1. Acıyor mu

32 3 1
                                    

Chan her sabah olduğu gibi kardeşi Jeongin'in yemeğini hazırlamış aşşagi gelmesi için ona sesleniyordu

"Hey sen küçük velet aşşagi inde hazırladığım kraliyet sofrasına bir bak, sana diyorum serseri"

Ancak herzaman gülerek aşşagi inip ardından abisine sarılıp iştahla yemek yiyen Jeongin'den ses çıkmıyordu ve Chan o an çok garip hissetmişti kalbinde o his vardı

"Hey Jeongin aşşagi in korkutma beni oraya gelmemi istemezsin emin ol"

Ama nafile Jeongin'in odasından hiç ses gelmiyordu. Bunun üzerine daha fazla dayanamayan Chan Jeongin'in odasına çıkmıştı ancak gördükleri 22 yaşında bir çocuğun kaldırabileceği türden şeyler değildi önce annesi intihara etmiş ardından babası annesinin yokluğuna dayanamayıp kendini asmıştı. Geriye sadece küçük kardeşi Jeongin kalmıştı ancak şimdi karşısında kanlar içerisinde yatıyordu.

4 yıl sonra

"Bay Chris çok üzgünüm lütfen canımı bağışlayın gerçekten ben yapmadım size yemin ederim lütfen beni bırakın size tüm paramı veririm ne istiyorsanız yaparım köpeğiniz bile olurum ama lütfen bırakın beni"

"Lütfenmiş kıçımın parasını götüne sokmalısın bayım"

Chris elleri ile işaret vermiş ve adamların eski iş ortağını diri diri yakmasını büyük bir keyif ile izlemişti. Bundan büyük bir zevk alıyordu.

"Chris sana birşey söylemem gerek"

"Dinliyorum Hwang"

"Galiba Jeongin'i öldüren kişiyi sonunda bulduk"

Chris o an 4 yıl sonra ilk defa samimi bir şekilde Hyunjin'e bakmıştı.

"Emin değiliz tam olarak ama-"

"Kim,nerede,ne iş yapıyor, adı ne?"

Chris soruları ile Hyunjin'i boğarken içeri Changbin girmiş ve Chrisin bu kadar soru sormasına şaşırmıştı

"Hey Hyunjin bozuntusu sakın söyledim deme seni kaslarım ile boğarım"

"Şey Changbin"

"Hay sikeyim seni şerefsiz bana sormadan nasıl söylersin emin değiliz bekle dedim seni cidden öldüreceğim buraya gel"

Hyunjin Changbin den kaçarken Chan ın kafasında birsürü soru vardı kimdi bu adam kardeşinden ne istemişti neden yapmıştı ama bu soruların bir önemi yoktu kardeşine verdiği sözü yerine getirecekti ve bu serseri her kimse onu kendi elleri ile öldürecekti

"Hey sessiz olun ve şu adamı bana anlatın"

"Adını hala araştırıyorum bulmak biraz zor tahmini olarak 23 yaşlarında onunla alakalı bilgi bulmak çok zor ama koyu kahverengi saçları varmış ve bulabildiğim son ve aralarında en saçma şey bu sikiğin bacağının üst kısmında bir doğum lekesi varmış. Başka bilgi bulamadım üzgünüm"

"Hyunjin, Changbin; Minho'yuda çağırın ve bu adamı araştırın eğer bilgi bulamazsanız gözüme gözükmeyin"

"Of Chris yine mi barlarda sabahlayacaksın"

Chris bunu söyleyen Hyunjin'e ufak bir bakış attıktan sonra Hyunjin susması gerektiğini anlamıştı ve Changbin ile birlikte Minho'nun yanına gitmişlerdi ancak ortada Chris ve aklından hiç çıkmayan o sabah vardı.

"Hay sikeyim Chris alkol içip hiçbir şey hatırlamamak en iyisi"

Chris arabasını hemen hemen her gece gittiği barın önüne park etmişti içeri girdiğinde gözüne daha önce bu barda görmediği biri takılmıştı sol köşede kimseyle konuşmadan sadece içkisini yudumluyor ve ürkek bir şekilde etrafına bakıyor gibiydi ama yüzünü görmediği için tam olarak anlayamıyordu. O an Chris bu kişiyle bir yakınlık hissetti her ne kadar yanına gitmek istemesini durdurmaya çalışsada ayakları sanki kontrol çıkmış gibiydi ve kendini bu yirmili yaşlardaki çocuğun önünde buldu.Ve o an bu genç ürkek gözlerle Chris'e baktı ve  daha önce hiç hissetmediği bir his kaplamıştı tüm kalbini.

