Prolog

4.8K 361 25
                                    


PROLOG

CU UN AN ÎN URMĂ

O DORINŢĂ LA RĂSĂRIT

H A R R I S




N-am îndrăznit să o mişc atunci când a părut să aţipească în braţele mele. Respiraţia i s-a diminuat, palma pe care o ţinea pe pieptul meu s-a mişcat uşor și unghiile ei mi s-au înfipt în piele. Chiar dacă gestul a fost foarte delicat, l-am simţit ca pe un marcaj brutal şi etern.

Inima care bătea sub palma ei îi aparţinea.

I-o spusesem noaptea trecută, înainte să o aduc aici. Mi-o spusesem şi mie de atâtea ori, acceptând o realitate ce mă îngrozise şi mă fascinase zilele astea, dar probabil nu conştientiza cât de sincer fusesem de fapt.

Cum ea îmi făcuse inima să bată cu adevărat pentru prima dată în viaţa mea.

Chiar şi în acel moment, când era goală şi întinsă pe pieptul meu, inima îmi bătea într-un mod aproape dureros, oasele cutiei toracice parcă stăteau să pocnească,  presiunea era uimitoare şi înfricoşătoare.

Am îndrăznit să o mângâi uşor pe spate, nu mă temeam de faptul că aş putea-o trezi, mă temeam... de mine.

Cât de tare mi-o doream şi cât de turbat devenisem în ultimele ore din cauza ei, mai ales de când o gustasem pentru prima dată.

În seara asta o dusesem pe pistă. Îmi luase minţile şi fusesem cât pe ce să pierd cursa aia din cauza ei şi a fascinaţiei pe care mi-o provoca.

Să o văd fericită lângă mine, să îmi dau seama că avea încredere în mine chiar şi cu propria ei viaţă, să o aud râzând... Dumnezeule, fusese gata să mă termine, iar pierderea unei curse nu intra sub nicio formă în discuţie în situaţia mea.

Apoi o dusesem la garaj. O decizie pe care o învârtisem pe toate părţile în timpul cursei, fusesem foarte conştient de ce urma să se întâmple. Şi ea fusese.

Ştiam că ar fi trebuit să mai aştept, să o conving că poate avea încredere în mine, că eram mai sincer şi hotărât decât am fost vreodată, dar o atinsesem, înnebunisem în sunetul suspinelor ei de plăcere şi în gustul săruturilor ei.

Apoi aflasem că era virgină.

Am închis ochii şi mi-am izbit uşor ceafa de tetieră.

Katherine a mormăit un sunet ce mi s-a părut teribil de dulce şi sexy în acelaşi timp, apoi şi-a mişcat iar mâna aia sub care pompa un organ ce înviase brusc şi acum îmi dădea toată lumea peste cap.

Simţindu-mi probabil neliniştea, s-a trezit şi a ridicat capul de pe pieptul meu. Rabatasem foarte mult scaunul pe spate, să aibă o poziţie cât mai confortabilă. S-a întins ca o pisică pe pieptul meu – al naibii potrivit nume ce avea – şi şi-a desfăcut picioarele mai mult, dacă asta era posibil.

Drace... cât de frumoasă era! Privirea ei somnoroasă era dulce, moale, atât de îngrozitor de ispititoare, că m-am simţit îmbătat în coniacul din ochii ei.

Am înghiţit în sec, înjurat, implorat, toate cam în acelaşi timp. Mi-a atins fruntea cu degetul, abia atunci mi-am dat seama că eram încruntat. Nu era de furie, ci de disperare, în toată viaţa mea nu mă străduisem atât de tare să îmi păstrez controlul, dar bucata de material pe care o îndesasem iar între corpurile noastre nu mă mai ajuta cu nimic.

Iubire Periculoasă Vol. 6 DominațiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum