8. bölüm

132 10 3
                                    

Evet uzun zaman sonra yeni bolum geldi canimlar. Lutfen hayalet okuyuculuk yapmayin optum gocamann

Ardayla konustuktan sonra uyuya kalmistim. Sabah kapimin tiklatilisi ile uyandim.

Feride: mine hanim kahvaltiniz hazir.

Feride abla ben yemicem elinize saglik genede

Hemen yatagimdan kalktim saat coktan 1 olmustu.

Hemen hazirlanmaya başladım. Ustume bir tisort,altima kot sort giydim. Sacimi daginik topuz yaptim. Makyajda yapmadim. Açıkçası pek özenmedim.

Hazirlanip evden ciktim. Semih abinin beni bırakmasını reddetmistim. Ama biliyordum ki beni gene takip ediceklerdi.

Taksi cagirdim ve gelmesini bekledim. Bu sirada sürekli egemen ve ece darladi tabi ki mesajlariyla.

Taksi geldi ve bindim. Arda konum atmisti. Attigi konuma gelince taksiden indim.

Geldigim yer sessiz ve sakin bi yerdi. Bizim evimize gene uzak kaliyordu. Babam evi dağın basindan almisti.

Iceri girdim ve ileride balkon gibi minik bir yerde oturuyordu. Denizin tam kenarindaydi. 

Arda: gelsene burdayim.

Mine:pardon dalmisim. Burasi cok guzelmis.

Arda: evet ben sık sık gelirim buraya cok guzel.

Bi iki dk sessizlik oldu.

Arda: ee ne icersin ya da ne yersin.

Mine: soguk herhangi bir sey olur.

Arda: tamam. Banada bi cay.

Mine: bak arda dun olanlar için...

Arda: her seyi anlatmani beklemiyorum. En azindan dun o adamlar kimdi ve seni neden zorla götürmeye çalıştılar.

Mine: semih abi babamin güvenliği. Saat gec olduğu icin beni almaya gelmis. Bu kadar.

Arda: neden zorla gittin o zaman. Ve neden senin canini yakiyolar surekli.

Mine: benim sorunumdu ben onu dinlemedim. Babamda benim icin telaslanmis. Semih abide babam dha fazla telaslanmasin diye beni goturdu.
Ve ayrica ben sana niye bunlari aciklamak zorundayim.

Arda: zorundasin cunku sana kimse zarar veremez.

Mine: beni daha tanimiyorsun bile niye bu kadar telaslaniyorsun benim icin.

Arda: sana ozel bi durum degil. Senin yerinde kim olsa telaslanirdim.

Mine : oylemi benim soyliceklerim bu kadar benim karsima cikma bi daha. Sen kimsinde benden hesap soruyorsun.

Arda: tamam biraz fazla ustune gittim gelir misin.

Kafeden soylenerek ciktim.

Ya sen kimsin bana hesap soruyorsun. Bende oturmusum beyefendiye anlatıyorum. Sanki zorundaymis gibi.

O kadar sinirliydim ki yuruyerek deniz kenarina gittim ve oturdum.

Egemenin 6 kez aradigini gorup tekrar aradim.

Egemen: kizim sen nerdesin ve niye açmıyorsun sana bir sey oldu sandık.

Mine:iyiyim merak etme. Sadece kafa dinlemek istedim biraz.

Egemen: tamam kafa dinlemen bittiyse seni alicaz.

Mine: nereye gene.

Egemen: bungalov ev mi neymis. Ecenin isleri.

Mine: ama yarin mac var.

Egemen: bi günlükmus zaten hadi yaa.

Mine: tamam ben eve geciyim alirsin beni evden.

Egemen: tamam.

Telefonu kapatir kapatmaz eve gittim. Sirt cantami aldim ve icine biraz kıyafet koydum.

Hemen evden ciktim. Egemeni beklerken fotograf cektim ve storyde paylastim.

 Egemeni beklerken fotograf cektim ve storyde paylastim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun bir bekleyisten sonra egemen geldi.

Mine : nerde kaldin egemen yaa. Agac oldum.

Egemen: geldik iste soylenme.

Egemenle sessiz ve uzun yolculuktan sonra bungalova geldik.

Ece: hosgeldinizz.

Mine: hosbulduk ecosumm.

Asli: hadi gelin iceri ya.

İceri gectik bende kalicagim odaya esyalarimi birakip bizimkilerin yanina indim.

Egemen: eee

Ece: ne eee.

Egemen: ne yapcaz simdi geldik iyi hoş.

Asli: bayadir birlikte gezemiyoruz.

Ece: mine sen neden dun gittin.

Mine: ne alaka simdi. Ayrica zaten egemene soylemistim.

Asli: mine her seyi biliyoruz. Dun gece arda bize soyledi.

Mine: ya bak ben bu çocuğu oldurucem her seye karışıyor.

Egemen: sakin ol istersen mine. O senin icin telaslanmis ondan.

Mine: tamam ama beni sorguya ceker gibi soru sormasina gerek yok. Bugun ne guzel mutluydum onla bulusunca gene sinirim bozuldu.

Ece: bi dk sen ardayla mi buluştun.

Asli: ve bizim haberimiz yok.

Mine: ya yok oyle degil. Dun merak etmis ne oldugunu ondan.

Egemen: telefondan söyleyemiyormuymus.

Ivit bir bölümun daha sonuna geldikk. Umarim sevmişsinizdir. Merak etmeyin daha cok arda mine sahnesi olucak guzel fikirlerim varr. Optum gocamann 🐒

Sevmemeliyiz | ARDA GÜLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin