Ep 1

72 0 0
                                    

"ကုိကုိ မျဖစ္​ရဘူး..အဲ့လုိမျဖစ္​ရဘူး..ညာ​ေနတာ..ကုိကုိ​ေသၿပီတဲ့​ေလ မာမီက​ေလ ကုိကုိ​ေသၿပီတဲ့..မဟုတ္​ဘူးမုိ႔လား..ကြၽန္​​ေတာ့္​ကုိ ဒါကအမွန္​တကယ္​မဟုတ္​ဘူးလုိ႔ အခုခ်က္​ခ်င္​း လူလုံးထြက္​ျပၿပီး လာ​ေျပာလွည္​့စမ္​းဘာ ကုိကုိရယ္​...ဒယ္​ဒီ့ကုိ ျမတ္​ႏုိးတဲ့ကုိကုိ႔ကုိ ကြၽန္​​ေတာ့ရင္​ထဲကအခ်စ္​​​ေတြ ကုိကုိၾကား​ေအာင္​ ကုိကုိျပန္​မခ်စ္​ႏုိင္​မွန္​းသိ​ေပမယ္​့လည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​​ေျပာျပရအုန္​းမွာ...ဒယ္​ဒီ့အ​ေပၚထားတဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့အခ်စ္​က ၅၂၈​ေမတၱာဆုိရင္​ ကုိကုိ႔အ​ေပၚထား႐ွိခဲ့တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​့အခ်စ္​က ၁၅၀၀​ေမတၱာပါကုိကုိ..ဒယ္​ဒီ​ေရာ ကုိကုိ​ေရာက ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘ၀မွာ မ႐ွိမျဖစ္​လူသား​ေလး​ေတြပါ..ကုိကုိ႔ကုိ မာမီ့ကုိစိတ္​ခ်ၿပီး ခဏ​ေလးဆုိၿပီး ထားခဲ့မိလုိက္​ပါတယ္​..အခု​ေတာ့ ကုိကုိက ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ကုိ တစ္​ဘ၀လုံးစာ ထားခဲ့ၿပီလားဟင္​...ဒီကိစၥကုိ ဒယ္​ဒီသာသိၾကည္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​ဆက္​မ​ေတြးရဲ​ေတာ့ဘူး..အခု ကုိကုိက ကြၽန္​​ေတာ္​တုိ႔ကုိထားခဲ့ၿပီး လူ႔​ေလာကမွာမ႐ွိ​ေတာ့ဘူးဆုိ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း ဘယ္​​ေန၀ံ့​ေတာ့မလည္​း..ဒီ​ေလာကမွာ ကုိကုိမ႐ွိ​ေတာ့ဘူးဆုိ​တဲ့အသိက ကြၽန္​​ေတာ္​့ဘ၀ကုိ​ေသဖုိ႔လုံ​ေလာက္​ပါ​​ေပတယ္​..​ေကာင္​း​ေကာင္​းသြားပါ ကြၽန္​​ေတာ္​့ရဲ႕အိမ္​​ေလး..ကြၽန္​​ေတာ္​​ေနာက္​ကလုိက္​ခဲ့မယ္​"ဆုိၿပီး အခန္​း​ေလးထဲမွာ လက္​​ေကာက္​၀တ္​ကုိ ​ဓားနဲ႔လွီး​ေနတဲ့​ေကာင္​​ေလး....

တစ္​ဖက္​မွာလည္​း
"ခ​ေလးကုိ ကုိႀကီးက ခဏ​ေလးဆုိၿပီး စိတ္​ခ်လက္​ခ်ထားခဲ့တာ​ေလခ​ေလးရာ...အခု ကုိႀကီးျပန္​ရလုိက္​တာက တစ္​ဘ၀လုံးစာ နာက်င္​မႈလား...ခ​ေလးမ႐ွိ​ေတာ့တဲ့ လူ႔​ေလာကကုိ ကုိႀကီးတစ္​​ေယာက္​ထဲ​ မျဖတ္​သန္​းခ်င္​​ေတာ့ဘူး..အတၱႀကီးစြာနဲ႔ ကုိႀကီး​ေျပာပါရ​ေစ..ကုိႀကီး ခ​ေလး​ေနာက္​ကုိလုိက္​ခဲ့မယ္​..တမလြန္​​ေရာက္​လုိ႔ဆုံရင္​ ကုိႀကီးကုိစိတ္​မဆုိးဖုိ႔ ​ေမ်ွာ္​လင္​့ပါတယ္​...ခ​ေလးကုိ တစ္​​ေယာက္​ထဲသြားခြင္​့မျပဳႏုိင္​တဲ့အတြက္​ ကုိႀကီးကုိခြင္​့လႊတ္​​ေပးပါ"ဆုိၿပီး
သစ္​ပင္​တစ္​ပင္​ကုိ ၀င္​တုိက္​လုုိက္​​ေသာကားတစ္​စီး..

My Son's love is My HusbandWhere stories live. Discover now