Celou cestou co jsem jel domů jsem se musel koukat do zrcátka na tu holku, asi usnula protože měla zavřený oči teda snad usnula,vypadala strašně měla celý obličej od modřin,
Dojel jsem domů a s úsměvem jsem vydechl že tu nikdo není,by se všichni zbláznili kdybych přivedl holku do domu kde jsou zbraně a táta ten by mě zabil,máme zakázáno tam vodit holky který nepatří do mafie,z důvodu takový ho aby nás ne nahlásili na policii.
Zastavil jsem auto a šel pro tu holku docela rád bych věděl jej jméno štve mě říkat tu holku.Vzal jsem ji do náruče a odnesl jsem ji na horu do mého pokoje kde jsem ji položil na postel.
rozešel jsem se do koupelny a tam jsem vzal ze skříňky lékárničku ještě jsem si namočil hadr.
Sedl jsem si na postel vedle ní a snažil se ji probudit,,hej vstávej zašeptal jsem,trochu se prokroutila pak pomalu otevřela oči.
Pane bože kde to jsem? vrhkla a rychle si sedla, zasičela protože ji asi všechno bolelo John mě zabije musíš mě rychle odvízt,,Ne!neodvezu řekl jsem.
Nebo víš co?já si tam zajdu sama rychle se postavila ale kdy se chtěla rozejít tak se jí podlomila kolena,kdybych ji nechtnul už by byla na zemi.
Nepustím že domů řekl jsem a zase ji pokořil na postel.
Stejně mě chceš jenom využít jako to dělají ostatní zamrmala si pod nos,O čem to mluvíš zeptal jsem se a nechápavě jsem se na ni kouknul.
Chceš semnou mít jenom sex,proč by ses semnou jinak bavil,,To není pravda,neříkám že sex nemám rád ale tebe nechci do postele chci tě ošetřit a pomoc ti.
Vždyť se ani neznámé,,Tak to bysme měli napravit usmál jsem na ní.
Teď tě ale ošetřim řekl jsem ona si povzdechl a přikývla.
Utřel jsem ji z obličeje krev,tvářila se strašně bolestivě ale snažila se neřvát,poznal jsem to na ní.
Kolik tam máš těch modřin zeptal jsem se překvapeně,,Hodně zašeptala a zavřela oči.
Povzdechl jsem si a ručník od krve jsem položil věděl sebe na postel.
Z lékárničky jsem vyndal dezinfekci a tamponky,,Dal jsem na ně dizinfekci a začal jsem ji ty rány dizinfikovat.
Ještě jsem ji zalepili roztržený obodi a bylo hotovo.
Všiml jsem si že tě kopaly do břicha,muži se kouknout jestli tam nemáš modřiny zeptal jsem se.
Jo-o zašeptala stydlivě a vyhrnula si tričko.
První so mě zaujalo byly její vylezlá žebra,sice mám rád hubený holky ale tohle moc.
Panebože ty strašně hubená,,Nejsem jsem spíš nechutně tlustá zašeptala,,a proč si to myslíš hm?,, protože mě kvůli tomu šikanují chápeš ještě ke všemu mám doma má nevlastní otce který my to tak říká mírně zařvala,pak jsi asi uvědomila co řekla a sklonila hlavu.
Musíš jíst,přeci nebudeš poslouchat nějaký pilky ze školy,,to nejde zašeptala,,co nejde,, jíst,nic do se nedám nedokážu to,,takže ty celý dny nejíš?,,jenom čaj se a někdy vodu jinak nic,,to je strašný,kolik vůbec vážíš,,na tuhle otázku by ses nikdy neměl holek ptát uchehtla se,,ale no tak,teď je to úplně o ničem jiným,,asi 48,5 nevím to přesně,vykulil jsem oči,twl tak tohle je moc.
Víš co já uvařím ten čaj a ty my všechno řekneš?,,notak jo povzdechla si,já se mezitím zvedl a šel do kuchyní udělat čaj.
Potom jsem se rozešel do pokoje.
Tady máš řekl jsem a podal jí čaj,, děkuju řekla já jsem si sedl na postel a čekal až začne vyprávět její příběh.
Slíbíš že to nikomu neřekneš?,,nikdy jen já a ty řekl jsem,, děkuju pousmála se.
Jmenuju se Kate a narodila jsem se do šťastné rodiny,měla jsem svýho pravý ho tátu a mojí mamku žili jsme tady v los Angeles
Bylo všechno v pohodě.Ale když my bylo jedenáct tak od nás odešel táta vymluvil se na to že jede na dva týdny na pracovní cestu ale pak se už nevrátil že za částku jsem si myslela že umřel jenže pak mamce přišel dopis s tím že si našel jinou ženu kterou miluje.No kdyz my bylo dvanáct tak si mamka domů přivedla Johna to je teď můj nevlastní otec, protože se vzali že začátku jsem ho měla ráda všechno bylo v pohodě,ale když jsem byla o dva roky starší tak už to tak v pohodě nebylo John chodil každý dny domů ožralej a mlátil mámu a já jako největší srab jsem se zamykala v pokoji a mamku nechala trpět.Jeliko6 mamka chodila do práce tak musela odjet na pracovní cestu a mě tam nechtěla s tím bastardem,když už jsem skoro spala tak zamnou přišel a začal mě osahávat mačkal my prsa a říkal my jak se mi to bude líbit a pak mě znásilnil v patnácti,,málem jsem vypliv ten čaj, Cože tě znásilnil v patnácti,ano no pak mamce zjistili že má rakovinu a v šestnácti umřela od ty doby za žívám doma ještě větší peklo než předtím,No pak mě ještě ve škole šikanují takže taky nic moc asi se jim prostě nelíbím,takže mám násilí doma a ve škole šikanu řekla a já na ní koukal celou dobu s otevřenou pusou.To mě moc mrzí řekl jsem a vtáhl si ji do objetí nic neříkala jen si to užívala.
Je mi to strašně líto,tolik sis toho musela prožít proč ho ne nahlasíš na policii,,to už jsem zkoušela jenže jsem nevěděla že má na policii kamarádi,,a to jim to nepřišli divný,,ne oni mu všechno uvěřili když jsme přijeli domů tak mě zmlátil tak hodně že jsem skončila v nemocnici ze zlomeným žebrem a menším otřesem mozku řekla.
To je fakt strašný,tak proč od něj neodejdeš Katie zeptal jsem se,, myslíš si že je to tak jednoduché když nemám peníze u něj mám alespoň střechu nad hlavou a nemusím být pod mostem rozbrečela se.
Ale on ti ubližuje a v patnácti tě znásilnil řekl jsem naštvaně,,já stím nic neudělám a jak se jmenuješ ty?zašeptala ze skloněnou hlavou.
Justin Bieber jinak v tý škole jsem to zařídil dal jsem mu co proto,, děkuju pousmála se.
Ale kdyby se to opakovalo tak my to musíš říct jo?,, dobře usmála se na mě a já taky.
Nezustaneš tu přes noc?,nechci aby ti ublížil když jsem ti to ošetřil,,to bych mohla ale brzy ráno půjdu,,super.
Budu tvůj ochránce nebo vlastně bodyguard poplácal jsem se po hrudi,,dobře zasmála se.Ma tak krásný smích.
Lehl jsem si na gauč který mám v pokoji a kate nechal mojí postel aby se cítila pohodlně.
********************
V noci mě probudilo zvonění mobilu ale můj to nebyl.
Podíval jsem na postel kde je Kate.
Kate se dívala do mobilu potom ho vypla a podíval se na mě a lehla si.
Děje se něco zamrmala jsem,,ne všechno je v pohodě zašeptala,,dobře ale kdyby se něco dělo tak my to řekni jo?,,jojo.
Zase jsem si lehl a usnul.
*******************
Už podruhé mě něco probudilo,sedl jsem a podíval jsem se na postel ale Katie tam nebyla.
Přešel jsem k posteli a kde jsem našel lísteček vzal jsem ho do ruky a začal jsem číst.
Ahoj Justine tady Katie v noci my volal a psal John ať se okamžitě vrátím domů,radši jsem ho poslechla , děkuji co jsi pro mě udělal ale asi bude lepší když se nebudeme bavit a já kamarádi nemám a nikdy mít nebudu,kdyby to zjistil John tak by taky nebyl nadšený žij si svůj život a mě nehledej prosím ahoj.
Tenhle dopis ale vůbec jako vůbec nechápu to nemohla odejít ráno ale ne ona odejde večer,pane bože.
Další část snad se líbí.❤️🦋✨
ČTEŠ
help you her
ActionKATE máma jí umřela v sedmi letech na leukémii,její nevlastní otec si na ní vybíjí zlost,ve škole to nemá vůbec lehký chybí jí máma ale i láska, pomůže jí někdo? JASON je mafián, všichni mu říkají že je mafián bez srdce,má svůj vlastní gang, každý...