Duru bugun liseye basliyordu, heyecanli degildi cunku o diger kizlar gibi degil. Duru icinden gecirdi 'keske okula gitmek yerine evde kalip kitaplarimi okuyabilseydim.' Aman o da ne saat coktan 08.15 olmustu bile! 15dk icinde evden cikmasi gerekiyodu yoksa gec kalicakti. Hemen sacini dagnik bi topuz yapti, dislerini fircaladi, okuma kitabini aldi ve apar topar evden cikti. Hayir kitabin basinda dedigim gibi Duru obur kizlar gibi degil, makyaj yapmiyo sadece renksiz lip balmini suruyor.
Neyse durunun kitaplarini cantasina sigmadigi icin elinde tasiyody birazini kosa kosa okula giderken iphone 14u ile en iyi arkadasi emreyi aradi.
'Emre kanka ben okula geciyorum gec kaldim biraz okulun girisinde bulusalim'
'Tamam ben vardim zaten bekliyorum seni.'Emre 7. Sinifta ortaokulda duruyu gordugu gun asik oldugunu anlamisti ama durunun ona karsi bir seyler hissetmedigini biliyodu bu yuzden hic bir zaman bisey demedi.
Duru okula vardigi zaman emreyi selamladi yanagindan optu ve 'Bayadir gorusmuyoduk cok ozledim seni' deyip sarildilar.
Ah emrenin kalbi nasil atiyodu...Neyse iste uzatmadan okula girdiler duru yuzunden biraz gec kalmislardi. Emrenin sinifi hemen girisin oralardaydi emre byebye diyip sinifina girdi. Duruda sinifini ararken kayboldu fark etmeden 12lerin katina cikmis. kostur kostur bakinirken etrafina birden 183 kasli bi cocukla carpisti. Tum kitaplari yere dustu duruyla beraber cocuk ozur bile dilemedi duruyu kaldirdi kitaplari topladi 'Adim mert' dedi goz kirpti ve gitti. Duru o anda asik oldugunu anlamisti. Neyse iste duru ilk derse 4 dk gec kalarak sinifini buldu hemen oturdu ve dersi dinlemeye basladi. Tabii ne kadarini dinlediyse akli tamamen mertteydi.
Teneffuste emre durunun cok sessiz oldugunu fark edip ona iyi olup olmadigini sordu duru da emreye merti anlatti. Emrenin kani kayniyodu nasil 3 senedir asik oldugu kizi bir gavat alabilirdi inanamadi ve bir plan yapti plani mertle kanka olup duruyu kotulemekti ve duru mert tarafindan red edildiginde emre duruya cikma teklifi edicekti. Gunun yarisi durunun mertten soz etmesi ile gecti ve ogle yemegi saati geldiginde yemekhaneye indiler. Duru orda tanidik bi yuz gordu fakat sakin kalmaya calisti ama yuzu onu ele veriyodu yanaklari kizarmisti! Mert duruyu gorunce yanina gidip 'selam duru degil mi?' Diye sordu duru hayranlikla bakakalmisti adini nasil ogrenmisti acaba? 'E-e-evet duru b-ben adimi n-nasil ogrendin?' Hayir durunun diksiyonunda sorun yoktu sadece cok heyecan yapmisti. Mertte duruya 'bu okuldaki her seyi bilirim ben guzellik' dedikten sonra durudan makas aldi ve arkadaslarinin yanina geri gitti. Emre olanlari disardan izliyodu cok sinirlenmisti ama caktirmadi bir sey.
Okul bittikten sonra duru cikista merti sigara icerken gordu! Mertte duruyu fark etmis olucak ki kafasiyla selamladi kizi. Duru yerinde durur mu emreyi oyle birakip mertin yanina kostu. Emre artik katlanamiyodu bu davranislara kalbi cok kirilmisti ama fark etmedigi bir sey vardi o da bunun sadece bir baslangic olduguydu...__________>.<___________
Selam bu benim ilk kurgum canim kankalarimin israri ile yazdim umarim okurken eglenirsiniz.<3
Biraz karakterleri taniticagimDuru ve emre:
Mert:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Durunun lise hayati...
Teen FictionDuru liseye yeni baslamisti fakat duru normal kizlar gibi degildi o daginik topuzuyla kitaplarina gomulen farkli bi kizdi