Bölüm 1.-

52 2 0
                                    

Mavi.Ne kadar güzel bi renk. Özgürlük,mutluluk hatta... düşüncelerimi bölen Selim'in tatlı gülümsemesi olumuştu.."Kumsal." diye bağırdı Selim. "Yanımda oturuyorsun farkındasın dimi?" diye bağırdım ve ona ölümcül bakışlarımdan arttım.Ben önümdeki kağıda tekrar odaklanmaya başladım.Ders boştu." Ya ne bağırıyorsun" dedi Ve beni dürttü.Aslında acımamıştı ama "öküzsün biliyosun dimi?"Selim tabiki biliyorum anlamında güldü ve hiç kapanmayan ağzını tekrar açıtı "Bak şimdi Kumsal'cım itiraz istemeden seni akşam alıyorum ve şu Ata'larım mekanına gidiyoruz." Selim bunları o kadar değişik anlatmıştı ki itiraz istemiyorum kelimesinden sonra dinlemeyi kesmiştim. Kesin benim istemeyeceğim bişeydi.Ata lafını mı kullanmıştı o? Yok yok bildiğin Ataların Mekanı demişti o. "Hani şu 5 santimden kısa hiçbirşey giyemediğimiz mekan mı? Selim delirdin mi sen?"gözlerimden ateş çıkmıştı.Selim bana yine o yavru kedi bakışını attı.Ben tabiki itiraz ettim"Selim bu sefer olmaz."dedim."Ya bak lütfen pişman olmayacaksın,lütfen." diye yalvardı Selim."İyi tamam ama senin seçtiğin değil benim seçtiğim yere gidicez.Akşam saat 20:00'de bizim evin orda ol." dedim.Selim önce itiraz edicekti ama itiraz istemiyorum bakışımı atınca "İyi peki." demek zorunda kaldı.
...-AKŞAM SAAT 19:30-
Süslenmekten nefret ederim.Aslında kız işi çoğu şeyden nefret ederim. Ben bunları düşünürken boyumdan 50 cm. yukardaki Mavi şorta uzanmaya çalışıyordum.Bi anda kafama bi günlük düştü.Evet bu günlük benim eski günlüğümdü,eskiden mal gibi günlük tutardım.Aslında tutmak doğru kelime değildi. Sadece annemin ısrarıyla 2 sayfa yazmıştım.
Selem gerizekalı şey,
Şu anda dersteyiz ve yanımda çok tatlı bi çocuk oturuyo.Dünyanın en yakışıklısı olmasından daha çok bana karşı çok ilgiliydi.Kızıl saçlarım ve yeşil gözlerimle tatlı sayılırdım. Acaba bana aşık mı olmuştu?
Tamam, son cümleyi okuduktan sonra kendi kendime güldüm.Gülerken gözüm duvardaki saate takıldı.Saatin sekiz olmasına sadece 10 dk kalmıştı.Hemen mavi şorta uzanmayı bırakıp altındaki kot şortu üstüme geçirdim.Hemen alttan ekoseli gömleği aldım ve cesur duran bi makyaj yaptım.(medyada var) Kapı çaldığında hazırdım.Selim'in çaldığı ıslık gülümsememe neden oldu.Ardından kırmızı spor arabama doğru yol aldık.Evet benim arabam.Babası mutluluğu parayla satın alabileceğini sanan bi kızın arabası.Türkiye'nin en ünlü mimarının kızının arabası.Evet benim babam Atalay Eker.Kızı Kumsal'a mutluluktan başka herşeyi veren Atalay Eker."Kumsal sen iyi misin?" Dedi Selim."İyiyim" dedim."Dalmışım".Tamam anlamında başını salladı."Sen mi kullanıcaksın." dedi Selim.
Onaylar anlamında başını salladım.Torpidoyu açtım ve içinden siyah göz bandı çıkardım.Selim'in gözlerini bağlıycaktım ki eli belimi tuttu ve diğer eliyle de göz bandını tuttu.Nefesini hissedebiliyodum.Yeşil gözlerine ilk defa bu kadar yakından bakıyordum.Aramızda 2 cm.lik bir ara vardı. Bi anda elimi tutan el kaydı. Tökezlerken Selim'e bakıyordum.Ama Selim yerde yatıyodu.Teleşla Selim'i dürtüm ama uyanmadı."Selim,Selim!" işe yaramıyordu.Selim uyanamıyordu.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Yazarın notu
Merhaba kitap yeni diye sizi zorlamıycam. 5 vote ve 10 yorum yeter ve artar.
Seviliyosunuz.
İlk 5 bölüm kısa olcak diğerlerinde kendime 15+ sınırı koyacağım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mavi GibisinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin