SizAylar önce sana evlenme teklifi edecektim.
(İletilemedi.)
O kadar heyecanlıydım ki, elim ayağıma dolanıyordu, büyük bir parti düzenlemiştim ve yıllarca kucağımda anlattığın hayallerinde ki gibi hazırlamıştım her yeri.
(İletilemedi.)
Her şey hazırdı, yüzükleri çoktan almıştım; geriye sadece attığım konuma gelmeni kalıyordu.
(İletilemedi.)
Sana yazdım, attığım konuma gelmeni istedim ve sen onayladın beni.
(İletilemedi.)
Ama biliyordum jeongguk, bir terslik oluğunu biliyordum sevgilim.
(İletilemedi.)
Sen oraya hic gelmedin ve ben seninle o gün hiç konuşmadım.
(İletilemedi.)
Oraya gelen de, mesajıma yanıt verende annendi, çok geç anladım.
(İletilemedi.)
Bana senden uzak durmamı söyledi.
(İletilemedi.)
İnanması güç, öyle değil mi?
(İletilemedi.)
Bayan jeon'un bizi desteklediğini düşünüyorduk ikimizde, öyle değilmiş jeongguk.
(İletilemedi.)
O gün bana dedi ki; "bu zamana kadar ilişkinize ses çıkarmama sebebim jeongguk'un seni unutacağını düşünmemdi. Bana göre sen jeongguk'un gençlik hatasıydın ama 5 yıldır birliktesiniz jimin, kaldı ki sen sonsuza kadar birlikte olmanın niyetindesin."
(İletilemedi.)
Başta sustum, beklemiyordum böyle bir şeyi.
(İletilemedi.)
"Neler diyorsunuz bayan Jeon?" Dedim sonra.
(İletilemedi.)
"Ne dediğimi anladın jimin," dedi tok bir sesle, "oğlumdan uzak dur. O bir kadın ile evlenecek ve sağlıklı çocukları olacak, geleceğini engelliyorsun."
(İletilemedi.)
Geleceğini etkilediğimi, seni sahte bir mutluluğun içine sürüklediğimi söyledi jeongguk, öyle olmadığını söyleyemedim.
(İletilemedi.)
"Bir daha söylemeyeceğim jimin." Dedi acımasızca. "Hayır," dedim, "ayrılamam ondan." Yapazdım ki sensiz, her şeyimdin sen, sen olmazsan nasıl yaşardım?
(İletilemedi.)
Biraz bencilce gelebilir ama sende Yapamazdım jeongguk, sonucunda da yanılmadım. Ne sen devam edebildin, ne de ben. Mutlu rolünü o kadar iyi oynuyorsun ki, seni bilmesem ailen gibi, sevgilin ve arkadaşların gibi inanacağım mutlu olduğuna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Another Love, Jikook ✓
FanfictionBilseydin, yine de gider miydin? ● Texting ● Angst ● Çerezlik bir kurgudur, bir günde rahatlıkla bitirebilirsiniz.