Ráno
Zobudili sme sa na MÔJ budik lebo obydvaja boli lenivi si ho nastaviť. Na raňajky som si obliekla :
A dala si len maskaru lebo dnes som vstala asi zlou nohou lebo som sa zobudila taka negativna a nemam na nič naladu takže budem cely deň na všetkych nasrana a aby nebolo toho tak malo tak mam aj svoje dni takže som veľmi veľmi šťastná. Pravdepodobne preležim skoro cely deň ale budem musieť isť na zapas ktory hrajeme proti Švédsku.
Celý čas od vtedy keď sme prišli som len ležala, chlapci mali asi tréning ale ja som to moc neriešila. A akurát museli prísť. Božeee.
T : čo ti je že iba ležiš a si negativna a na všetkych nasrana?
T/m :nič povedala som arogantne
T : no čo už s tebou. Máš svoje dni alebo čo?
T/m : hej a problém nejaky?
T : ouu a nie prečo?
T/m : len tak vieš čo
Dali bol v kúpelni a asi sa sprchoval. Keď vyšiel hneď sa začal dačo vypytovať Tobiasa. Ale ja som to ako inak už nevnímala lebo som už skoro spala.
D : mladá slečna už nemôžete spať lebo idete za hodinu na náš zápas.
Toto povedal tak hlasno že to počul aj Tobias v sprche.
D : a viem že máš svoje dni ale budeš musieť isť sa pozrieť na mňa ako perfektne hrám moja. Uškrnul sa a toto mi pošepkal.
T/m :jasnee pojdem sa pozrieť ty
egoista. A od kedy som tvoja?
Tentokrát som sa ja na neho uškrula.
D : od vtedy od kedy si ma videla aj ja teba poprvýkrát na vlastné oči. A usmial sa na mňa a k tomu na mňa žmurkol.
T/m : no dobre ty ale rada by som sa aj postavila mohol by si zo mňa zliesť?
On namiesto toho aby zo mňa zliezol ma zobral na ruky ale ja som mu hneď z tých rúk vyskočila.
T/m : haha
Pozeral sa na mňa urazene ale pravdepodobne nebol urazený. Pre mňa to bolo len pre srndu keď bol fakt urazený tak smola no. Ale rozmyšľala som že prečo som aj na neho nebola taka negatívna asi ma to prešlo kvôli tomu že idem na zápas.Chlapci boli už pripravený. Hodil sa puk na buli a začala prvá tretina.
1.tretina
V čase 3:34 išiel Dej na trestnú na 2 minuty kvôli podrazeniu. No lenže Švédi využili presilovku a 04:35 dal Lindstein gól.
T/m : oni su ešte väčšie hovada než Češi!
O : tm skľudni sa je to len prvý-
T/m : prvý gól ktorý znamená veľa
O : je to pravda ale-
T/m : jake ale však si tréner máš vedieť viac než ja nie?
O : to áno ale už pozeraj zápas.
Ja som ho už nevnímala čo povedal lebo som sa sústredila na zápas.
09:10 išiel Štrbák na trestnú lebo zdržiaval hru na 2 minuty. Ja som sa na neho udivene pozrela ako s mojím šťastím sa na mňa pozrel hodil na mňa ten jeho falošný úsmej ktorý by spoznal aj slepý. Ja som sa tam začala smiať lebo jeho falošný úsmev vypadá tak strašne. Prepač Maxim ale fakt.
Švédi v čase 10:39 znova využili presilovku a tak znížili na 2:0 aa dostanem infarkt ešte pri nich. 15:35 ide Švéd Zethrer za hákovanie na 2 minuty na trestnú. 15:52 Pekarčík dáva góól a využívame presilovku.
T/m : góooooool!
Ale nie na dlho sme sa tešili lebo 16:44 Edstrom dáva gól.
T/m : ježiš to tote Švédi sú taky k0k0ti. Chcela som si povedať pre seba ale počuli to toty ktorý stali blízko mňa.
O : TM!?
T/m : no čo azda ty sisi niekedy len tak nezanadával
O : no to hej ale musiš tu
T/m : áno mám som sto chutí ešte viac
O : nie nemáš a pozeraj radšej na zápas
T/m : však dobre no
A už sa skončila 1.tretina
YOU ARE READING
Dievča na ľade a žeby práve on, bol ten pravý? /pozastavené/
Fanfiction❗❗VYMYSLENE❗❗ Príbeh o dievčati ktorej sa život zmení za jeden turnaj len kvôli hokejistovi, ďalej sa dozviete v príbehu Ps: neriešte gramaticke chyby