TANITIM 🥀

959 50 36
                                    

~ GELECEK BÖLÜMDEN ALINTI ~

Önümdeki dosyanın içeriğini kaçıncı okuyuşum bilmiyordum. Okuduğumu anlamadığım gibi başıma sürekli ağrılar giriyordu.

Dosyanın kapağını sert bir şekilde kapattığımda masamın önündeki deri koltukta oturan Gloria irkilerek bana baktı. Güzel yüzü anında sert bir ifadeyle bürünürken "Derdin ne senin?" diye sordu.

Arkama yaslanıp yorgun bir tebessümle yüzüne baktım. "Hangisini sayayım?" diye sordum.

Gloria sert ifadesini biraz yumuşatarak "Bak Leo, Patron olmanın verdiği ağırlığın farkındayım -"

"Sorun Patron olmak değil Gloria, sorun Patron olup  yıllardır kayıp olan kardeşini bulamamak. Aciz herifin tekiyim," dedim.

"Onu bulmak için elinden geleni fazlasıyla yapıyorsun Leo, kendini suçlamayı bırak artık,"dedi.

Gloria'ya cevap vermeyip bakışlarımı camdan dışarı çevirdim. İkizimle aynı gökyüzünün altında olup onu bulamamak canımı yakıyordu. Kim bilir nasıl bir hayat yaşıyordu?

Omuzlarımda Gloria'nın dokunuşlarını hissedince gülümsemeden edemedim. "İstersen eve gidip dinlen, ben bugünki işleri hallederim," dedi.

"Teşekkür ederim güzel avukatım. Ama ev üstüme üstüme geliyorken burada kalıp sana ayak bağı olmayı tercih ederim," dedim.

Gloria omuzumu sıkıp "Bana ayak bağı olduğun falan yok, saçmalama Leo,"dedi.

Odanın kapısı aniden açılınca Gloria ellerini omuzlarımdan hızlıca çekti. İçeriye giren Federico amcamın yüzünde acı bir tebessüm ve heyecan vardı.

Onun bu hâlini görünce hızla ayağa kalkıp yanına gittim. Tam önünde durup "Amca sen iyi misin?" diye sordum.

Amcam titreyen ellerini omuzlarıma koyup dolan gözleriyle "Sonunda kardeşini bulduk," dedi.

🥀

Merhabalar La Mia Donna'nın 3. ve son kitabı Per Mia Fratello sizlerle.

Per Mia Fratello, Türkçe Kardeşim İçin demek .

Dileyen direk bu kitaptan başlayabilir isteyen La Mia Donna kitabından başlayabilir.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Per Mia Fratello "La Mia Donna Serisi" |||. KitapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin