Chan hızlı adımlarla merdivenlerden iniyordu.
Kulüp saati bitmeden imza defterini bütün kulüplere imzalatması gerekiyordu ve
geriye sadece bir kulüp kalmıştı,
Müzik kulübü.Chan sonunda bütün merdivenleri inip zemin kattaki müzik kulübüne ulaşmıştı.
Bütün kulüplerin aksine müzik kulübü zemin katta, daha önceden depo olarak kullanılan bir yerdi.
Bu senenin başında dört tane öğrenci bu depoyu yenileyip müzik kulübü olarak kullanmak istediklerini söylemişlerdi.
Müdür önce karşı çıksa da en sonunda pes edip depoyu o dört öğrencinin eline bırakmıştı.
Ve Chan ilk defa bu deponun yenilenip bir müzik kulübü olmuş halini görecekti.
Chan kapıyı açar açmaz her türden renkli ışıklar ve gürültülü bir ses onu karşıladı.
Galiba prova yapıyorlar diye geçirdi içinden.
Chan kulüp odasının içine girip
şarkı provası yapan dört gence bakıyordu.''Pardon kulüp defterini imzalamaniz gerekiyor da'' diye seslendi Chan. Ama o dört çocuk yaptıkları işe kendilerini o kadar çok kaptırmışlardı ki Chan'ı ne duymuş ne de görebilmişlerdi.
"Pardon" dedi Chan sesini daha da yükselterek. Sonunda içlerinden bir çocuk kafasını kaldırıp Chan'a baktı.
"Evet ?" demişti çocuk anlamsızca Chan'a bakarken.
Chan çocuğu gördüğü anda dili tutulmuştu. Sanki bir melek gibiydi çocuk. Düz kahverengi saçları, pürüzsüz bebek gibi suratı, yavru köpek gibi de gözleri.
Chan bakışlarını çocuktan alamıyordu.
"Ne için gelmiştiniz" diye tekrarlayınca Chan anca kendine gelebilmişti.
"A şey kulüp için defteri imzalamanız gerekiyor.'' Aynı zamanda benim olmanız gerekiyor, diye içinden geçirdi Chan.
Çocuk defteri Chan'dan alırken ''Adınız nedir?'' diye sordu.
''Christopher Bang Chan ama arkadaşlarım sadece Chan der'' diye cevapladı.
''Tanıştığımıza memnun oldum Chan.'' dedi çocuk defteri imzalarken.
''Peki ya senin adın ne?'' diye sormaktan kendini alamadı Chan
''Seungmin, Kim Seungmin.'' dedi çocuk
Demek ki cazibesine kapıldığım çocuğun adı Seungmin'miş diye içinden geçirdi Chan.
En sonunda Seungmin defteri imzalamış ve Chan'a uzatmıştı. Chan defteri alırken ''Bende tanıştığımıza memnun oldum Seungmin.'' demiş ve defteri Seungmin'den almıştı.
Chan kapının önüne gelmiş ve son bir kez odaya göz gezdirip kulüp odasından çıkmıştı. Merdivenleri ikili ikili çıkarken Chan'ın aklında tek bir soru vardı, Seungmin'e aşık mı olmuştu?
''Yok canım sadece yakışıklı buldum hem ilk görüşte aşık olmam, değil mi?'' kendi kendine konuşmuştu.
Chan duygularıyla olan kargaşa kuyusundan kurtulmaya çalışırken zil çalmıştı. Zil sesi ile dikkati dağılan Chan yemekhane ye doğru gitmeye başladı, arkadaşlarıyla bu konuyu konuşmalıydı.
SELAAAAM NASILSINIZ
İlk bölüm hayırlı uğurlu olsun
eğer bir yanlışım varsa lütfen yorumlara yazarmısınız. Bu benim ilk kitabım bu yüzden çok yanlışım varsa özür dilerim.
Ve eğer beğendiyseniz lütfen oy vermeyi unutmayın.
Chan ile kalın hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Defter imzası {chanmin}
Фанфик- kulüp için defteri imzalamaniz gerekiyor *aynı zamanda benim olmanız*