"Selam"

"S-selam"

"Masama otursana bende çok sıkılmıştım"

Chris yavaş bir şekilde sandalalyeyi çekerek bu çocuğun tam önüne oturmuştu

"Adın ne"

"Adım Chris"

"Hmm güzel ısimmiş Koreli değilsin galiba Korede senin kadar yakışıklı birini daha önce görmemiştim Chris"

Chris utanmıştı bu duyguyu 4 yıl sonra ilk defa yaşıyordu

"Evet Koreli değilim Avusturalyalıyım bu arada senin adın neydi?"

"Adım Seungmin"

"Anladım içki ister misin Seungmin"

"Olur Chris"

İçkiler geldiğinde ilk defa mutlu bir şekilde içmişti

"B-bekle C-chris f-fazla i-içtin s-sarhoş o-olacaksın"

"Bana diyene bak sen sarhoş olmuşsun bile şu haline bak kekeliyorsun"

Chan 4 yıl sonra ilk defa o an gülümsemişti

"Chris"

"Efendim Seungmin"

"Şey şuan bunu dediğim için utanıyorum ama odaya çıkmak ister miydin acaba istemezsen anlarım tanışır tanişmaz bir sapık gibi sorduğum için üzgünüm"

"Benim yanımdayken kendin olabilirsin Seungmin olur burda bekle bir oda kiralayacağım"

Chan adımını attığında ilk başta başı dönmüştü içki yüzünden miydi yoksa karşısındaki melek yüzünden miydi bilmiyordu ama şuan oda kiralaması gerekiyordu bunları kafasına tamamazdı

"Pardon ben bir oda kiralayacaktım"

"Tabi 302 numaralı odamız boş buyrun anahtar"

"Teşekkürler"

"Geldim Seungmin 302 numaralı oda bizim ama birşey sormak istiyorum gerçekten benden hoşlanıyor musun yoksa anlarsın işte o yüzden mi"

"Bu hissi bilir misin evet o hissi hissediyorum senden hoşlanmıyorum Chris sana aşık oldum"

Chris kendisine utanarak bunları söyleyen Seungmin e baktı ve o an kendisinden bile beklemediği bir hamle ile Seungmin i kucağına alıp odanın kilidini açıp Seungmin i narince yatağa koydu

"Bende sana aşık oldum galiba Seungmin"

Ve Chris yavaşça karnını sıkan kemeri çıkarttı ardından pantolonunu ve Seungmin in pantolonunu yavaşça seungmin in yüzünden başlayıp heryerin öpmeye başladı sıra bacaklarına gelmişti gülümseyerek öpmeye devam etti ve bacağının üstündeki kalp şeklindeki doğum izini gördü

"Sana kopekçik diyebilir miyim"

"Diyen sen olduktan sonra ne istersen söyleyebilirsin Chris"

"Peki köpekcik bu kalp şeklindeki doğum lekeni her gördüğünde beni hatırla olur mu çünkü bu doğum lekesi geçmeyeceği gibi kalbimde sana karşı hissettiğim duygularda asla geçmeyecek"

"Hmm umarım birdahaki seferimizdede bunları söylersin Chris"

O anda Chris yavaşça geri çekildi ve karşısındaki neredeyse mükemmel bedene baktı onu hak ediyor muydu son olarak üstündeki kyafetide çıkarttı ve Seungmin dönüp Chris'e bakmıştı

"C-chris bunları sen mi yaptın bu çizikler bu bu bu çiziklerden kaç tane var neden yaptın"

"Seungmin birgün sana anlatacağım olur mu"

"Acıyor mu"

"Ne"

"Canın acıyor mu diyorum"

"Acıyor ama öpersen geçer"

O anda Chris Seungmin in üstüne atlamıştı

"Hey yavaş olsana anladım kangurusun ama git merdivenlere falan zıpla neden benim üstüme zıpliyorsun ahh"

Chris ufak bir kahkaha atmıştı ve ona Seungmin de katıldı ikilinin gulüşmesi bittikten sonra Chris önce Seungmin in doğum lekesini bir daha öpmustu ardından da  dudaklarına yapışmıştı öpüşme sesleri odada yankılanmaya başlamıştı...

Evettt Ficin ilk bölümü bu şekildeydi umarım beğenirsiniz şuan gece saat 4 anca bitirebildim  sjsbbenfjxjjs neyseee Seungmin'den beklemezdim jsnenrnxkjs

Psycho Killer ~°Chanmin°~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin