život po 2 letech

20 1 0
                                    

Za týden mi je 19 můj život zažil hodně radosti a zklamání nastoupil jsem na nový obor který se mi začal líbit poznal jsem hodně dobrých lidí obzvláště mého nejlepšího kamaráda J. A nejlepší kamarádku D.  Jenže vše dobré je pro něco špatné.
Zamiloval jsem se do svého nejlepšího kamaráda J. Je to člověk který mě bral jaký jsem a má mě rád. Ale nechtěl víc. Než přátelství a to mě zlomilo ale moje nejlepší kamarádka byla vždy pro mě a pomohla mi a to samé se mi stalo s někým jiným. Byl to kluk který byl hodný  zajímal se o mě jako nikdy jiný a bral na mě ohledy víc než vlastní rodič ale byl jsem hloupí a chytil city znova pro něho koho kdo nemohl je dát.
Ale stále se všichni bavíme i přez ,to jak jsem se choval. A po několika měsících jsem poznal kluka M. Byl to z prvního pohled hodný, laskaví celkem tvrdohlaví v dobrém, vtipný plný života.
Zažili jsme mnoho nádherných chvil ale moje trust issues mi nedovolili uvěřit že mě miluje a hádal jsem se každý den.
Nebyl den co jsem nechtěl důkaz lásky
I když ho ukázal já nevěřil. A pak jsme se rozhádali tak moc že jsme se rozešli 2x a na potřetí už to nebylo jako kdysi a odešel a já si uvědomil pozdě co všechno pro mě udělal a už to nevrátím zpět .
Byl to kluk který pro mě znamenal vsechno
A já byl prostě (debil) který si ho nevážil včas .
Udělal bych všechno abych byl zas s tebou ale nejde to.
A teď bez tebe jsem Bez všeho, bez naděje ,bez radosti ,neustále se cítím prázdný protože tvoje láska ve které jsem se bál věřit mě naplňovala. A já byl kluk který byl zaslepen mojím problémem zvaný trust issues.
A už nevím jak to sám se sebou dávat
Snad život se na mě usměje a příští kapitola bude lepší.

ŽivotKde žijí příběhy. Začni objevovat