Prolog

11 1 0
                                    

Para młodych ludzi chciała mieć chłopców bliźniaków. Jednakże, gdy pielęgniarka przyszła do nich z trójką dzieci, chcieli najbrzydsze z nich osierocić. Na ich nieszczęście byli w najlepszym szpitalu w kraju, w którym dzieciom dawano czipa, dzięki któremu można było z łatwością  dziecko namierzyć. Po godzinie nazwali potomków: Black, Red i... No właśnie nie wiedzieli jak nazwać najmniej urodziwego chłopca, więc zadzwonili do siostry matki by spytać ją, jak oryginalnie nazwać dziecko. Siostra jednak nie podała imienia, którym obdarzyłaby chłopca. Powiedziała im jednak, że żeby nadać orginalne imię potomkowi potrzebna jest inspiracja. Po krótkim namyśle uznali, że pójdą do muzeum typowo historycznego. Ledwo weszli do pierwszej sali, to zrozumieli iż mają pomysł jak nazwać ich paskudne i niepożądane dziecko. Na portretach w sali, królowie i inne osoby przedstawione na płótnie miały białe i puste oczy. Gdy wpisali w internet co te oczy oznaczają (a oznaczały olśnienie) uznali, że to kłamstwo i, że te oczy oznaczają, iż ten portret był malowany po śmierci. Doszli więc do wniosku, że oczy te oznaczają pustkę, coś co nie istnieje. Od razu zrozumieli, iż imię White jest idealnym imieniem dla takiego chłopca.

Od autora:
Ogólnie to mam tą książkę napisaną w notesie, więc pierwsze kilka rozdziałów pojawi się tego samego dnia. Rozdziały są krótkie i myślę, że będzie się wam to dobrze czytało :)
219 słów

Black Red White Dłonie Śmierci{Tom 1}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz