yanılgı

1 0 0
                                    

Kafasındaki sızının doruklarına ulaşmış ve henüz sabaha karşın uyuyabilmişti. Farkında olmaksızın sızısının intikamını aldığı bedenini ise sonunda kaldırabilmişti. Kendi kendine homurdanarak;

-bir kerede erken kalk be adam düzenli olmak çok mu zor!

Yarım yamalak açtığı gözleriyle bir süre etrafı süzdükten sonra kendine gelip, uyuyabildiği zaman zarfında rüyasında gördüğü olayları düşünmeye koyuldu fakat daha önce hissetmediği garip bir his vardı içinde. Aynı anda birçok şeyi düşünebilme hastalığından ötürü olsa gerek gördüğü rüyayı geçiştirmek istiyordu fakat bunu yapamıyordu.
Kız kardeşi dün abisine verdiği bilgisayarı almak için odasına girdiği sırada;

-oo tünaydınlar efendim umarım sizi rahatsız etmemişimdir.

baktığının bile farkında olamayacak kadar dolu bir zihinle kardeşine soluk ve garip bir bakış atarak kafasını hafifçe döner.
Kardeşi ise bu duruma kayıtsız kalamayarak;

- zar zor iletişim kuruyorsun tamam ama bari böyle bakma

+Dalmışım, kusuruma bakma

-korkutuyorsun artık bizi neden böylesin ki?

+Niçin korkutuyor muşum? Hah neyse zaten artık bende korkuyorum.

-bir şey mi oldu?

+Bir rüya gördüm, aklım zaten çok karışıktı ama şimdi iyice karıştı sanırım deliriyorum.

-Ne gördün rüyanda?

+Detayları tam hatırlamıyorum ama bir köpek vardı yanımda nereye gitsem yanımda geldi daha önce hiç görmediğim bir araziye gittim fakat bu sefer köpek yanımda değildi orada kayboldum ve çok acıktım oturup ağlamaya başladığım sırada köpek tekrar göründü ve bana ekmek getirdi çok şaşırdım sonra zaten uyandım, her neyse yine benim hayatın anlamını düşünmekten gördüğüm anlamsız rüyalardan bir tanesiydi.

-gerçekten tuhafmış ama çok düşünme üstünde bu sadece bilinçaltından kaynaklı bir durum zaten bütün rüyalar öyle değil mi?

+Yani evet bu da öyle işte

O sırada kapı çalar ve elinde bilgisayar olduğu için açamayacağını anladığı kardeşini geçerek odadan çıkar ve kapının arkasına gelir

-kim o?

Ses gelmez ve kapı eşiğinden dışarıyı kolaçan eder ama yine de kimseyi göremez

+Abi kimmiş kapıyı çalan?

-bilmiyorum ses yok ve kimse de gözükmüyor

Tam arkasını dönüp gideceği sırada kardeşi gelir ve abisinin bu umursamaz haline bir anlam veremeyerek kapıyı açar fakat kapının önünde abisini bir süre kendine getiremeyecek olan bir köpek yatmaktadır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

isimsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin