M-am trezit dis de dimineata dupa ziua in care am iesit cu Cristi.Am coborat scarile,eram imbracata lejer,pantaloni scurti si un maieu mai decoltat,si,ajunsa pe hol,observ usa de la bucatarie inchisa. De acolo se auzeau niste voci,era tata care discuta cu tatal lui Cristi si Cristi.
-Fata mea e importanta. Va rog,stiti ca nu am alta solutie,dar va rog nu asta..
-Adevarat! Ana chiar este foarte frumoasa si de aceea vreau sa ma casatoresc cu ea,iar tu sa primesti ce ai nevoie.(a zis Cristi)
- Deci ramane stabilit! Ana va fii nora mea!(a zis tatal lui Cristi)
Am deschis usa si m-am uitat in ochii lui Cristi, care era si azi foarte chipes.
- Despre ce casatorie e vorba? Eu nu vreau sa ma marit cu nimeni!!
Toti se uitau la mine,cu o expresie de parca nu vroiau ca eu sa aflu de casatorie.
- Nu ai dreptul sa comentezi! De acum nu te mai cheama Popescu Ana,ci Grigore Ana. Data nuntii tale va fii stabilita exact luna viitoare!
Auzind asta, am lesinat.
********
La spital
M-am trezit in bratele lui Cristi,care era langa mine si care se juca pervers cu parul meu,mangaindu-mi capul.
-Ce faci aici? Ia mana din capul meu!! De ce esti tu aici in loc sa fie familia mea?
-Pai dr. a zis ca in salon are voie doar in singur vizitator, asa ca le-am spus ca eu voi fii vitorul tau sot si m-au lasat.In mintea mea ma simteam oarecum bine ca acest chipes va fi viitorul meu sot,dar aveam timp doar 1 luna sa il cunosc pana la nunta...
-Uite ce este.. Tatal tau are probleme grave cu banii.. S-a imprumutat la camatari, iar tatal meu i-a dat suma cea mare alui tau. In schimb, tatal meu a vrut ca eu ma casatoresc cu tine.
- Deci nici tu nu vrei asta? Spunei-o tatalui tau... Iar cu banii nu se pune problema... O sa fac imprumut la banca si o sa tii dau.
- As vrea eu... I-am mai zis lui tata,dar zice ca tu esti o fata frumoasa si cuminte.M-am cam inrosit de complimentele adresate.
-Si atunci? Eu nu vreau sa ma casatoresc...
- Uite ce e... In fata lor o sa ne comportam frumos,iar in "pat" nici nu o sa ne bagam in seama.
- Ok.********
Acasa. Dr. m-au externat si acasa ma astepta mama cu o supica. Nu am vrut sa mananc, m-am dus in camera mea si m-am inchis acolo. Am primit un mesaj de la Cristi:"Vin in vizita la tine peste vreo 2h."
Cand am vazut, am luat somnifere si m-am culcat.
********
Cristi a intrat in camera mea. A vazut cutia de pastile si, s-a apropiat de mine. A inceput sa imi mangaie lasciv piciorul,urcandu-si mana. A trecut de zona feminina si mi-a ridicat usor tricoul,lasandu-ma in sutien si pantaloni scurti. Imi saruta obrazul, si in acest timp a inchis usa cu cheia si s-a dezbracat de tricou. Are un trup bine sculptat, cu patratele.
Saruturile lui au trecut pe sanii mei, apoi s-au reintors la gura. In acel moment m-am trezit.
- Ce faci ? Cum ti-ai permis sa profiti de mine? Nu vreau sa te mai vad. Iesi afara!!!
- Nu am profitat,doar ca parintii nostri vor un nepotel!
- Aa... Si tu te-ai gandit sa ma violezi in somn? Nu pana dupa nunta! Si copilul se poate adopta! Nu ma gandesc sa fac un copil cu tine!
( el era tot fara tricou, dar eu deja m-am imbracat)
S-a apropiat de mine, nu prea stiam cum sa reactionez... Arata foarte bine.
- Suntem logoditi, putem sa facem ce vrem.
In timp ce cu o mana mi-a cuprins spatele,cealalta era pe capul meu, si a inceput sa ma sarute. Adoram cand ma saruta, buzele lui aveau gust de vanilie. Nici eu nu am fost prea indiferenta, il sarutam pssional, insa el detinea controlul fiindca stia sa sarute foarte bine. Mainilele lui au coborat spre fundul meu. Imi placea. A inceput sa imi ridice si mie bluza, usor,insa cand aproape mi-a ridicat-o, a batut cineva la usa. S- a imbracat rapid,si pana sa deschid usa mi-a zis:" Stai linistita, dupa nunta o sa avem casa noastra unde putem sa putem face dragoste linistiti".M-am rusinat,dar imi placea ce spunea,am tacut si am deschis usa. La usa era tatal lui Cristi:
- Fata mea, sper sa nu te superi pe mine sau pe fiul meu, dar casatoria a fost decisa de mine.
A luat din buzunar 5 tencuri de bani numai euro, de 100, mi le-a dat:
- Sper sa iti ajunga. Tu vei face tot,local,biserica,meniu... Alaturi de Cristi,bineinteles. Daca mai ai nevoie, zi-mi.
Fara sa mai zic ceva, a plecat.
A iesit si Cristi, si inainte sa plece, de fata cu toti m-a luat in brate si m-a sarutat.
*******
Peste 2 zile, Cristi ne- a invitat pe toti la restaurantul sau...
Am servit masa, am ras, si tot ce faceam eram studiata de el.
La desert:
-Comand pentru toata lumea un tort.Am un anunt de facut.
M-a luat de mana si m-a dus langa masa. S-a aplecat in fata mea, a scos o cutie rosie de la spate:
-Vrei sa fii sotia mea,alinarea mea,soarele meu, tovarasa mea de viata?
-Da!
Ne-am sarutat,iar pentru mine nu a fost decat o fatada,ne-am prefacut. Toata lumea aplauda, si asa s-a terminat seara.
Cand am iesit din local,un gip frumos negru cu funda ne astepta:"Asta e masina viitorilor soti, din partea socrului mare"
Duoa cateva discutii si multumiri, ne-am urcat in masina. GPS-ul era pornit, si la volan era o scrisoare:"Urmati GPS-ul,vă va duce la casa voastra!'
****In masina, Cristi ma pipaia pe picior,eu il lasam insa nu schitam vreo miscare. In drum ne-am oprit la o farmacie, nu stiu ce a luat de acolo,insa am vazut ca era o cutiuta mica,albastra.
CITEȘTI
Placere fortata
Storie d'amoreNu fiti duri, cartea aceasta este prima mea creatie. Sunt sigura ca o sa va placa.