*Buna.Eu sunt Ana. Am 20 de ani si lucrez ca bancherita.Am o familie mica: eu si parinti mei.Tatal meu se ocupa cu afaceri si detine o firma,iar mama este casnica. Acum, sa va povestesc despre mine. Locuiesc in Bucuresti si iubesc animalele. Nu am avut niciun prieten pana acum.*
Am ajuns acasa intr-o zi de vara. Eram imbracata in pantaloni scurti si un maieu decoltat. Imi place sa ma imbrac mai "lejer" pentru ca am un corp ce imi permite.
********
Am ajuns in casa. M-am descaltat de sandale si intru in sufragerie dupa holul lung de la intrare.Ce imi vad ochii cand intru?!
-Buna ziua!salut eu mirata..
Acasa ma astepta familia mea, iar pe una dintre canapele statea un baiat frumos,musculos, par saten,inalt si foarte dragut si chipes.
Dupa ce am facut cunostinta cu el si cu familia lui prezenta(mama si tatal sau),am aflat ca il cheama Cristi si ca are 22 de ani. Detine un restaurant si are cam tot timpul liber pentru ca are foarte multi manageri astfel incat localul sa functioneze.
*****
Dupa ce am servit cina alaturi de familie, cei "batrani" s-au retras si ne-au lasat sa ne cunoastem mai bine. Am ramas singuri pe canapea...
Nu ma asteptam sa fie asa de gentil .. Initial am crezut ca este un pervers,dar ochii lui m-au patruns.. Cand am obosit de atat vorbit,am adormit in bratele lui. Fara sa vreau, din cateva ore de cand ne stiam, cred ca m-am indragostit.. Si nici el nu parea prea indiferent,insa cu o limita.
A doua zi,m-am trezit in bratele lui si ma simteam foarte bine.. Norocul meu era ca m-am trezit inaintea tuturor si ca nimeni nu ne-a vazut pentru ca altfel iesea ceva urat(pentru familia mea,este foarte importanta ""domnisoria"" si nu am voie decat cu baiatul cu care ma voi casatori.. Bla bla... Da stiu.. Au un mod de gandire foarte ciudat,insa nu ma deranjeaza deoarece ii iubesc asa cum sunt).
****
Imediat ce m-am trezit ,l-am sculat si pe el si iam zis ca, daca doreste sa se culce la loc, sa mearga in camera mea(nu imi faceam probleme ca imi va distruge camera insa parintii lui erau prieteni de familie cu ai mei,deci nu imi era frica). El a preferat sa ramana cu mine si am pregatit micul dejun.
Intre timp s-au trezit si ceilalti,am mancat apoi eu si Cristi am hotarat sa iesim prin parc.
*****
-Deci... Ce s-a intamplat aseara? Stiu doar ca am vorbit despre noi...
-Chiar nu mai stii?
-Nu...
-Pai, dupa ce s-a facut tarziu, am adormit in bratele tale si asa am stat pana dimineata.
S-a uitat la mine.. Nu cred ca stia ce sa mai zica...
-Aa.. Ai un corp asa de cald..
Am zambit si m-am rusinat,iar el si-a dat seama. Pana sa apuc sa mai zic ceva,m-a intrebat daca vreau inghetata si am stabilit sa ne luam inghetata la pahar.
Ma privea atent in timp cr mancam..
-Vrei sa ne dam cu barca? Mi-ar face mare placere daca ai accepta.
-Sigur.
****
Dupa o zi minunata alaturi de el si de fizicul sau atragator, am ajuns acasa. Parintii ma asteptau ingrijorati si foarte curiosi.
-Ce ai facut la intalnire(m-a intrebat mama)
-Ce?! Nu a fost o intalnire, pur si simplu am iesit ca intre prieteni...
-Las-o draga mea.. E o cauza pierduta(i-a comunicat tatal lui mama).
Nu am bagat de seama si m-am dus in camera mea foarte trista ca nu am mai stat cu Cristi si ca ziua s-a terminat prea repede.
****
Am primit un mesaj.. Era de la Cristi.
"-Buna. Ai ajuns in regula acasa?
-Buna! Da am ajuns in regula. Tu ce faci?
-Pai m-am gandit sa iti scriu .. Ma gandeam la tine... Voiam sa stiu de tine.. Astazi m-ai facut foarte fericit.. Cand am fost alaturi de tine m-am simtit foarte bine... "
Nu i-am raspuns... Nu stiam ce sa ii zic.. Daca ii ziceam adevarul adica " si eu m-am simtit foarte bine cu tine" as fii parut foarte disperata.. Dupa 3 min mi-a trimis alt mesaj:
"-Imi pare rau daca te-am bulversat sau am fost prea rapid.
-Nu-i nimic..
-Ok, te las. Vorbim maine.
-Ok."
CITEȘTI
Placere fortata
RomanceNu fiti duri, cartea aceasta este prima mea creatie. Sunt sigura ca o sa va placa.