Sarı saçlı mavi gözlü tatlı bir kız öğlen uyanmıştı ve okula gidecekti fakat neredeyse okulun başlamasına 17 dk vardı annesi ona yemeğini yiyeceğini söylemişti fakat hanna dinlemedi ve annesine bağırdı annesi Hanna'nın kolundan tuttu ve tokat attı canını acıttı Hanna ağlıyordu ve annesi ondan özür diledi koşa koşa kapıdan çıktı ve arkadaşı ile okula gidiyordu servisi kaçırmışlardı annesi camdan ona bakıyordu. Okula neredeyse varmışlardı fakat bir adam araba ile geldi ve Hanna'yı kucaklayıp kaçırdı arkadaşı korktu ve eve geri döndü. Gece olmuştu ve Hanna uyandığında küçücük bir tuvaletteydi yatağı da oradaydı kapıya vurdu ve adam Michel geldi Hanna neredeyim ben diye sordu ve Michel kapıyı yüzüne kapattı Hanna ağlamaya başlamıştı ve karnı çok acıkmıştı Michel ona yiyecek birşey getirdi ve artık Hanna o adamdan fazla korkmuyordu fakat annesini istiyordu Hanna Michel'e annem nerede diye sorduğunda hadi yatma saati geldi dedi Hanna yattı ve Michel kitabını alıp hikaye okudu Michel ve Hanna'nın arasında geçen ve gelecekteki hayallerini hikayeye dönüştürerek anlattı Hanna daha uyumamıştı Michel hikayeyi bıraktı ve kalktı Hanna:Bana iyi geceler öpücüğü vermeyecek misin dedi ve Michel arkasını döndü Hanna annem bana her gece iyi geceler öpücüğü verir dedi ve Michel iyi geceler öpücüğünü attıktan sonra kapıyı kapattı ve kitledi sabah olmuştu duş alması gerektiğini anladı ve Banyo yapmam gerek diye Michele bağırdı Michel kapıyı açtı ve kendin yıkanabilir misin dediğinde hayır dedi Michel ben yıkayım mı seni dedi fakat istemedi Michel bağırdı saçını tutup onu durup duruken dövdü burnundan kan geliyordu Hanna ağlıyordu ve çok pis kokuyordu Hanna'nın karnı acıkmıştı fakat Michel ona yemek vermedi Michel:çok yemek yiyorsun şişko biraz zayıfla dedi ve kapıyı sert Bir şekilde kapattı Hanna çantasına baktı yiyecek birşey yoktu sadece küçük 1 ekmek onu yedi ve yattı.