Party

451 42 44
                                    

Merhaba ben Ren!

Bu kurguyu yaparken Rex ile çok eğlendik. Umarım siz de okurken eğlenirsiniz. Kurgu Text + Düzyazıdan oluşuyor.

Karakterler hakkında biraz bilgi verelim ve ona göre okuyup okumayacağınızı seçin.

Heeseung karakteri 22 yaşında ve eğlenmeyi bilen, her gece arkadaşlarıyla takılan biri. Arkadaşları dışında da fazla sosyal biri.

Riki karakteri 34 yaşında ve Heeseung aksine tek işine önem verir, 2 tane de çok yakın arkadaşı vardır. Sosyal değildir gerekmediği sürece kimseyle yakınlaşmaz.

Ve açıklama kısmına yazacak olsam da orayı okumayanlarda olabilir o yüzden buraya da yazıyorum.

Kurgu mpreg içerir az da olsa ATEEZ Seonghwa ile Hongjoong'un ve PH1 Intak ile SKZ Jeongin'in yakınlaştığı anlar olacak. Fem Heeseung var❗

Bunları bilerek okursanız seviniriz.

Sizi seviyoruz, oylamayı ve yorum atıp eleştirmeyi unutmayınız ♡

İyi Okumalar!

Lee Heeseung

Kaykay sürmekten, grafiti yapmaktan, drone kullanmaktan ve bu tarz bir çok şeyden keyif alırdım. Ama bunları gece yapmak mükemmeldi. Özellikle kulaklıklarımdan beynime kadar yankılanan müzikle, gece deliler gibi eğlenmek yaşadığımı hissettiriyordu.

Küçük bir arkadaş grubum vardı. Birlikte her gün buluşup kaykaylarımız kırılana kadar kayardık. Sprey boyalarımız bitene kadar grafiti yapardık. Kendi içimizde yaşadığımız sıkıntıları unutana kadar içerdik. Ve yorulup yere yığılana kadar da koşardık.

Hayatımı seviyordum. Arkadaşlarımı seviyordum. Taşlı yolda çıkan, kulak tırmalayan kaykay sesini seviyordum. Karanlığı seviyordum. Geceyi seviyordum.

Kısaca gece hayatı yaşayan zengin bir ailenin tek oğluydum. Evet kesinlikle "Baba parası" terimi bana uyuyordu. Buna aile parası da denilirdi. İstediğim zaman iki aile üyemden de istediğim kadar para alabiliyordum.

Ama o terim artık "Baba Parası'ndan "Baban Sayesinde" terimine dönüşmüştü. Evet gece hayatım tek bir gece de silinmiş ve geceden nefret etmem sağlanmıştı. Artık şirket başına geçme vaktim gelmişti.

Takım elbise giyen, iş peşinde koşturan, diğer şirketler ile zorunluluktan sahte samimiyet kuran o hayatsızlardan olma vaktim gelmişti. Ama neyseki "Babam Sayesinde" en azından bu gece takım elbise giyinmeme gerek yoktu.

Gece kaykaylar yerine bilgisayar başında durmak... Düşüncesi bile mide bulandırıcıydı. İş yapmak bana göre değildi baba parası yemeyi tercih ederdim. Derslerim güzeldi ama kahretsin gece hayatı daha güzeldi.

Mekânın loş mor ışığı, önüme konan bir bardak dolusu şarap ve duvardaki desenler bu gecenin en güzel şeyleriydi... Bir de kıyafetlerim.

"Parti" diye adlandırdıkları yerde takım elbise giyiniyorlardı. Ne parti ama çok eğlenceli vaov.

Şirketler arası büyük bir parti. Babamı temsilen geldiğim bir parti. Herkesle tanışmak daha doğrusu herkesi gözetlemek için geldiğim bir parti. Şirket patronu olmaya adım attığım bir gece partisi.

Babamın yanıma koyduğu iki koruma hafif müziğin ardından beni sürekli uyarıyor ve sarhoş olmamam için kontrol ediyorlardı. Daha birinci bardağımı bile bitirememiştim. Bazıları önümden geçip bana selam verdikçe isimlerini söylüyorlardı. İsimlerini ezberleyebilirmişim gibi...

dionysus, heekiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin