𝘖𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘭𝘺 𝘰𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘺𝘦𝘴, 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘳𝘶𝘯 𝘰𝘧𝘧 𝘣𝘶𝘵 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵, 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘸𝘢𝘴 𝘪𝘯 𝘵𝘰𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘱𝘢𝘪𝘯.
𝘈𝘴 𝘩𝘪𝘴 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘶𝘱, 𝘩𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘥 𝘣𝘢𝘯𝘥𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘢𝘭𝘭 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘵𝘵𝘰𝘮 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘮, 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘥 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘰𝘧𝘧 𝘢 𝘤𝘰𝘭𝘥, 𝘮𝘦𝘵𝘢𝘭 𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘮𝘦𝘥 𝘬𝘪𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘢𝘯𝘥𝘢𝘨𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘪𝘵.𝘙𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘴𝘦𝘦 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘸𝘢𝘬𝘦
" you got blood everywhere, happy? " Red would sound annoyed that he had to clean, as it was his least favourite thing to do other then talk to blue.
𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘭𝘢𝘪𝘥 𝘰𝘯 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘭𝘥 𝘱𝘢𝘭𝘭𝘦𝘵𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘪𝘱𝘭𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘤𝘬, 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘣𝘭𝘢𝘯𝘬𝘦𝘵𝘴 𝘵𝘰 𝘬𝘦𝘦𝘱 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦.
𝘙𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘳𝘵𝘺 𝘣𝘢𝘯𝘥𝘢𝘨𝘦𝘴, 𝘨𝘳𝘢𝘣𝘣𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘣𝘺 𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘳𝘮𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘸𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴." what happened..? " orange would mumble as red applied new bandages.
" You fell off your cliff from what I heard, I'll have to ask cyan, she witnessed it happen. "
" Oh. How did I fall? "
" Like I said already, I don't know the full story. " red grabbed orange again, placing him back down
" I can't remember much but I do remember being hungry " Orange exclaimed, just because he had some broken bones doesn't mean he wasn't orange.
" You and that food.. " Red murmured, clearly annoyed
𝘙𝘦𝘥 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘢 𝘤𝘢𝘣𝘪𝘯𝘦𝘵 𝘸𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘮𝘶𝘭𝘵𝘪𝘱𝘭𝘦 𝘣𝘢𝘨𝘴 𝘰𝘧 𝘥𝘰𝘨 𝘵𝘳𝘦𝘢𝘵𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘦𝘢𝘵𝘭𝘺 𝘰𝘳𝘨𝘢𝘯𝘪𝘻𝘦𝘥 𝘣𝘺 𝘤𝘰𝘭𝘰𝘶𝘳, 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦, 𝘣𝘭𝘶𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘤𝘺𝘢𝘯 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘨𝘳𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘦𝘭𝘭𝘰𝘸. 𝘈𝘴 𝘳𝘦𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘵𝘰 𝘨𝘳𝘢𝘣 𝘢 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘣𝘢𝘨, 𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘥 𝘭𝘰𝘶𝘥 𝘵𝘩𝘶𝘮𝘱𝘴 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘰𝘧𝘧𝘪𝘤𝘦 𝘴𝘭𝘢𝘮𝘮𝘦𝘥 𝘸𝘪𝘥𝘦 𝘰𝘱𝘦𝘯, 𝘰𝘣𝘷𝘪𝘰𝘶𝘴𝘭𝘺 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘥𝘣𝘶𝘵𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘰𝘳, 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘯𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘢 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯, 𝘤𝘺𝘢𝘯.
" orange your okay! " 𝘚𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘪𝘭𝘺 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘷𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦, 𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘵𝘰 𝘨𝘦𝘵 𝘢𝘵 𝘭𝘦𝘢𝘴𝘵 𝘯𝘦𝘢𝘳 𝘩𝘪𝘴 𝘭𝘦𝘷𝘦𝘭.
𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘸𝘰 𝘤𝘩𝘢𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘢𝘴 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘴𝘵𝘳𝘶𝘨𝘨𝘭𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘦𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘢 𝘥𝘰𝘨 𝘣𝘰𝘸𝘭 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘢 𝘮𝘢𝘻𝘦, 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘦𝘢𝘵 𝘴𝘭𝘰𝘸𝘦𝘳. 𝘛𝘩𝘦 𝘱𝘢𝘳𝘬 𝘸𝘢𝘴 𝘦𝘮𝘱𝘵𝘺, 𝘯𝘰 𝘬𝘪𝘥𝘴 𝘩𝘢𝘥 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘪𝘯𝘤𝘪𝘥𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘸𝘰𝘳𝘬𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘰𝘯 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘭𝘦𝘥 𝘶𝘱, 𝘢𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘰𝘳𝘬𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘳𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘣𝘦 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘰𝘸 𝘩𝘦 𝘩𝘦𝘢𝘭𝘴. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘣𝘭𝘶𝘦 𝘸𝘢𝘴𝘯'𝘵 𝘣𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘩𝘦 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘥𝘪𝘥, 𝘢𝘴 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘢𝘴𝘵𝘭𝘦 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘵𝘰 𝘸𝘢𝘭𝘬.
YOU ARE READING
Broken bones
ФанфикThis is an AU about orange falling from the sign at his coaster, breaking his legs and back! ! TW: Mentions of blood, threats, broken bones, "animal abuse" !