник звідси не лише він».


Ось що сказала Чон Хівон. Після вчорашнього бою кількість людей, що залишилися на станції, порядно скоротилася.І добре б мало хто вижив. Порівняно з початковою історією їх вижило у рази більше. Але більшість з тих, хто вижив, покинули станцію вночі. Мабуть, у них були причини.


«...Інші люди будуть в порядку?» - запитала Ю Сангах, дивлячись на тих, що вижили.


Я, Ю Сангах, Лі Хенсон, Лі Гільйон та Чон Хівон. Окрім нас на станції залишилося лише п'ятеро людей.Чон Хівон розпочала перша.


«Всім привіт. Підете з нами?»


Ці слова викликали певну хвилю збудження серед людей. Від їхнього обличчя заговорила молода жінка, яка тримала на руках дитину.


«...Ми підемо самі. У нас залишилося небагато монет».


Я щиро захоплювався матір'ю, що змогла з дитиною пережити такий запеклий бій. Мабуть, у неї вистачало сили. На мою думку, вона зможе вижити і без нас.Чон Хівон кивнула.


«Так. Бажаю вам успіху».


Коштувало Чон Хівон розгорнуться, як на обличчях людей одразу з'явилося полегшення.Втім, їхня реакція була логічною. Вчорашня ситуація неабияк шокувала.Все було зрозумілим. Один відмовився зайнятися благодійністю, а інша вбивала людей зі своїх причин. Для них Чон Хівон не сильно відрізнявся від групи Чельду.Я торкнувся Лі Хенсона, який стояв поряд зі мною з дурним виразом обличчя.


«Лі Хенсон-сі?»


«А, так!»


Лі Хенсон, який нахабно вирячився на Чон Хівон, з подивом подивився на мене. Здається, я знав, що він думав.Він намагався зрозуміти, чи стоїть перед ним та сама дика жінка, що вбила всю групу Чельду.

Всезнаючий читач (Точка зору всезнаючого читача)Where stories live. Discover now