Sahil.

62 8 1
                                    

Selamlarrr! Hikaye'ye başlamadan bişey söylemek istiyorum, hikayemi okurken dinlemeniz için bir çalma listesi oluşturdum ismi xTeen_Rosex bu Wattpad hesabımın ismi zaten, Spotify'da bulabilirsiniz çalma listesini. Bi yandan dinleyip bi yandan okumanızı öneririm!
__________________________________________

Hürkan'dan

Sabah 5'de her zaman ki gibi alarm sayesinde uyanmıştım esneyip telefonuma uzandım yazan kimse yoktu. Ayağa kalktım ve banyoya gidip yüzümü yıkadım dişlerimi de fırçaladım, pek iştahım yoktu o yüzden yemek yemeyecektim. Banyodan çıkıp üstümü değiştirdim hava soğuk olacağı için ceketimi aldım cüzdan ve telefonu da alıp evden çıktım.

Bugün arabama binmeyecektim yürüyüş yapmak istiyordum evim zaten sahile yakındı. Sahile doğru yürümeye başladım yolun üstünde bi market gördüm markete girip bira aldım ve sahile yürümeye devam ettim.

Sahile varınca kumun üstüne oturdum ve biranın ağzını açıp bı yudum aldım biraz denizi izledim, düşündüm, iç çektim ve biramdan yudumlar almaya devam ettim.

Bi kaç saat sonra ensemde bir soğukluk hissettim ve aniden irkilip arkama baktım ki kimi göreyim, Emre.

Bana bakıp kıkırdadı ve soğuk ellerini omuzlarıma koydu.

*O...*

*Yine çok tatlı görünüyordu, rüzgar saçlarını savuruyordu, o gülümsemesi, soğuk ama avuç içleri sıcacık olan elleri, o kokusu, herşeyi ile çok kusursuz ve tatlıydı Emre.*

E - "Sabah sabah burda ne işin var lan bira falan?"

Emre sırıtmaya devam ediyordu bende gülümsedim.

H - "Bazen geliyorum böyle. Senin ne işin var burda hm?"

E - "Aslında telefonuna ulaşamadım evine gittim zili çaldım ama kimse kapıyı açmayınca burda olduğunu düşündüm ve geldim işte."

Arka cebimden telefonumu çıkarıp baktım

H - "Ha kusura bakma duymamışım ya."

E - "Sorun değil en azından seni buldum demi?"

Emre sırıtıp yanıma oturdu ve oda denize bakmaya başladı.

*Yan profili...*

*Uf yeter Hürkan sus bi insan arkadaşına bi kadar takıntılı olamaz ne çok süzdün çocuğu..*

Biradan bi yudum daha aldım, Emre bana çevirdi kafasını ve biraya baktı

E - "Ne anlıyorsun şu şeyden, zararlı?!"

H - "Ya içiçek işte abartma"

Emre uzanıp birayı aldı elimden ve ayağa kalktı

H - "Olm ne yapıyorsun versene şunu!?"

Emre sırıttı

E - "Gelde al o zaman?!"

İç çektim

H - "İlla oynaşalım diyorsun yani?"

E - "Ya, çok mu belli ediyorum?"

Sırıtıp ayağa kalktım ve Emrenin yanına yürümeye başladım üstüne gittikçe kaçıyordu benden, bücür..

Biraz hızlandım ama o hala kaçmaya devam ediyordu bildiğin iki koca adam yakalamaca oynuyordu şuan.

Emre yavaşladığı an koşup belinden yakaladım onu. Emre böyle bişey beklemediği için gözlerini irice açıp bana baktı.

H - "Biram'ı alabilir miyim Emre bey?"

E - "Hile yaptın ki saymam!'

H - "Hmhm hile yaptım"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

-Mengola- Sensiz Yapamam -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin