•2

750 30 36
                                    

(Arda gördüğü şeyle gerçekten şok geçirmişti,eski kız arkadaşından bunu beklemezdi çünkü babası onun eski sevgilisi olduğunu bilmiyordu.Kendisini sevgilisini pazarlayan erkekler gibi hissediyordu.)

(Arabayı hızlı bir şekilde yolun ortasında durdurdu,çünkü o anda arabayı park etmeye mecali yoktu.arkadan gelen korna seslerini ve yanında oturan Ferdi'yi duymuyordu bile)

"Oğlum salak mısın lan şu arabayı düzgün bir yere çe-")

(Arda arabadan inip,arkasından korna çalıp küfür eden adamın arabasına yanaşıp kapıyı açtı.Neyse ki
Ferdi arabadan inip adama yumruğunu atmadan durdurup özür dileyip uzaklaştırmıştı.
Arabayı da kendisi park edip Arda'yı sakinleştirdi.)

~~~

(Arda,eski sevgilisini bu olay için aramak istemiyordu.Çünkü arasa kız umrunda olacağını düşünecekti,Arda bu konulara çok dikkat ederdi.)

(Her sinirlendiğinde duş alır kendine gelirdi,ama bu olay onu çok bozmuştu.Ne iyi gelecek onu kendisi bile bilmiyordu,nasıl unutacaktı.)

~~~

(Arda yatakta öylesine uzanırken telefonu çaldı,genelde telefonları hiç açmazdı hele böyle zamandayken asla...
Telefon 5 kere çaldığı için en sinunda dayanamadı açtı.)

"Kerem ne var amına koyim ne var?"

"Senin huyunu bildiğim için birşey demeyecegim kardeşim."

"Söylesene oğlum söyle"

"Gel mekâna kafa dağıtmaya gidelim,hemen redddetm ilk önce düş-"

"Olur hazırlanıp almaya geliyorum seni güzel giyin benim yanımda olacaksın"

"Siktir ya egosuna soktuğum"

(Arda telefonu yüzüne kapatıp giyinmeye gitti,eskiden çok giderdi barlara,kafelere ama babasıyla olan sorunları yüzünden bırakmıştı yaklaşık 1 yıldır şirkette çalışıyor hiçbir kız ile ilişkisi olmamıştı bile.)

(Üzerine siyah bir gömlek giyip altına aynı renkte pantalon giydi ve kot ceketini de çekip gözlüğünü taktı,güzelce parfümünü de sıkıp arabasına doğru yola koyuldu.)

~~~

(Kerem'in evine geldi ve ard arda kornaya basıyordu,dayanamıyordu bekletilmeye.)

"LAN KEREM HADİ BAĞIRMAYA MECALİM YOK BENİM"

"Bağırma o zaman göt"

(Diye kafasına elindeki arabanın anahtarıyla vurdu.)

"Dayak yemek istiyorsun".

(Diyerek gülümsedi Arda)

~~~

(Şehrin en iyi barına geldiler,bu barda çok kız vardı,gayler,lezbiyenler,değişik tipler,yukarı katında bir sürü odası olan,elit bir yerdi.)

(Arda ve Kerem kendileri için ayarlattığı masaya geçtiler
Tüm kızlar onlara yanaşıyordu onlar ise ağırlıklarından ödün vermeyip
Ickilerini yudumluyorlardı.)

(Yüksek sesli yerde kendi seslerini bile duymuyorlardı.
Kerem artık ağır tipine dayanamayıp kendini saldı ve rastgele masasına gelen bir kızı kucağına alıp cilveleşmeye başladılar.)

(Arda hiç rahatsız olmuyordu onlardan alışkındı çünkü,ama morali bozuk olduğu icin tepki gosterdi.)

"Yukarıda bir sürü oda varken neden burası"

"En güzel kızı kaptım diye kıskandı guzelim" (diye seslendi kızın kalçasını avuçlarken)

(Beraber yukarıya çıktılar,Arda tek kalınca kendini daha rahat hissediyordu.
Fazlasıyla içmişti,alışkındı kolay sarhoş olmuyordu pek.
Ama bu sefer kendini o kadar çok salmıştı ki...)

~~~
(Araba sürmek için harekete geçti,tam
Arabanın kapısını tam açacakken yere düştü,kalkmaya çalışırken tekrardan düştü,ve tekrardan,tekrardan.)

"Iyi misin?"

(Diye yaklaşan sese baktı)

"Iyiyim ben karışma bana kız halinle"

"Bak kimsin bilmiyorum ama eve böyle gidemezsin ben sürebilirim istersen.Veya taksi çağırabiliriz,ha ne dersin?"

"Ben iyiy-"

(kızın üstüne kustu...)

"Anlaşıldı ben geçiyorum arabaya sen sadece susacaksın beyefendi."

~~~
(Arabaya geçip yavaş yavaş yola koyulmaya başladılar."

"Evin neresi?"

...

(Cevap gelmedi.)

"Hahaha anlaşıldı beyefendi,bize gidiyoruz."

~~~

(Eve geldikten sonra Arda'nın kolunu bir omzuna atıp zor olsa da yukarıya çıkardı oturma odasındaki koltuklardan birine yatırdı.)

(Arda bir anda gülmeye başlayıp)

"Sen ne kadar rahatsın ya,ne malum seni öldürmeyeceğim beni evine alıyorsun"

(Diye ağzını yaya yaya konuşuyordu sarhoş olduğu icin.)

"Sen mi beni öldüreceksin ya allah allah küçücüksün."

(Küçük kelimesini hiç sevmezdi...
Birden ayaklanıp zar zor yürüse de yürüdü...
Kızın ustune doğru...)

"Adın ne senin?"

"Adımı sen koy istersen"

(Dedi yaklaşıp,aralarında pek uzaklık yoktu.
Arda yutkundu ve kızın gözlerine kilitledi gözlerini.)

"Cadı."

(Deyip uzaklaştı)

"Sen bir cadısın"
"Harbi ya"
"Gerçekten adın ne"

"Ayda"

"Klasik isimmiş çokta birşeyi yok"

"Hahah. Çok komik ama ben bu evime aldığım beyefendinin adını hâlâ öğrenemedim"

"Arda.Kıymetini bil ismimi kimseye kolay söylemem misafirlik için teşekkürler kalkayım."

"Kalsaydın,eğlenirdik"

"Kalmam için bir neden söyle söz kalıcam"

"Iııı,tamam git ne diyeyim ki ne yapabiliriz en fazla sohbet"

"Tch,benimle yatacaksın sanmıştım.
Olmaz.Gideyim ben."

"Ya yürü git evimize aldık diye cıvıma."

"Evine alıyorsun ama benimle yatmıyorsun,hemde sarhoşken
O zaman ne anlamı kaldı ne güzel sevişirdik işte."

"Oğlum sen kafayı yemişsin çık evimden çabuk"

"Numaranı verseydin ya fikrin değişince sevişirdik"

(Ayda,Ardayı kapıya doğru itekledi
Dışarıya çıkardı ve kapıyı üzerine kapattı.)

(Arda arabaya tam binecekken Ayda Arda'ya seslendi ve Arda arkasına döndü)

"Söyle cadı"

"Numaramı vereyim..."

●●●

i need to stay away Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin