21 Nisan- 20Mayıs
Bu bölümde bir boğa burcunun genel olarak neleri isteyip istemeyeceğini anlatacağım.
Boğa burçları zoru severler fakat genellikle tembeldirler. Keyiflerine düşkün olmakla birlikte bazen kendilerinden bile vazgeçebilirler. Ama kendilerinden vazgeçebilecek durumlar pek nadirdir. Boğa burcuna sahip kişiler sadece çok çok sevdikleri insanlar için bazı durumlarda kendilerinden vazgeçerler.
Bir boğa, daima başına buyruk davranmak ister. Bunu her zaman başaramasalar da içlerinde daima bu istek vardır. Özgürlüğü, yalnızlığı ve karanlığı severler. Uçuk fikirleri ve hayalleri olsa da düşünce sistemleri diğer insanlara göre farklı işler ve olaylara sürekli başka bir boyuttan bakmayı severler. Zekidirler ve aşırı hayalperesttirler. Bazen hayyalerini gerçekten yaşarmışcasına benimserler ve ona göre yaşayabilirler.
Boğa burçları mantıksaldır(aşk hariç). Akla ve bilime dayalı konularla ilgilenirler. Sözelden çok sayısalda iyidirler. Meslekleri de genelde bu yöndedir.
Meslek demişken boğa burçları iş hayatlarında tuttuğunu koparan insanlardır. Kararlıdırlar.
Boğa insanı hep kazanmak ister. Kazanınca en iyisi olduğunu düşünür, daha iyisi için uğraşır. Kaybettiğinde ise hayal kırıklığı yaşar ve birdaha asla başaramayacağını düşünür. Ve eğer çevredekiler de kaybettiği için üstüne gidip onu aşağılarlarsa karşısındaki kişiyle ciddi bir kavgaya girip küfre ve hakarete başvurabilirler.
Boğa insanı doğruluktan yanadır ve doğru olanı savunmaktan asla kaçınmaz. Cesurdur ve biraz da bencildir. Her ne kadar doğruları sonuna kadar savunsa da bazen kendisi için bu doğruyu değiştirir.
Boğa insanının canı kendilerince çok tatlıdır ve kendilerini pek önemsemediklerini gösterse de aslında kendilerinden (çok çok sevdikleri hariç) asla ödün vermezler.
Ayrıca bir boğa, farklı olmayı ve dikkat çekmeyi sever. Kendisine hayran kalınmasını ister ve bunun için başkalarını ayakaltı yapabilir.
-İlk bölüm bitti lütfen yorum yapmaktan kaçınmayınız.-