Ayla
Sabah erkenden kalkmak çok zor yaa.
İşe geç kaldım iş için hazırlandım ve hemen evden çıktım simitciden simit alırım .
İşe geldim ve hemen masama oturdum yine dosyalar vardı yine akşama kadar yapacamEmily: Naber Ayla yine işleri sana yakmışlar.
Ayla: Mahlesefki öyle oldu .
Emily: Hadi gel kahve alalım dosyalara bakarken içersin.
Ayla:Olur cidden yoksa başım ağrıyaçak.
Ve kahve içmek için kantine giderler ve Aylinle karsılasırlar .(Aylin Aylanın çocukluk arkadaşı ve aynı sirkette calısıyorlar.)
"AA selam Aylin naber" der Ayla."selam canım naber ,sanada merhaba Emily"
Ve yürümeye devam ederler .Emily:İyi
İşe yeniden devam ederler .
5 saat sonra
"İşler bitti Allah'a şükür" Arabasına biner ve eve doğru gider.Eve varmadan önce markete gidip ekmek alır.(iki ekmek aldım eve gidiyorum biri büyük biri kücük iki ekmek aldım sfscfsfsgsfsfscev)
Eve varır ve kapıyı çalar annesi kapıyı açar ."Ben geldim anne "
"Hoş geldin kızım"
"Hoş bulduk anne " karnım çok aç olduğu için hemen ellerimi yıkayıp hemen sofraya oturdum . Babam da geldi"merhaba herkese "
"Merhaba baba"babamda sofraya oturdu ve yemek yemeğe başladık .Yatak odama gittim ve geri kalan işlerimi de bitirdim sonrada uyumak için yatağıma atladım biraz kitap okudum neyse uyum bari yarın yine iş günü .
Sabah ilk kez erken kalktım ve yemek hazırladım.
Kardeşim Türkiye'deydi ve bu akşam Almanya'ya gelecek. Kardeşimin adı Çağan liseye gidiyor 17 yaşında ve oyuncu .
Ben kendimi bile anlatmadım aaaaa fwgfwfwf
Neyse...İşe gittim ve o deli patronum yine karsıma cıktı ben bu adamdan kurtulamayacakmıyım yaaa .
Patronum bir hastadır tek benimle ugrasır ve bütün işleri bana yıkar.
Ben işe devam ettim ve yarınki islerin özetini de bitirdim "aay yoruldum yaa".Patron: Aaaayla bak kim geldi ....aa ben yani cenk yani senin patronun bak elimde ne var.(dans ederek gelir)
Ayla: Hayır yaaaa yinemi dosya efendim lütfen mesai saatim bitti lütfen"bu adam cidden hasta aaaa ben bıktım😂😂😂😂)
Cenk:O gün izin istemiyecektin Ayla hadi bayyy.
Anlık Ayla: Ben bu adamı keserim yaaaaa.
Yeni bölüm nasıl olsun sizce komik mi?dram mı? Yoksa yoksa korku mu?