Ben Jessica yeni evimize taşınalı 2 hafta olmuştu o zamanlar 9 yaşındaydım bir gece uyandım sebepsiz yere çok rahatsız olmuştum susamıştım mutfağa su içmeye giderken banyodan su sesleri geldiğini duydum "gecenin saat 2'sinde kim olabilir ki" dedim banyoya uzaktan kafamı yana eğip baktım siyah saçlı beyaz elbiseli bir kadın çocuğunu yıkıyordu bizim aileden biri değildi tam gidip anneme haber verecekken kadın beni gördü üzerime dogru gelmeye başladı yüzü siyahtı gözleri çok büyüktü korkudan resmen dilimi yutmuştum bir kaç saniye sonra kendime geldim annemlerin odası direk yanımdaydı hemen annemin yanına koştum annemi uyandırıp söyledim geldi oda baktı ama banyoda kimse yoktu annem bana "halüsinasyon görmüşsündür" dedi "anne nasıl halüsinasyon görmüş olabilirim resmen üstüme gelmeye başladı cidden halüsinasyon görmedim" dedim "saçmalama öyle birşey olsa sadece sen görmezsin bizde görürdük elbet" dedi lafı daha fazla uzatmadım annem baya inatçıdır çünkü o gece
annemin yanında yattım zaten başından beri anlamalıydım bu evde garip şeyler olduğunu bu eve taşındığımızdan beri biraz bile olsa rahatsız hissediyordum aradan 1 hafta geçti beni rahatsız etmemişlerdi 1 hafta boyunca daha rahatsız etmeyeceklerini sanmıştım ama bu ben 14 yaşına girene kadar sürdü beni tekrardan rahatsız etmişlerdi rüyama girmişlerdi aniden kalktım çok korkmuştum saat 6 felandı su içip tekrar yatağıma yattım uykum gelmedi telefonumla video izlemeye basladim video izlerken dışardan çığlık sesi geldi evimizde benim odamın camının karşısında mezarlık vardı camdan dışarı baktım arkası dönük bi kadın vardı bu 9 yaşındayken banyoda gördüğüm kadındı elim ayağım titremeye başladı tam perdeyi çekecekken kadın birden arkasını döndü ve beni gördü bizim eve doğru koşmaya başladı hemen perdeyi kapattım içimden "anneme mi soylesem ama inanır mı ki?" Dedim tam anneme soylemeye giderken arkadan kulağıma bi ses"eğer söylersen annene zarar veririm" dedi arkamı döndüm kimse yoktu ağlayarak uyudum artık her gece annemi kontrol ediyordum birşey oldu mu diye aradan 1 hafta geçti 1 hafta boyunca rahatsız ettiler 1 hafta sonunda arkadaşımla(Layla) akşam disari çıktık mezarlığın yakınlarında oturuyorduk mezarlıktan çığlık sesleri geldi biraz yaklaşıp baktık bir kadın oğlumu kurtarın oğlumu kurtarın diye bağırıyordu kadına seslendik hiç birşey demedi sadece bağırıyordu ama kadın normal bakınca görünmüyordu büyük ihtimal mezarlığın ortalarındaydı mezarlığın tellerinin ordan dolaştık ortaların göründüğü kısma geldik kadını görebiliyorduk ama yüzü görünmüyordu seslendik tekrardan cevap vermedi bağırmaya devam etti mezarlığın içine girmeye karar verdik kadının olduğu yere gittik ama kadın orda değildi etrafımıza baktık kadın hiçbir yerde yoktu sonra birden kadın tellerin dışından tellere yapışıp bağırdı bı taraftanda tellerden çıkmaya çalıştı mezarlıktan ne ara çıkmış olabilirdi ki kadın birden bağırınca korkup kaçtık girdiğimiz yere gitmiştik ama kapı yerinde değildi nasıl çıkacaktık "of ya neden girdikki mezarlığa keşke girmeseydik bok vardı" dedim arkadaşımda "evet ya" dedi çıkışı ararken arkadaşım benden biraz önde yürüyordu bana bakmak için arkasını döndüğü anda kitlendi o durduğu için bende durdum "noldu" dedim bana "Jessica arkan" dedi anlamadım ve arkamı döndüm benden biraz uzakta ağacın arkasından kafasını yana çevirmiş biri bize bakıyordu ikimizde korkudan dona kaldık bi kaç saniye sonra "Layla" dedim "efendim" dedi "daha çok genciz o yüzden koş" dedim biz yarın yokmuşçasına koşmaya başladık biraz koştuktan sonra durduk kapı görünüyordu "çok şükür" dedi Layla çıkışa dogru giderken Layla birden "Jessica" diye bağırdı arkamı döndüğümde Layla yoktu biraz dolaşıp onu aradım ama bulamadım çıkışa gittim belki ben onu ararken benim çıktığımı sanıp çıkmıştır diye ondan sonraki gün Layla'nın mezarlıkta parçalanmış bi halde ölü bulunduğunu öğrendim içimden "nasıl olur" dedim cidden baya şaşırmış aynı zamandada baya üzülmüştüm daha çok korkmaya başladım ama aileme hiç birşey anlatamıyordum onlara birşey olur diye beni ara ara rahatsız etmeye devam ettiler artık alışmıştım ama yimede baya rahatsız oluyordum aradan 12 yıl geçti evlendim 1 tane çocuğum olmuştu ailem yeni bi eve çıktı kocam(Alex),ben(Jessica) ve çocuğum(Alisa) bu evde yaşamaya devam ettik bi gece uyumaya çalışırken koridordan ayak sesleri geldi içimden "Alisa neden bu saatte uyandı" kalkıp Alisa'nın odasına baktım ama Alisa uyuyordu içimden "umarım onlar gelmemiştir" dedim artık beni rahatsız etmeleri istemiyordum tekrardan uyudum birden uyandım az kala boğuluyordum biri boğazımı sıkmıştı evet maalesef onlar gelmişti 1 hafta boyunca korkudan kahve içerek sabahladım sabah ezanı okunduğunda anca uyuyabiliyordum 1 hafta sonra artık dayanamadığım için Alex'e durumu anlattım "saçmalıyorsun Jessica" dedi aradan 1 hafta geçti ve gelip bana "galiba haklısın Jessica onları göremiyorum ama artık hissediyorum uyurken sürekli rahatsız oluyorum çocuğumuzda son zamanlarda sürekli bağırarak uyanıyor sürekli sebepsiz yere kavga ediyoruz evde huzursuzluk var "
Hocaya gittik hoca bize bi muska verdi bir kaç gün geçti ama hiçbir işe yaramadı sonra daha iyi bi hocaya gittik başka bi şehirdeydi ama mecburduk gittiğimizde hoca bize "Jessica senin göz perden açık ve o ev terk edilmiş rahatsız olmanız huzursuzluk olması çocuğunuzun çoğu zaman bağırarak uyanması normal önceden o evi sahiplenmişler eğer taşınırsanız herşey düzelir çünkü evden gitmenizi istiyorlar olabildiğince hızlı taşınmaya çalışın yoksa başınıza daha kötü şeyler gelebilir" evden kısa sürede taşındık aradan 2 yıl geçti şuana kadar daha kimse rahatsız etmedi dahada edeceklerini sanmıyorum