༒︎𝓟𝓻𝓸𝓵𝓸𝓾𝓰𝓮༒︎

59 2 0
                                    





˙˙˙¡ǝʌɐǝl

¡¡ʍou

˙˙˙noʎ ǝʌɐs oʇ ƃuᴉʎɹʇ ɯᴉ

˙˙˙ǝʇɐl ooʇ sʇᴉ

˙sᴉɥʇ oʇuᴉ ɟlǝsɹnoʎ ʇnd noʎ

˙ʞɔnlpooƃ








𝑵𝒐𝒏-𝑩𝒊𝒏𝒂𝒓𝒚 𝑹𝒆𝒂𝒅𝒆𝒓 𝒐𝒓 (𝒀/𝑵) 𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒓𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝑻𝒉𝒆𝒚/𝑻𝒉𝒆𝒎 𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒊𝒎𝒂𝒈𝒊𝒏𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒓𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒂𝒔 𝑺𝒉𝒆/𝑯𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅/𝒐𝒓 𝑯𝒆/𝑯𝒊𝒎. 𝑩𝒖𝒕 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒓𝒐𝒏𝒐𝒖𝒏𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒔𝒊𝒎𝒑𝒍𝒚 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒊𝒕 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒑𝒆𝒇𝒆𝒓𝒆𝒅 𝒑𝒓𝒐𝒏𝒐𝒖𝒏. 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 𝒆𝒙𝒑𝒍𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓𝒔 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑳𝒐𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅/𝒐𝒓 𝑨𝒏𝒈𝒔𝒕, 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒊𝒏𝒄𝒆 𝒊 𝒔𝒆𝒂𝒓𝒄𝒉𝒆𝒅 𝒖𝒑 𝑾𝒂𝒍𝒍𝒚 𝑫𝒂𝒓𝒍𝒊𝒏𝒈'𝒔 𝒂𝒈𝒆 (𝑯𝒆 𝒊𝒔 21, 𝑻𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒔 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒈𝒐𝒐𝒈𝒍𝒆 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒏𝒐𝒕 𝒎𝒆.) 𝒀𝒐𝒖 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒃𝒆 20 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚 𝒔𝒐 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕 𝒊𝒔 𝒂𝒄𝒕𝒖𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒍𝒆𝒈𝒂𝒍 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒔𝒉𝒊𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒉𝒊𝒎. 𝑯𝒆𝒓𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒊𝒏𝒇𝒐𝒓𝒎𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒉𝒂𝒓𝒂𝒄𝒕𝒆𝒓'𝒔 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝑺𝒕𝒐𝒓𝒚!:

1. 𝒀/𝑵 𝑳/𝑵- (𝒀𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒂 𝑴𝒊𝒅𝒅𝒍𝒆 𝒏𝒂𝒎𝒆, 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒎𝒆 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒕𝒐 𝒂𝒅𝒅 𝒊𝒕.) 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 20 𝒚𝒆𝒂𝒓𝒔 𝒐𝒍𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒊𝒔 𝒄𝒖𝒓𝒓𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒘𝒐𝒓𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒔 𝒂 𝑷𝒖𝒑𝒑𝒆𝒕𝒆𝒆𝒓 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒐𝒎𝒆 𝒓𝒆𝒒𝒖𝒆𝒔𝒕𝒆𝒅 𝒃𝒊𝒓𝒕𝒉𝒅𝒂𝒚'𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒑𝒂𝒓𝒕-𝒕𝒊𝒎𝒆 (𝑷𝒐𝒍𝒊𝒄𝒆/𝑩𝒂𝒓𝒊𝒔𝒕𝒂) 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒄𝒖𝒓𝒓𝒆𝒏𝒕𝒍𝒚 𝒔𝒊𝒏𝒈𝒍𝒆 (𝑨 𝑯𝒐𝒑𝒆𝒍𝒆𝒔𝒔 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒕𝒊𝒄 𝒂𝒍𝒍 𝒎𝒚 𝒍𝒊𝒇𝒆-) 𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝑭𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒂𝒏 𝒂𝒍𝒄𝒐𝒉𝒐𝒍𝒊𝒄, 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒔 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒂𝒅 𝒈𝒊𝒗𝒆𝒏' 𝒃𝒊𝒓𝒕𝒉 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖. 𝑯𝒆 𝒉𝒂𝒅 𝒂 𝒔𝒖𝒅𝒅𝒆𝒏 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒐𝒇 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕.. (𝑻𝒉𝒆 𝑰𝒏𝒇𝒐𝒓𝒎𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒎𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒄𝒉𝒂𝒏𝒈𝒆 𝒅𝒆𝒑𝒆𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒔 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒎𝒊𝒏𝒅 𝒘𝒉𝒆𝒏 𝒘𝒓𝒊𝒕𝒓𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒔𝒕𝒐𝒓𝒚.) 𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒑𝒆𝒂𝒌 𝒕𝒘𝒐 𝒍𝒂𝒏𝒈𝒖𝒂𝒈𝒆𝒔 (𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒉𝒐𝒊𝒄𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒊 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒕𝒉𝒆𝒎 𝒇𝒊𝒍𝒊𝒑𝒊𝒏𝒐.)

2. 𝑺𝒆𝒍𝒊𝒏𝒂 𝑴/𝑵 𝑳/𝑵- (𝒀𝒐𝒖𝒓 𝑴𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓, 𝒊 𝒈𝒂𝒗𝒆 𝒉𝒆𝒓 𝒂 𝒏𝒂𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒏𝒐𝒕 𝒄𝒐𝒏𝒇𝒍𝒊𝒄𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒓𝒆𝒂𝒅𝒊𝒏𝒈.) 𝑺𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒂 𝒋𝒐𝒃 𝒐𝒇 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒏𝒖𝒓𝒔𝒆, 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒗𝒆𝒓𝒚 𝒌𝒊𝒏𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒍𝒐𝒗𝒊𝒏𝒈! 𝑱𝒖𝒔𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂𝒏 𝒂𝒏𝒈𝒆𝒍. 𝑺𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒔 𝒂 𝒃𝒊𝒈 𝒔𝒄𝒂𝒓 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒏𝒕 𝒍𝒆𝒇𝒕 𝒂𝒓𝒎 𝒂𝒏𝒅 𝒉𝒂𝒔 𝒂 𝒔𝒄𝒂𝒓 𝒐𝒏 𝒉𝒆𝒓 𝒏𝒆𝒄𝒌 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕𝒔 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒐𝒇 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒂𝒍𝒄𝒐𝒉𝒐𝒍𝒊𝒄, 𝒔𝒉𝒆 𝒇𝒐𝒓𝒈𝒊𝒗𝒆𝒔 𝒉𝒊𝒎 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉. 𝑯𝒆𝒓 𝒐𝒘𝒏 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒕𝒐 𝒕𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒐𝒘 𝒕𝒐 𝒄𝒐𝒐𝒌 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔, 𝒉𝒆𝒓 𝒄𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒂𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒆𝒙𝒂𝒄𝒕𝒍𝒚 𝒈𝒓𝒆𝒂𝒕... 𝑩𝒖𝒕 𝒉𝒆𝒚! 𝑨𝒕 𝒍𝒆𝒂𝒔𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒊𝒔 𝒌𝒊𝒏𝒅𝒂 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒎𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖 (𝑷𝒓𝒆𝒔𝒆𝒏𝒕 𝒏𝒐𝒕 𝑷𝒂𝒔𝒕 𝑭𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓) 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒂𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒃𝒆𝒔𝒕 𝒅𝒊𝒔𝒉! 𝑺𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔𝒏'𝒕 𝒐𝒓𝒊𝒈𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒊𝒏 𝒂𝒎𝒆𝒓𝒊𝒄𝒂 𝒃𝒖𝒕 𝒔𝒉𝒆 𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒍𝒇 𝒂𝒎𝒆𝒓𝒊𝒄𝒂𝒏, 𝒉𝒂𝒍𝒇 𝒇𝒊𝒍𝒊𝒑𝒊𝒏𝒐.

"𝒯𝒽ℯ 𝒫𝓊𝓅𝓅ℯ𝓉ℯℯ𝓇"Where stories live. Discover now