Sabah olmuş, Öykü kahvaltiyi hazırlamıştı.Ayaz'ı aradı. (E ne de olsa henüz evli olmadıkları için aynı evde kalamiyorlardi.fakat Ayaz'in tuttuğu bir eve hergün gidiyor,orada vakit geçiriyorlardı. Ayaz çok geçmeden eve ulaştı . Kapıyı tıklattı. Öykü kapıyı büyük bir neşe ile açtı.
******************
Birlikte kahvaltı yapıp yürürler. O sırada Öykü 'nün telefonu çalar. Arayan Önem Hanım dir. Defilenin ön bir tarihe ertelendiğini ve Setenay Ateş isimli modacidan bilgi ve yardım almaları gerektiğini söyler.
Öykü panik yapar ve moda evine gitmek için Ayaza kendisinin moda evine bırakmasını rica eder. Ayaz büyük bir memnuniyetle kabul eder.
********
Moda evine ulaşırlar.Ayaz kendisinin de içeriye girip Öykü 'yü yalnız bırakmaz. Önem Hanım defile işlerini Öykü ye özet halinde anlatır.ve Setenay Atesin yerine gitmelerini soyler.Önem adresi bir kağıda yazıp Öykü nün eline verir. Öykü ve Ayaz hemen arabaya biner ve yazılı olan adresin yerine giderler.
********************
Kapıyı çalarlar. Onları karşılayan kişi küçük bir çocuktu. Elindeki su tabancasını Öykü ve Ayaz a sıkar . Setenay Ateş kuliste çıkar .
***************
Öykü ve Ayaz olanları Setenay Ates e anlattı. Setenay Ates böyle bir şeyin mümkün olmayacağını söyledi. Nedeni oğlu Emirhan'a bakacak birinin olmamasıydı. Öykü ve Ayaz umutlarını kaybetmek üzereyken Setenay Ateş onlara bir öneride bulunur.
Emirhan a 2gun bakmak şartıyla defileye katkıda bulunmayı kabul eder.
Öykü ve Ayaz büyük bir sevinçle bu teklifi kabul eder ve hemen Emirhan i nlarina alırlar. Fakat bir sorun vardır...Çocuk tam bir C hucky dir!!!
Ama Öykü ve Ayaz bütün bunlara rağmen yilmaz lar ve şeytanın avukatı Emir hani kendi evlerine götürürler. Ayaz Öykü ve Emirhan aynı yatağa tatarlar ve Ayaz chucky e masal anlatır.
Ayaz :
- Bir zamanlar bir ülkede şımarık ve nazlı bir prenses varmış bu prenses yıllardır bir sahilin kenarındaki kafeste esirmiş. Fakat bir gün beyaz atın üzerinde yakışıklı bir prens sahile gelmiş. Prensesi kafesten çıkarıp sihirli opucugunu dokundurmuş. Ve mutlu mesut yaşamışlar. ❤
Ayaz masalı bitirip Öykü ve Emirhan a bakar . Ikisi de uyuyakalmistir. Ayaz onların üstlerine örter ve üçü de derin bir uykuya dalar.☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kiraz Mevsimi Ayaz Geceler
RandomKiraz Mevsimi Oyuncu kadrosu: Öykü Acar= Özge Gürel Ayaz Dinçer = Serkan Cayoglu Burcu Uyar= Nihal Işıksacan Emre Yiğit= Aras Aydın Şeyma Cetin = Nilperi Şahin kaya Mete Uyar= Dağ han Külegeç Önem Dinçer = Neslihan Yeldan Meral Acar= Ayşegül Ün...