1.Bölüm

24 3 0
                                    

Merhaba ben Büşra Zorlu 19 yasındayım bir özel okulda okuyorum.Okulun sahibi babam Ahmet Zorlu
Bir gün okulda kantinde otururken müdür bey konferans salonuna çağırdı.Konferans salonuna gittim ve herkes oradaydı bir köşeye geçip oturdum ve müdürü dinlemeye başladım.
"Herkese merhaba arkadaşlar. Okulumuza hoş geldiniz!"dedi müdür bey.
Herkes " Hoş bulduk hocam" diye bağırdılar.
"Bu sefer okulumuzda değişikler oldu. Okulumuzun sahibi Ender Bey öyle istedi inşallah beğenirsiniz" diye devam etti konuşmaya ve sonra herkes dağıldı.
Sınıfıma doğru giderken birine çarptım.
"Pardon çok özür dilerim ya dikkatsizliğim yüzünden"dedim.
"Sorun değil "dedi adam sonra çekip gitti. Arkasından bakakaldım.
En sonunda sınıfımı buldum ve girdim. Bakalım bugün kimin yanında oturacam diye düşündüm,boş bir sıraya oturup beklemeye başladım. Biri geldi .
"Merhaba yanın boş mu acaba?" Diye sordu.
"Tabi boş buyrun" dedim. Çantasını koyup oturdu. Elini uzatıp"Merhaba tekrar ismim Zümra Karabük "dedi
"Bende Büşra Zorlu memnun oldum"dedim
"Bende oldum Büşra"dedi Zümra.
Hoca geldi ve ders basladı, teneffüs zili çalınca hoca ödev verdi ilk günden. Okuldan çıkıp otobüs beklemeye başladım, tabii gelmedi, uzun aradan sonra geldi. Bindikten sonra eve vardım ,anahtarı çıkartıp eve girdim.
"Kızım hoş geldin "dedi annem.
"Hoş bulduk annem ,yemekte ne var?"dedim.
"Mercimek çorbası ve tavuklu patates var."dedi.
"Hmm en sevdiğim yemekler,ben odamdayım ."dedim
"Tamam kızım ."dedi annem
Hızlıca odama çıkıp üzerimi değiştirdim sonra okul çantamı alıp derse oturdum. Bir veya üç saat çalıştım,o sırada annem seslendi,
"Kızım hadi bitmedi mi daha?" Diye sordu.
"Bitti anne şimdi bitti."dedim sonra odamdan çıktım
Sofraya oturup her zamanki gibi sohbet ediyorlardı.
Yemeğimi yiyip kalktım sonra telefonumu elime aldımdığım da bir kaç mesaj vardı biri sınıf grubundan birde tanımıyorum.
Mesaj numara:"Büşra ben Zümra bu numara benim ders notlarını atar mısın?"
Hemen cevap yazmaya başladım.
Mesaj:"tabii hemen atıyorum."Yazıp hemen gönderdim.
Notlarıda gonderdikten sonra tefonumu sehpaya bırakıp yatağıma oturdum. Sonra biraz uzandım ve uyuya kaldım.

ZEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin