V pondělí ráno jsem se probudila na řev mého nevlastního otce povzdechla jsem si a sedla si.
Vstala jsem z postele a rozešla jsem dolů
Po cestě jsem si v zrcadle všimla že mám ozdobenou mojí tvář modřinami,to bude tím že mě ve škole opět zmlátili.
Došla jsem do kuchyně kde nevlastní otec vařil,teda jestli se to mu dalo tak říkat.V sobě měl jako obvykle vodku.achjoooo
Co to je? opatrně jsem se zeptala když pře demě polož talíř s nějakým jídlem.
Palačinky žer!! řekl s nechutností v hlase,no jako palačinky to teda vůbec nevypadá povzdechla jsem si.
Nechci'"není to tím že to vypadá tak jak to vypadá ale prostě jsem ztratila chuť k jídlu
No mě to jedno ale tobě ne budeš hubená a nikdo tě nebude chtít už tímhle ti to začíná '" ukázal na můj obličej kde jsem měla modřinu.
Tobě to může být úplně u prdele řekla jsem ale až po chvíli jsem si uvědomila že to byla chyba, ucítila jsem na tváři něco štípajícího,dostala jsem facku,nic na co bych nebyla zvyklá.
To si ke mě dovolovat nebudeš nevím kdo si tě vzal do péče když chcípla tvoje matka, jsi mi jen na obtíž.uchechtla jsem se a řekla.
Jenže moje máma se má na hóře mnohem líp mlátil jsi stejně tak jako mě,bylo by nám bez tebe mnohem líp.
Nemyslím si byla bys dávno v dětsáku!!a už dost!nebude se s tebou o tam bavit třískli do linky.
Si nechutnej zavrčela jsem něj
Ne tak jak ty řekl s uchechtnutím.To jsem nevydržela a rozeběhla jsem se do mého pokoje kde jsem si sedla na postel a brečela jako želva.
Když mi bylo pět tak od nás utekl můj táta nedávám mu to nějak za zlé jen nechápu proč kdyby neutekl tak si máma nenajde takovýho debila,no a v sedmi mi máma umřela na rakovinu prsu leukémie. teď mi je 17 bydlím v LA .Chodím do druháku kde mě šikanují, holky spíš psichycky a kluci fyzicky hlavně Lucas s Thomasem školní Králové já je mám spíš školní nuly který mě mlátí,to je můj život samý utrpení kdybych chcípla nikomu bych nechyběla.
Jednou John v noci přišel říkal mi jak mě má rád osahával mě hladil mě po prsou.
No a pak mě znásilnil,tak strašně to bolelo ale teď je to u nás na denním pořádku,skrátka už jsem si zvykla.
Když mamka dostala rakovinu tak jsem přestala jíst,mám 49 kilo ale pořád si připadám jako bych vážila tunu možná kvůli to mu mě šikanují že jsem tlustá,ale za tohle nemůže být důvod mě šikanovat nebo je.
Vstala jsem s postele a zpod vytáhla váhu
47,3 to je moc to je fakt moc.
Stoupla jsem si před zrcadlo a nahmatala špek, bože to je nechutnyy.
Sedla jsem si na zem a rozbrečela jsem se ještě víc.
Cca za půl hodiny jsem se oblékla rozčesala vlasy,vzala si batoh na ramena a odešla dolů do kuchyně.
John tu naštěstí nebyl,na cestu jsem si vzala menší jablko které leželo v košíku na lince a odešla jsem do školy.
Tak moc jsme my nechtělo,ale co s tím udělám kdyby se to dozvěděl John tak by mě zabil.
Tak můj první příběh snad se to líbí ❤️✨
Kate Smith jako Hailey bieber 17 letJazzy Bieber setra Jasona 17let
Jason Bieber jako Justin Bieber mafián 20 let
Lucas šikanuje Kate
Thomas taky šikanuje Kate
ČTEŠ
help you her
ActionKATE máma jí umřela v sedmi letech na leukémii,její nevlastní otec si na ní vybíjí zlost,ve škole to nemá vůbec lehký chybí jí máma ale i láska, pomůže jí někdo? JASON je mafián, všichni mu říkají že je mafián bez srdce,má svůj vlastní gang, každý...