BAHT OYUNU

21 1 0
                                    

Ben hemen telefonu kapatım Ve yanımda teahung yatıyordu uysunmu yoksa uyandırimi  neyse ben teahung'u uyandırdım ve teahung dedi şuydu "jungkook biz şirkete giidicektik "
Bir anda  gök gürültülü gelir ve ben dedimki "hiç gidiçegimize sanmiyorum "   jungkook ama gitmemiz lazım hadi hazırlan araba var zaten  " bende bir şey demeyip hazırlandım teahung çoktan hazırlanmıştı ve beni aşağıda bekliyordu ve bende aşaya inmiştim ve evden çıktık arabaya binip şirkete yol aldık yoldayken teahung bana dediki .
"Jungkook benimle sevgili" olurmusun ?

"Ben tabikide "

Ve bin anda dudağımda baskı hisetim ve oanda midem kelebeklerin boğulduğu hisetim ve benim elimi tutmuştu ve iş yerine girmiştik  jungkook   herkes bizi sevgili olduğumuzu bilmiyor .
V

e   teahung'un sevgilisi var (kız)
Jungkook'un öğrenmesini istemeiyor

neyse biz şirkete giitmiştik ve çalışıyorduk  beyaz evlilik daha iyi aslında ama nedense ben onu  bitirmiştim ve teahung okumuştu ve hikayeyi beyenmişti va teahung 'un telefonu çalışıyordu arayan kişi
"Küçük sevgilim" ve teahung hemen telefonu kapatır ve ben dedeimki "teahung o kimdi açasana?"
"Şe-şey önemsiz biri "
"TMM"
İşte teahung giider ve teahung  direk onunla konuşur .

aşkım neye telefonu açmadın?

şey aşkım benim işim vardı yüzden

Ahh tmmmm da ne zaman bizi jungkook 'ü söyliceksin?

Söylicem güzelim ama şimdi zamanı degil neyse ben kapatıyorum görüşürüz.

Tmm görüşürüz

Teahung odasına giider jungkook ta masasına oturup çalıyordu ve teahung jungkook'un yanına gidip naber küçüğüm der  ve barda iyim dedim  .
Sonda ikimizde çalışmıştık .
İş çıkışında teahung dediki küçüğüm benim acil işim çıktı sen  eve geç olurmu . Bende nereye ya ne acil bir işmiş bacım ahahha tmmm neyse ben eve giidim .

eve giitmiştim ve taehyung. Daha gelmemişti aman neyse ben noodel'imi yaptım ve yiyordum Akşam saat 3'e geliyordu ama teahung hiç gelmemişti teahung 'u aradım açmadı telefonunu bidaha çaldım yinede açmadı ya offff!!!!
Aç şu telefonu AÇ AÇ !!!,
Ve teahung 3 buçukta gelmişti
Teahung!!!! Nerdesin sen sabahtan beri!!!!

ve teahung birşe demeyip odasına gider ve duş alır .

Teahung beni aldatıyormusun ?!

Nerden çıkardın be küçüğüm niye seni alda-
YALAN SÖYLEME SANA BİR SORU SORDUM BENİ ALDTIYORMUSUN ALDATMIYORMUSUN !!!!!!!
Seni ALDTMIYORUM!

BAHT OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin