Romance in Rain...

1.2K 137 11
                                    

Returning from the Maya's office in jeep.

Ks was driving...

Hm: wese hum aik baat soch rhy thy karishma....

Ks: kia haseena...

Hm smiled: aap main r Maya main 1 cheez common hai..

Ks: acha??? R wo kia??

Hm: dono bht short tempered hain r kbhi bhi r kisi pe b jab maan kia 2 kantaap jhaar deye🤭 r bht bhokal lgta hai un ka apne staff pe ... Har koi aap ne dekha nhi tha k kese maya k aagy dar kr kaam kr rha tha... R wo bechari P.A..

Ks smiled a little...

Kia haseena aap bhi.... 🤭

Hm: ku?? Hum kuch galat keh rhy hain kiaa??

Ks: nhi nhi asa nhi hai.. hum apko glat nhi keh rhy hain...

Wese hum aik baat soch rhy thy haseena....

Hm: kia??

Ks: hum yh soch rhy thy k jis ne b Maya ka laptop churaya hai wo bht kacha khiladi lgta hai mtlb koi jese kisi ne maya ko jaan boojh kr tnng krne k lea us ka laptop chupaya ho...

Hm: acha? Wo kese???

Ks: dekhye haseena... Jese aapne bhi bola k Maya ka apne staff py bht bhokal hai r uska staff bht darta hai r kia pta uski k kisi staff ne un ka laptop shahrarat main chupa dea ho... Aapko yaad hai jese champak ne humko tnng krne k lea hamara bike chupa dea tha ...

Hm: han han humain yaad hai ks...r ap bilkul theek bol rhi hain... Ku k wo laptop asy kbb se bahar hi samne pry huye thy....

Ks: par hasena... R aik baat hai...

Hm: kia???

Ks: yh k maya to but gussy wali hai us ny yh sub kese bardasht kr lia hai k us k staff k pass sy hi laptop mila r us ne ko action b nhi lia..

Hm: huum.... Aap theek reh rhi hain karishma...

Ks: kuch garbar hai haseena...

Hm: aap theek bol rhi hain... Hum is mamly ko dobara dekhty hain is ki jarh tkk jaye gy...

Ks: bilkul...

She turned the car to left side....

Hm: kidhr ghuma k le ja rhi hain aap car ko karishma...

Ks: chat khane...🤭

Hm: is wqt....

Ks: han naa... Chat khane ka koi time to nhi hota na....

Hm: humm... Yh to hai.. wese.. kisi b cheez ka koi time fix nhi hota hai karishma....

And passed a naughty smile...😈

Ks: acha??? 😈😈😈

She ungripped her seatbelt...

R us kaam ko krne ki koi jagha b fix nhi hoti hain haseena 😈😈😈 and bent towards hm...

Hm: 😥😥 ...kk....kia ...

She folded her self towards back...

Ks: 🤣🤣🤣🤣🤣 ary aapko bht jldi dar jati hain .. pta nhi kia bnay ga aapka future main🤣

Hm: 😒😒😒 han han... Dekhy gy.... Jaiye ab chaat le k aiye..

Ks smiled broadly: 😁 darpook...

Hm: huh 😠

Ks went and brought chaat.. both ate and went towards thana....

In Maya office...

Haseena ki Deewani (Completed)Where stories live. Discover now