Naber İmansızlar? Bu bölümde baya söveceğiz:D İyi okumalar
Türkiye'nin gözünden
Gözlerimi açtığımda kendi odamdaydım. Aklıma bir an bir şey geldi. YA HEPSİ RÜYAYSA? Telefonumu alıp ekranına baktım. Tamam sorun yok hepsi gerçek. BU DAHA BETER AMK! Dün gece olanlar, dans etmek, ve benim hatırlamadıklarım! Okula nasıl gidecağim acaba? Acaba bizimkiler olayları biliyor mu? O zaman inip bakalım. Üstümü giyindikten sonra aşağıya indim. Özbek beni görünce diğerlerine kaş göz işareti yaptı. Her şeyden haberleri var demek.
KKTC:Geldi bizimki
Kırgız:13. İyi iş çıkartmış
T:13. Derken?
Özbek:Susun lan bir
Kazak:Biz konuşmasak haberler konuşuyor
T:NE!
Kırgız:GÜNOOO ABİCİM! SABAH HABERLERİNE BAKMAYA NE DERSİN?
T:Yok almayayım
O.İ:Türkiye?
T:Efendim baba-
O.İ:Bu haberler ne?
T: Ba-
O.İ:Odama gel Türkiye
Aha sıçtım ben. Acaba her şeyi söylesem mi? Boş ver palavrayı direk babama anlatayım işte. En fazla beni evlatlıktan red eder. Babamın tam karşına geçip gözlerine baktım. Sinir yoktu ama endişe vardı.
O.İ: Türkiye her şeyden haberim var. Sadece bir soru soracağım(Kısırı limonlu mu yersin yoksa limonsuz mu shhs)
T:Galiba baba. Bende emin değilim
O.İ:Benden gizlemene gerek yok. Saygı duyarım biliyorsun. Ama dikkatli olman gerekiyor
T: Anlıyorum
O.İ:Sana güveniyorum
T:Teşekkürler baba
O.İ:Amaaannn bu kadar drama yeter. Gel kahvaltı yapalım
Başımı sallayıp babamın peşinden gittim. Babamla konuşurken telefonum çalmaya başladı. Telefonumum ekranına baktım. Arayan Rusya'ydı. Babam telefonumu açmamı söyledi.
O.İ:Ben yemek salonundayım gelirsin
T:Tamam
Telefonumu açtım
R:Günaydın Türkiye
T:Sanada Günaydın
R:Bugün evime gelmek ister misin? Saraya değil benim evime. Seninle birkaç şey konuşacağım
T:Tamam gelirim
R:Güzel, kahvaltını yaptıktan sonra seni bekliyorum
T:Tamam, görüşürüz
Telefonumu kapattıktan sonra yemek salonuna inecektim ki gözlerimin bulanık olduğunu gördüm. Birkaç kez gözlerimi kırpıştırdım ama işe yaramadı. Sonradan gözlüğümü odamda unuttuğum geldi. Odama gidip gözlüğümü alıp taktım. Ama hala aynıydı. Pek bir fark yoktu. Acaba göz numaram mı ilerledi? Ama bu kadar ilerlemesi normal değil. En iyisi babama söylemek. Yavaş adımlarla aşağıya indim.
Kırgız:Niye düzgün yürümüyorsun?
T:Göremiyorum
KKTC:Derken?
T:Bulanık görüyorum
Kazak:Bu kaç?
T:Nah çekiyorsun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖR/Ruskey/
Short StoryBir insan görmeden bile sevebilir. Görmediği kişinin yaptığı hareketleri görmesede hisedebilir. Bu da onları özel kılar.