Merhaba, ben Yeji 12.sınıfa gidiyorum ve 7 kişilik bir arkadaş grubumuz var. Üyeleri ise Taehyung, Chan, Chaewon, Minnie, Ben, Jeongin, Karina ve bu da benim aşk hikayem. Umarım severek okursunuz.🤍
Aloo Minnie kuaförden çıktın mı?
-Kanka saçım bitti makyaj yapıyorum sen nerdesin?
Ben okula doğru yola çıktım ev uzak biliyorsun.
-Tamamm öptüm1 SAAT SONRA
Karina aşırı güzel olmuşsun bayıldımmm kırmızı çok yakışmış
Karina :
sağ ol bebiş senin saçına bayıldım ben ya neyse ben Winter'ı bulmaya gidiyorum bakalım sevgilim ne giymiş"Of tamam görüşürüz" dememle birlikte Ryujin'in arabadan inişini görmem bir oldu. Adeta bir prenses gibiydi. Dağınık topuz yapılmış saçları, siyah mini elbisesiyle o kadar güzeldi ki. Ondan gözümü ayırdığımda karşımda Chan'ı buldum.
Chan! Neden geldiğini söylemedin. Korktum bi an görünce
Chan :
Kızım sen aşık gibi bakıyordun Ryujin'e, ben de bozmayayım dedim kötü mü yaptım?Ya saçmalama ne aşkı, sadece çok güzel olmuş. Ee sen niye Kazuha ile değilsin?
Chan :
Sevgilim henüz gelmedi birazdan burada olur. Ona da böyle aşk dolu bakma ha AHSNNSŞÖSÖMDEK"Ya saçmalama sus git hadi" dedim ve gözüm Ryujin'i aradı. Onunla farklı sınıflardayız. Ben 12-C sınıfındayım o ise 12-E bu yüzden onun sınıfının bulunduğu yere doğru ilerliyodum. Bi anda belimde bi el hissettim. Bu el kimindi bilmiyorum fakat hoşuma gidiyordu. Arkamı döndüğümde ise Ryujin'i gördüm. Nutkum tutulmuştu.
Ryujin :
Yeji mükemmel görünüyorsun. Saçların çok güzel!Ee teşekkürler sen de muhteşem görünüyorsun. Gözlerimi senden alamadım.
Dedim ve heyecanla bizim masaya doğru yürüdüm. Okulumuz hiç katı değildi ve her yerde yiyişen çiftler vardı. Bunu umursamayıp yürümeye devam ettim.YARIM SAAT SONRA
Müdür :
Evet çocuklar, öncelikle dans ile başlayacağız. Herkes istediği kişiyle dans edebilir. Yaklaşık 30 dakika dans müziği çalacak, ardından beraber olacağız.Taehyung :
Lily, sevgilim hadi gel
dedi ve Lily'i elinden tutarak dans pistine götürdü.Chan :
Hadi Kazuha biz de dans edelim
dedi Kazuha'nın dudaklarından ayrılarak.Hemen hemen herkes dansa çıkmıştı ve ortada Chaewon, Minnie, ben, Suga, Hyunjin, Felix, Ryujin, Momo, Yuna ve Dahyun kalmıştı.
Felix :
Hadi Yeji gel, kura çekeceğiz ve çıkan kişiler dans edecek.diye bağırdı. Orada Ryujin de vardı fakat bana çıkma ihtimali azdı. Şanssız biriydim. Büyük ihtimalle eski sevgilim Yuna gelecekti. Bu ihtimali göze alarak yanlarına doğru ilerledim. Kağıtlara yazılmış olan isimlerden 5 kişi çekti.
Dahyun :
Momo, bana sen çıktın. Haydi gel dans edelim.Momo :
Yaşasın! Geliyorum Dubuu
dedi heyecanla çünkü Dahyun'dan deli gibi hoşlanıyorduHyunjin :
Sevgilim, Felix sen çıktın. Zaten çıkmasaydın da seninle dans edecektim hadi gel.
dedi ve onlar da gittiler.Minnie :
Suga sen çıktın hadi gidelim istersen.Suga :
Of gele gele kız kardeşim gibi gördüğüm kız mı geldi. Neyse kız boşver yürü hadi.Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Yeji hala çıkmamıştı ve bi hayli Yuna çıkmasından korkuyordum.
Yuna :
Chaewon çıktı
dedi isteksizce, belli ki Ryujin'de gözü vardı.Ryujin :
Ee bana da sen kaldın. Haydi dans edelim bakalım.
dedi ve kalbim o an durmuş gibi hissettim. Adeta ona aşık olmuş gibiydim. Elimi tuttu ve yürümeye başladı. Beni sahiplenmiş gibi tutuyordu elimi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
so alive // Ryeji
Romanceeğer baloda kurayla dansa kaldırılıp dans ettiğin kıza aşık olursanız ne olurdu ki en fazla?