1.napad na żabkę

8 1 0
                                    

#Madżong pov

To był bardzo normalny dzień, DŻ squad siedział w swojej fortecy w big lodzik landzie i sprawdzali paragoniki na free hot doga albo free kawusie w maczku. Nagle znajduje paragonik do żabki na free hot doga który ma do dzisiaj date ważności.

-MAM PARAGONIK-dre sie z dupy na całą fortece.
-OMG JA TEZ-Madżana też sie drze a kadżong ma depresje.
-OMG TAM LEŻY JEDEN PARAGONIK-Kadżong jest hepi.
-chodźmy po free gorące psy-mowie z miną pedofila
-YAAAA-Madżana z dupy sie drze jak zwykle a Kadżong twerkuje na stole.

Zrobiliśmy speed runa do żabki i nagle w środku widzimy smoczy tyłek okradający nuggetsy, fryteczki i hot dogi z żabki. Biorę moje pistolety i do niej strzelam ale moje strzały odbijają się od jej tłuszczu, Madżana używa mocy theriana która nie dziala, Kadżong rzuca w nią hot dogami które się wchłaniają w ten tłuszcz. Nagle biorę laczka jakiegos menela pod żabką który se śpi i tak w nią rzucam i smoczy tyłek tak sie zapada a my bierzemy free hot dogi i idziemy świętować nasze zwycięstwo przy naszej ulubionej piosence-big lodziki.

Tekst piosenki-Big Lodziki

Dobrze wiesz, mały, że mam dobre lodziki (oh yeah)

Gdy kiwnę palcem, ty pociągasz za lodzika (hahaha) Hajs przecież tutaj musi zawsze się zgadzać (oh yeah)

Ty dasz mi wszystko, to, co będę chciała (lud, lud, lud, lud)

No co ty na to, mały?

Chciałbyś te lodziki Pragniesz me lodziki Musisz ogarnąć temat - o co tu chodzi (hahaha) Ty będziesz tęsknił za mym lodzikiem (lud, lud, lud, lud)

No co ty, co ty

Dotknij me lodziki

No co ty na to, mały?

Pragniesz me lodziki Big lodziki, big lodziki

No co ty na to, mały? Chciałbyś te lodziki

No co ty, co ty

Dotknij me lodziki No co ty na to, mały?

Big lodziki, big lodziki (lud, lud, lud, lud)

(Lodziki, big lodziki, big) Słabo się starasz, więc nie będzie lodzika (oh yeah)

Ja tu rozdaję lodziki i jestem lodzikiem (oh yeah)

No co ty na to, mały? Chciałbyś te lodziki Dobrze wiesz, mały, że mam dobre lodziki (oh yeah)

Gdy kiwnę palcem, ty pociągasz za lodzika (hahaha) Hajs przecież tutaj musi zawsze się zgadzać (oh yeah)

Ty dasz mi wszystko, to, co będę chciała (lud, lud, lud, lud)

No co ty na to, mały?

Chciałbyś te lodziki Pragniesz me lodziki Musisz ogarnąć temat - o co tu chodzi (hahaha) Ty będziesz tęsknił za mym lodzikiem (lud, lud, lud, lud)

No co ty, co ty

Dotknij me lodziki

No co ty na to, mały?

Pragniesz me lodziki Big lodziki, big lodziki

No co ty na to, mały? Chciałbyś te lodziki

No co ty, co ty

Dotknij me lodziki No co ty na to, mały?

Big lodziki, big lodziki (lud, lud, lud, lud)

*...(Lodziki, big lodziki, big) Słabo się starasz, więc nie będzie lodzika (oh yeah)...*

*...Ja tu rozdaję lodziki i jestem lodzikiem (oh yeah)...*

No co ty na to, mały? Chciałbyś te lodziki Chciałbyś te lodziki

No co ty, co ty

Dotknij me lodziki No co ty na to, mały?

Pragniesz me lodzki Big lodziki, big lodziki (lud, lud, lud, lud)

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jul 11, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Historie DŻ squaduOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz